Gå til innhold

Hva skjer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt MANGE urinveisinfeksjoner i perioder over mange år. Nå bruker jeg Hiprex forebyggende + alt de vanlige tipsene forebyggende. Alikevell kommer symptomer titt og ofte. Hadde siste antibiotika-kur for ca 2 uker siden.

Nå har jeg vondt/ pine i ryggen, mest på venstre side. Vil tro det er omtrent der nyren sitter. Tegn på nyrebekkenbetennelse er feber blandt annet og det har jeg ikke.

Samtidig er jeg hele dagen tissetrengt/ sprengt så jeg er sikker på at dette er ett eller annet med urinsystemet å gjøre. Jeg har vært på røngten av uv/ nyre, og skal det igjen om en uke. Men jeg kan ikke gå sånn med VONDT i ene nyren i en uke??!

Noen som kjenner igjen noe lignende? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det går helt fint å ha vondt i nyren. :forvirret:

Da jeg hadde det sånn, var det på grunn av at nyrebekkenet blåste seg opp. Dette skyldes at overgangen fra nyrebekkenet til urinlederen var for trang, slik at alt hopet seg opp i nyrebekkenet. Men, et symptom da er at man ikke må særlig mye på do, fordi det stopper opp. Men det er iallfall sånn vondt i nyren jeg hadde, selv om ingen trodde meg selvsagt. Men jeg tviler på at du plutselig får slik jeg hadde, det er nemlig medfødt. Men vet at det ikke er noe særlig. Har du prøvd med litt varme på? Synes ofte at det hjalp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...