Gå til innhold

Normalt med menssmerter gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har testet negativt, men er på dag tre med menssmerter uten at mensen er kommet, dette er ikke vanlig for meg. Er det normalt å ha menssmerter når man skulle hatt mensen og man er gravid? 🤔 

Tar naturligvis ny test om en ukes tid om mensen fremdeles ikke er kommet☺️

Anonymkode: 99f03...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er veldig vanlig med mensensmerter når man er gravid 😊

Anonymkode: d2434...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja det er veldig vanlig med mensensmerter når man er gravid 😊

Anonymkode: d2434...346

Men er det vanlig at det kommer først i forbindelse med når menstruasjonen skulle kommet, hvis du forstår hva jeg mener? 🙈 Jeg har aldri vært gravid før så jeg veit liksom ikke helt hvordan det henger sammen når smertene er forventet å starte f eks. Jeg har jo forstått at mensensmertene kommer av at livmoren utvider seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt, bare 5 dager på overtid. Har vært øm med murringer de siste dagene, men ingen mens og blendahvit billigtest. 

Anonymkode: 2c6dd...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har det helt likt, bare 5 dager på overtid. Har vært øm med murringer de siste dagene, men ingen mens og blendahvit billigtest. 

Spennende! Er på dag fire på overtid ser jeg nå i kalenderen. Går litt i surr og nattevakter denne uka😅 Aldri hatt menssmerter så lenge uten mensen. Håper jo det er en liten spire der🤞🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har testet negativt, men er på dag tre med menssmerter uten at mensen er kommet, dette er ikke vanlig for meg. Er det normalt å ha menssmerter når man skulle hatt mensen og man er gravid? 🤔 

Tar naturligvis ny test om en ukes tid om mensen fremdeles ikke er kommet☺️

Hvis du er tre dager over IKM og fortsatt tester negativt, så er det ikke så stor sjanse for at du er gravid. Menssmerter eller ei. 

Anonymkode: 52810...cb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du er tre dager over IKM og fortsatt tester negativt, så er det ikke så stor sjanse for at du er gravid. Menssmerter eller ei. 

Anonymkode: 52810...cb1

Testet dagen før 1ikm, har ikke testet etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa.... har testa positiv for noen dager siden og har sikkert hadd menssmerter i en uke nå..... 😁 Tar d som et godt tegn. Fester seg godt håper jeg 😄

Anonymkode: 285b6...647

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sist, hadde følelsen av at mens skulle komme når som helst de dagene rundt IKM.

denne gangen merker jeg ikke noe, men det kan jo raskt endre seg.

Anonymkode: 236fe...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dra og kjøpe noen tester i morgen🙈🤞🏻 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag...jeg tror jeg skimter en strek. Ikke morgenurin, er bare 3 uker på vei hvis jeg er gravid. Tar ny test i morgen tidlig. Hva tror dere?

Screenshot_20220820-162656_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag...jeg tror jeg skimter en strek. Ikke morgenurin, er bare 3 uker på vei hvis jeg er gravid. Tar ny test i morgen tidlig. Hva tror dere?

Screenshot_20220820-162656_Gallery.jpg

Ser noe der ja :)

Anonymkode: 285b6...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også noe! Har du tatt ny test i dag? Min test på morgenurin i dag var fortsatt helt negativ, og er på dag 7 med forsinket mens. Har veldig stabil syklus og ikke opplevd noe tull på flere år, har heller ikke gått ned i vekt eller stresset mer enn jeg pleier, men er nok ikke gravid. Spennende med deg da!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ser også noe! Har du tatt ny test i dag? Min test på morgenurin i dag var fortsatt helt negativ, og er på dag 7 med forsinket mens. Har veldig stabil syklus og ikke opplevd noe tull på flere år, har heller ikke gått ned i vekt eller stresset mer enn jeg pleier, men er nok ikke gravid. Spennende med deg da!😊

Ja, testen var lik idag. Idag hadde jeg forferdelige menssmerter, kramper i livmoren som om jeg hadde skikkelig kraftig mensen (typ som om hele livmorslimhinnen shedder). Vet ikke om jeg våger å tro noe lenger, men kommer ikke til å teste igjen før om en ukes tid hvertfall. Er den negativ tester jeg ved neste forventet mens. Jeg syns det er skikkelig rart med menssmertene. Har aldri hatt det uten at mensen har kommet før, og brystvortene mine er skikkelig ømme. Var kvalm/uvel i går kveld og nå i kveld også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid nå i tredje trimester, har aldri hatt menssmerter før jeg ble gravid, og de kom på dagen IKM var. Dog hadde jeg testet positivt 2 dager før (11dpo, ekstremt svak strek, umulig å se på bilder). 

Anonymkode: 9ce96...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er gravid nå i tredje trimester, har aldri hatt menssmerter før jeg ble gravid, og de kom på dagen IKM var. Dog hadde jeg testet positivt 2 dager før (11dpo, ekstremt svak strek, umulig å se på bilder). 

Anonymkode: 9ce96...878

Så rart. Jeg skal til legen på fredag for noe annet, jeg tenker jeg kan gjerne ta en blodprøve da🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom mensen 😑

Åh så leit 😕 For min del var smerte ved mensen og graviditet helt like. Var 100% sikker på at mensen var på vei, bare at den aldri kom den perioden. Håper neste gang blir lik for deg :hug:

Anonymkode: e2713...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...