AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Du sitter på en stol. Kollegaene dine som ekskluderer deg kommer inn i en stor gruppe. De syns du er rar, så de vil helst bare snakke med hverandre. De sitter og snakker sammen litt utenfor din rekkevidde uten å hilse. Går du og joiner dem står kleint og smiler, som om du hadde noe håp om å bli en av dem. Sitter du der du er og lytter, ser av og til på de og nikker fra distanse. Sitter du med din mobil eller lignende og ignorerer dem? Hvilke av alternativene er mest sosialt riktig å gjøre? Anonymkode: 75951...72d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Jeg pleier bare å bli med I samtalen. Men hvis det hadde vært snakk om kolleger som har utestengt meg over lang tid,hadde jeg bare holdt meg unna de. Anonymkode: 66a8d...9bf
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Hadde blitt med i samtalen. Er du helt sikker på at de faktisk prøver å utestenge deg, eller er du bare litt sjenert og mistror kollegaene dine og bruker det som en unnskyldning for ikke å pushe deg selv? Anonymkode: 29b56...788 1
Khloe P.T Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Jeg hadde nok trykket på mobilen, sett etter ny jobb ... 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hadde blitt med i samtalen. Er du helt sikker på at de faktisk prøver å utestenge deg, eller er du bare litt sjenert og mistror kollegaene dine og bruker det som en unnskyldning for ikke å pushe deg selv? Anonymkode: 29b56...788 Jeg tror vi bare snakker litt forbi hverandre og det er derfor de syns jeg er rar fordi ting jeg sier i en samtale ikke er nødvendigvis det de forventer som gangen i en normal samtale. Anonymkode: 75951...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå