Gå til innhold

Finland, ikke så kjedelig som vi trodde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner er ikke så kjedelige som vi trodde?

Party-statsministeren (36) jobber iherdig for å bedre finnenes rykte.

image.png.6d0e01bbfa6bd1abe17c359acdaa3645.png

Anonymkode: c1b9f...91c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dansevideor, hva er the big deal, og hvorfor tror de hun har tatt narkotika?

• Liker 14
Skrevet

Det er en stor misforståelse at Finland er kjedelig. Men sier vi nordmenn det mange nok ganger så blir det sant for oss. Ville sagt at kun folk som har vært der kan uttale seg. For å være ærlig er Norge enda kjedeligere, hva er det egentlig å gjøre her som er så veldig spennende og moro? 

Anonymkode: 05f01...e36

• Liker 6
Skrevet

Er det noe finnene kan så er det å ta seg en fest, de er langt fra kjedelige når de fått seg noe innabords.

Anonymkode: 502e7...981

• Liker 7
Skrevet

Finland er jo kjent som det landet i verden som har flest drukne-i -fylla tilfeller. Dette er folk som sitter tett sammen i små varme buer og dasker seg nakne med grener. Man er neppe edru og nykter i den situasjonen.

Anonymkode: fb1ba...3d9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Venter bare på s*xvideoen 😁

Anonymkode: f2629...c65

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som hun har deilige armhuler

Skrevet

Ja Finner kan jo dette med dans

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer på om hun også har det såpass gøy at hun sier "haista vittu" også 😄 Neida, hun er kul. Alltid likt Finland.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Undermann said:

Gledelig gjensyn. En klassiker dette 🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg spyr av moraltrollene som nå skal score billig poeng ovenfor ett menneske som ventilerer ut spenning i kroppen med en fest.

Anonymkode: c1fce...d48

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, Undermann said:

Så sant som det er sagt.

Enda en bevis:

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er en stor misforståelse at Finland er kjedelig. Men sier vi nordmenn det mange nok ganger så blir det sant for oss. Ville sagt at kun folk som har vært der kan uttale seg. For å være ærlig er Norge enda kjedeligere, hva er det egentlig å gjøre her som er så veldig spennende og moro? 

Det er mye vi kan gjøre her. Blant annet konkurrere med Finland 🙂

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg spyr av moraltrollene som nå skal score billig poeng ovenfor ett menneske som ventilerer ut spenning i kroppen med en fest.

Anonymkode: c1fce...d48

Jo, men de finnes blant opposisjonen i Finland, ikke i denne tråden sålangt jeg har sett.

Skrevet

Hun er mye kulere en gørre Støre🥳Heia Finland👍👏👏👏

Anonymkode: e7da5...50d

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noe finnene kan så er det å ta seg en fest, de er langt fra kjedelige når de fått seg noe innabords.

Anonymkode: 502e7...981

Sex kan de også, jeg lover (kvinner i hvertfall)

Anonymkode: 85414...a0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Turer i fjord og fjell. Skog og mark... er jo tabu å ikke like det. Og om vinteren kan man gå på ski!! Tabu å ikke like det og. Mirakelkurer mot psykisk sykdom, visstnok.............. 

Men jeg er enig med deg. Norge er til for å jobbe. Vi finnes ikke spontane. Går jo ikke an å bare spørre om noen vil være med på noe spontant, senest 1 uke i forveien.

Skrevet
Avstand skrev (30 minutter siden):

Turer i fjord og fjell. Skog og mark... er jo tabu å ikke like det. Og om vinteren kan man gå på ski!! Tabu å ikke like det og. Mirakelkurer mot psykisk sykdom, visstnok.............. 

Men jeg er enig med deg. Norge er til for å jobbe. Vi finnes ikke spontane. Går jo ikke an å bare spørre om noen vil være med på noe spontant, senest 1 uke i forveien.

Skog og mark fjord og fjell, ok det er vakkert, men fortsatt kjedelig. 

Syns vi gjør så lite ut av dette landet. Det er slik at Norge er et bra land for å jobbe og kjede seg. Stockholm, København og Helsinki har alle mer aktiviteter å by på. Fornøyelsesparker, spennende øyer, gratis konserter og shows i friluft midt i byene...

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sex kan de også, jeg lover (kvinner i hvertfall)

Anonymkode: 85414...a0c

Det der har jeg erfaring med også. 😅 Beste sex jeg har hatt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det der har jeg erfaring med også. 😅 Beste sex jeg har hatt. 

Og jeg trodde hun var sjenert, fikk litt sjokk, men positiv sjokk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...