AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 Står og prøver å få oversikt over Barneforsikringer for tiden, siden spedbarnsforsikringen renner ut. Storebrand hevder seg best i test. De reserverer seg imidlertid imot noen psykiske sykdommer og alle sykdommer forårsaket av virus eller bakterier.. Jeg kommer ikke over andre Barneforsikringer som reserverer seg mot spesielt virus og bakterier.. Da kan du jo ikke regne med hjelp dersom barnet ditt skulle bli ufør på grunn av ettervirkninger fra e. Eks covid, flåttbitt, eller alvorlig sepsis.. eller gud forby nekrotiserende Facitt 🙈 nå krisemaksimerer jeg sikkert men det er jo derfor man har forsikring, for støtte dersom det utenkelige skulle skje.. Er det folk som har Storebrand Barneforsikring som var klar over disse reservasjonen? Hvordan kan de være best i test når det finnes mange sykdommer som kan forårsakes av virus og bakterier? If Barneforsikring hevder også seg best i test. Er det noen som har erfaring med denne? Kan ikke finne noe negativt med denne akkurat nå. Tar imot tips. Ønsker å flytte eldstemann til en bedre forsikring som dekker det meste, har i dag Fremtind, men synes utbetalingspremien er mye lavere der enn eventuelle andre større forsikringsselskap. I tillegg reserverer de seg mot psykiske sykdommer. Anonymkode: fcd10...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Bump.. Anonymkode: fcd10...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 Om dere har anledningn til å ta en forsikring via fagforening, kan det være lurt. Jeg har barneforsikring hos tryg via fagforening. Jeg holdt på sjekke div forsikringer for litt siden og fant ut at tryg sin barneforsikring hadde andre vilkår enn andre, og om forsikringen til barnet hadde vært hos en annen hadde det utløst en utbetaling. Jeg klagde til fagforeningen, de tok saken videre og dermed har de nå endret sine vilkår og vi har fått en utbetaling. Men if skal være bra på barneforsikring ja. Anonymkode: d8bb8...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skalperud Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 IF er bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 Dekker IF psykiske sykdommer, og dekker de cøliaki? Cøliaki regnes som 1 eller 2% uføre, noen forsikringer sier man må ha en uføregrad på minst Xx prosent før det kan utløse erstatning. Her har vi bommet med eldste, som fikk diagnosen cøliaki. Anonymkode: bd5c1...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå