Gå til innhold

Hvor ofte blir du våt, altså kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte blir dere kvinner våte i løpet av en dag. Og hvor våte blir dere? Er det stor forskjell fra person til person, og fra dag til dag? Kan du bli våt uten å være kåt, eller omvendt? Sikkert mange av oss menn som lurer på dette ved kvinner. Sikkert noen kvinner som lurer på hvordan andre kvinner er også.

Anonymkode: b39c7...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager…..

Anonymkode: ff09a...9e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor ofte blir dere kvinner våte i løpet av en dag. Og hvor våte blir dere? Er det stor forskjell fra person til person, og fra dag til dag? Kan du bli våt uten å være kåt, eller omvendt? Sikkert mange av oss menn som lurer på dette ved kvinner. Sikkert noen kvinner som lurer på hvordan andre kvinner er også.

Blir svært ofte kåt, men sjelden våt før det faktisk er sex. Men nå tenker jeg på sex minst en gang i timen i våken tilstand. 

Merkelig å tro at våt = kåt og omvendt? 

Anonymkode: b6a9c...960

• Liker 1
Skrevet

Om det bare var et underforum her på KG hvor man kunne snakke om slikt. De kunne kalt det for "sex" eller kanskje "seksualitet" eller noe sånt. KG er ganske dumme som ikke har tenkt på noe slikt.

Anonymkode: 423aa...4b8

• Liker 1
Skrevet

Stakk nettopp fingeren inn for å sjekke siden du spør. Og der var det faktisk vått. Tror det er vått inni der hele tiden.

Anonymkode: fa2f2...53a

Skrevet

Men ikke luktet det godt. Og brun var fingeren...

Anonymkode: fa2f2...53a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Svært så sjelden, knapt nok en gang i måneden tror jeg. 

Anonymkode: 6afda...f6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir svært ofte kåt, men sjelden våt før det faktisk er sex. Men nå tenker jeg på sex minst en gang i timen i våken tilstand. 

Merkelig å tro at våt = kåt og omvendt? 

Anonymkode: b6a9c...960

Tja, jeg vet om mange kvinner som tror at hard = kåt og omvendt.

Anonymkode: 15297...e5c

Skrevet

Tråden bør forøvrig bli flyttet til annet tema, sex og samliv. 

Skrevet

Hver dag. Noen ganger flere ganger i døgnet om du må vite det. 

Anonymkode: 6adb7...496

Skrevet

Aldri våt. Innimellom kåt. Ikke daglig. 

Anonymkode: 22132...c61

Skrevet

Damer produserer en del smurning ila en måned, for å rense og beskytte slimhinnene. Det er utflod og kan kjennes fuktig, men er ikke det samme som å være kåt. For min del er det mer av det rundt eggløsningen. Den uerfarne elsker kan da ta feil av naturlig smurning, og våthet. 

Kan godt tenke på sex å være "kåt", men det er forskjell på det og være skikelig våt. Det blir jeg ikke før jeg har vært skikkelig tent en stund, og gjerne i kombinasjon med fysisk berøring.  

Anonymkode: 5d989...48f

Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen og dagen, men husker jeg hadde et crush på en fyr på jobben og vi dreiv å flørta litt, og jeg lurte på om jeg måtte ta med ekstra truse om jeg skulle bli våt igjennom 😅 men stort sett er ikke sånne ting noe problem. 

Anonymkode: f2b66...924

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tråden bør forøvrig bli flyttet til annet tema, sex og samliv. 

tråden er allerede flyttet fra "kropp og helse"

Skrevet

Er stort sett alltid litt kåt, og våt. Onanerer flere ganger om dagen. 

Anonymkode: 73a22...14c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg blir kåt med gjevne mellomrom. Dessverre x sambo skal ha sex innenfor hannes rammer. Da går lysten min ut. 

• Hjerte 1
Skrevet
7 minutter siden, Helene said:

Jeg blir kåt med gjevne mellomrom. Dessverre x sambo skal ha sex innenfor hannes rammer. Da går lysten min ut. 

Hva mener du med rammer? Tidspunkter eller hva dere gjør?

Anonymkode: 560b4...99e

Skrevet

Dette spørsmålet er som å spørre om lengden på ett tau. 

Tar du 100,000 kvinner og spør om kun dette, så vil du på 95,000 forskjellige svar. 

Skrevet

Veldig varierende. Perioder sjeldent kåt, når jeg liker noen er jeg mer kåt. Sex avler sex, så når jeg har sex er jeg mer kåt enn når jeg ikke har sex.

Anonymkode: 85bc7...dad

Skrevet

Det er jo veldig individuelt, ingen fasit.

Selv blir jeg kåt av å være i intime, private settinger med kjæresten min. Når han vil, er jeg alltid klar.

Men om jeg f.eks. er syk blir jeg jo ikke kåt, eller om jeg eller han er trøtte og slitne etc. Man må ta hensyn til hverandres behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...