Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

– Danmark og Norge er de første målene for den islamske revolusjonen i Europa. Dette ble for kort tid siden kunngjort fra moskeen på tempelplassen i Jerusalem.

En av lederne for «Det islamske befrielsespartiet» Sheik Issam Amira proklamerte dette og la til at etter revolusjonen i Oslo vil navnet på hovedstaden bli forandret til Medina. I neste fase vil de kjempe en hellig krig for å spre islam til resten av Europa.

At mål og springbrettet til Europa er valgt å være Skandinavia, begrunnet Amira i sin flammende tale med - sitat:

-”Muslimene i Danmark utgjør kun tre prosent av befolkningen, men allikevel utgjør de en trussel mot det danske kongerikets fremtid. Det er ingen overraskelse at de i Medina var mindre enn tre prosent av den almene befolkningen.

Men det lyktes dem å endre styret i Medina. Det er ingen overraskelse at det har lykkes våre brødre i Danmark å bringe islam til ethvert hjem i dette landet. Allah vil gi oss seier i deres land til å opprette en islamsk revolusjon i Danmark.

-Etter Danmark vil partiet føre revolusjonen til Oslo og endre navnet til Medina. De vil kjempe imot deres skandinaviske naboer for å bringe landet inn i revolusjonens territorium. I den neste fasen vil de kjempe en hellig krig, for å spre islam til resten av Europa, helt til det er utbredt til den opprinnelige byen Medina, hvor Medina og Jerusalem vil bli forent under det islamske flagg.”

http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=8766

Videoannonse
Annonse
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Meg er gitt all makt i himmel og på jord. Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til mine disipler, idet dere døper dem i Faderens, Sønnens og Den hellige Ånds navn, og lærer dem å holde alt det jeg har befalt dere. Og se, jeg er med dere alle dager inntil verdens ende.

Nei, pokker - sitat fra feil Sjef!

Endret av Statsmedister
Skrevet

Revolusjon. Revolusjon.

Hvordan skal vi forvente at våre nye landsmenn skal lære seg norsk når vi selv ikke behersker språket?

Skrevet

Jaja, de kan få Oslo mot at Jamtland og Herjedalen tilbakeføres til det trønderske rike :)

Skrevet
Jaja, de kan få Oslo mot at Jamtland og Herjedalen tilbakeføres til det trønderske rike  :)

Pffft, rike trøndere er faenmeg verre enn fattige allahfans!

Skrevet

Det vi trenger er arabisk blackmetal, da de kan brenne ned noen moskeer.

Skrevet

Dette er da strengt tatt ikke så meget å bry seg om. Det siste en trenger å bekymre seg over er de stakkarslige planene til en eller annen imam, fra et relativt underutviklet folkeslag :roll:

Gjest WildThing
Skrevet

"First we'll take Copenhagen, then we'll take Trondheim"

Muhammed Cohen?

Skrevet
...fra et relativt underutviklet folkeslag :roll:

Jeg for min del er mest glad for at slike underutviklede utsagn ikke er representative for vårt folkeslag.

Skrevet
Jeg for min del er mest glad for at slike underutviklede utsagn ikke er representative for vårt folkeslag.

Godt vi har slike som deg Statsmedister, som kan holde den politisk korrekte fane hevet uansett emne.

Skrevet

Godt vi har slike som deg, også - slik at vi slipper å betvile Darwins utviklingsteorier.

Skrevet
Godt vi har slike som deg, også - slik at vi slipper å betvile Darwins utviklingsteorier.

Takk det samme ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Synes "medina" var et søtt navn jeg...oschlo vs. medina = ny identitet!

Skrevet

denne uttalelsen gjør at jeg sitter igjen med veldig mange spørsmål;

hvordan er det de skal overta? det er 2 innvandrere på stortinget og ingen i regjeringen.. jeg vet ikke engang om de to er muslimer...

skal de kanskje okkupere slottet? eller skaugum? eller sametinget? :ler:

det ville bare tatt noen få dager, så hadde de måttet gi tapt for byråkratene; "nei, men kjære deg. du kan da ikke bare bestemme noe slikt; det må vedtas i to stortingsperioder, skrives ut i 5 eksemplarer, sendes ut på 4 høringsrunder i hele landet og vedtas av 7 komiteer. vi kan ikke bare avskaffe kristendommen som statsreligion sånn helt uten videre skjønner du!" :sjarmor:

hvorfor skal de ikke overta sverige? og hvordan skal de bruke norge som springbrett til å krige mot sverige? skal de bruke det norske forsvaret? :overrasket: :grine2: :grine2: :grine2:

Skrevet
– Danmark og Norge er de første målene for den islamske revolusjonen i Europa. Dette ble for kort tid siden kunngjort fra moskeen på tempelplassen i Jerusalem.

En av lederne for «Det islamske befrielsespartiet» Sheik Issam Amira proklamerte dette og la til at etter revolusjonen i Oslo vil navnet på hovedstaden bli forandret til Medina. I neste fase vil de kjempe en hellig krig for å spre islam til resten av Europa.

At mål og springbrettet til Europa er valgt å være Skandinavia, begrunnet Amira i sin flammende tale med - sitat:

-”Muslimene i Danmark utgjør kun tre prosent av befolkningen, men allikevel utgjør de en trussel mot det danske kongerikets fremtid. Det er ingen overraskelse at de i Medina var mindre enn tre prosent av den almene befolkningen.

Men det lyktes dem å endre styret i Medina. Det er ingen overraskelse at det har lykkes våre brødre i Danmark å bringe islam til ethvert hjem i dette landet. Allah vil gi oss seier i deres land til å opprette en islamsk revolusjon i Danmark.

-Etter Danmark vil partiet føre revolusjonen til Oslo og endre navnet til Medina. De vil kjempe imot deres skandinaviske naboer for å bringe landet inn i revolusjonens territorium. I den neste fasen vil de kjempe en hellig krig, for å spre islam til resten av Europa, helt til det er utbredt til den opprinnelige byen Medina, hvor Medina og Jerusalem vil bli forent under det islamske flagg.”

http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=8766

Ja. Riktig. Og ellers går det fint?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...