AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Dette har jeg lurt så mye på. Merket for eksempel stor forskjell mellom lukten i luften i Hellas og i Tyrkia. Ja til og med luften i Sverige lukter forskjellig fra luften i Norge. Jeg vil beskrive den svenske lukten som litt søt. Har alltid lurt på hvilke faktorer som utgjør at det lukter annerledes sånn generelt. Polen lukter også helt annerledes. Jeg syns Polen og Tyskland lukter rimelig likt. Anonymkode: 422c3...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Mat, klima og vegetasjon er nok en stor del av det. Anonymkode: 2b0c7...da2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 Også forurensing. Smog liksom. Anonymkode: 5df0f...6d8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Skrevet 21. august 2022 Fukt, temperatur, jordsmonn, bergarter, flora, alt avgir en lukt. Ikke så rart det lukter forskjellig. Sjømat smaker forskjellig. Der det er mye stein smaker det renere enn der det er mye sedimenter og leire. Anonymkode: 8fad4...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå