Gå til innhold

Ødelagt selvfølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Etter en kommentar fra en god venn har selvtilliten / selvfølelsen min blitt helt ødelagt. Hva skal jeg gjøre med det? Var pen , brydde meg om utseende mitt, og var glad i meg selv. Nå sitter jeg bare hjemme hele tiden og kommer meg ikke videre. Var godt likt blant gutter, og var pen. Nå tør jeg nesten ikke snakke med en gutt. Etter at selvtilliten min ble ødelagt. Jeg kommer meg ikke videre 

Anonymkode: 4d268...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

troll:)

Anonymkode: 987cd...7b2

Skrevet

Av en kommentar? Da var det noe fundamentalt galt fra før av. Ihvertfall ikke legg skylden på vennen din for dette. 

Anonymkode: b6ef1...393

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei. Etter en kommentar fra en god venn har selvtilliten / selvfølelsen min blitt helt ødelagt. Hva skal jeg gjøre med det? Var pen , brydde meg om utseende mitt, og var glad i meg selv. Nå sitter jeg bare hjemme hele tiden og kommer meg ikke videre. Var godt likt blant gutter, og var pen. Nå tør jeg nesten ikke snakke med en gutt. Etter at selvtilliten min ble ødelagt. Jeg kommer meg ikke videre 

Hva i alle dager var den kommentaren om den affekterte deg så sterkt?

Anonymkode: eb882...99f

Skrevet

Hva var kommentaren?

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Av en kommentar? Da var det noe fundamentalt galt fra før av. Ihvertfall ikke legg skylden på vennen din for dette. 

Anonymkode: b6ef1...393

Ja. Av en kommentar, som såret meg veldig. Den såret meg såpass mye at jeg er helt ødelagt. TS

Skrevet

Klarer ikke komme meg videre. Føler jeg er dømt til å mislykkes, å aldri få kjæreste. For det første pga den kommentaren og så noe annet som skjedde også. Selvtilliten min er helt knust og jeg er helt ødelagt. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva i alle dager var den kommentaren om den affekterte deg så sterkt?

Det var en veldig sårende kommentar som rippet opp ett veldig vondt minne. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Av en kommentar, som såret meg veldig. Den såret meg såpass mye at jeg er helt ødelagt. TS

Ønsker du svar herfra så må du jo utdype kommentaren! var det at du var feit/at du var dårlig i sengen/ at du var en dårlig venn grunnet noe...? Altså, umulig for oss å kommentere.

• Liker 2
Skrevet
Blåttvann skrev (21 minutter siden):

Hva var kommentaren?

En kommentar som var ekstremt sårende og gjorde meg helt ødelagt og knust. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ønsker du svar herfra så må du jo utdype kommentaren! var det at du var feit/at du var dårlig i sengen/ at du var en dårlig venn grunnet noe...? Altså, umulig for oss å kommentere.

Ingenting av det. Hvis det har vært noe sånt, har jeg tålt det. Ønsker det har vært noe sånt istedenfor. Ikke noe sånt i d hele tatt. Men en kommentar om noe veldig privat, ett ekstremt vondt minne som ødela meg når han sa det. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En kommentar som var ekstremt sårende og gjorde meg helt ødelagt og knust. TS

Vi skjønte det, men umulig å gi tips når du ikke sier hva det er.

Trist du skal føle det sånn, håper du får det bedre.

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er så ille som du beskriver så vil jeg anbefale profesjonell hjelp. Det høres ut som om du hadde hatt godt av psykologisk hjelp for mer enn den kommentaren.

Anonymkode: ff6cd...375

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting av det. Hvis det har vært noe sånt, har jeg tålt det. Ønsker det har vært noe sånt istedenfor. Ikke noe sånt i d hele tatt. Men en kommentar om noe veldig privat, ett ekstremt vondt minne som ødela meg når han sa det. TS

Ok, men da er det jo ingen poeng med denne tråden. hva vil du vi skal si? Hvis du vil ha råd så må du da klare å si hva som faktisk er saken!

• Liker 3
Skrevet

Hvordan skal jeg komme meg videre? Han var full og høy. Han sa unnskyld, men jeg kommer meg uansett ikke videre? Problemet er at han sa den kommentaren høyt foran alle andre i gjengen. Hvis han har sagt det bare til meg , uten at alle har hørt det har jeg ikke reagert like mye. Jeg vil jo komme meg videre, men det går ikke, for mye ting har skjedd, for mye har knust selvtilliten min. Den kommentaren, og så noen dager etterpå skjedde det noe annet som knuste meg helt og ødela meg. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er så ille som du beskriver så vil jeg anbefale profesjonell hjelp. Det høres ut som om du hadde hatt godt av psykologisk hjelp for mer enn den kommentaren.

Anonymkode: ff6cd...375

Problemet er jo at det knuste meg helt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Selvtilliten min er helt ødelagt og jeg er ikke meg selv pga dette. Og så skjedde det noe annet som knuste selvtilliten min enda mer. TS

Skrevet

Jeg møter ikke vennene mine , eller er ute eller noe. Er bare for meg selv etter dette. Vil bli den jenta jeg var. Men selvtilliten er på bånn, føler ingenting for gutter lengre etter noe annet som skjedde også noen dager etter den kommentaren som også knuste meg helt. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvordan skal jeg komme meg videre? Han var full og høy. Han sa unnskyld, men jeg kommer meg uansett ikke videre? Problemet er at han sa den kommentaren høyt foran alle andre i gjengen. Hvis han har sagt det bare til meg , uten at alle har hørt det har jeg ikke reagert like mye. Jeg vil jo komme meg videre, men det går ikke, for mye ting har skjedd, for mye har knust selvtilliten min. Den kommentaren, og så noen dager etterpå skjedde det noe annet som knuste meg helt og ødela meg. TS

Du kan få hjelp av psykolog e.l. Noe av det psykologen vil si, tror jeg er: 1. du sier selv han var full og høy - pleier ikke folk som er det å si mye rart? (Altså, det han sa stemmer ikke og han sa det fordi ham følte seg dårlig selv/hadde en dårlig dag/osv). Kommentaren har altså fint lite med deg å gjøre, så du kan velge å ikke forholde deg til den. 2. prøv å gå ut blandt folk og gjør noe. Da blir det lettere å glemme den dumme kommentaren.

Anonymkode: bd478...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...