AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 Hei, Jeg har hatt blinkende smiley på CB digital el hele denne uken, uten at den har gått over til fast smiley. Onsdag var jeg hos gyn som bekreftet at jeg hadde hatt el allerede (men fortsatte å teste🙈). Ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke dette, noen gode ideer? Burde den ikke bli negativ nå som jeg har hatt el? Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Del Skrevet 19. august 2022 Hvorfor tester du videre etter gyn har sagt at eggløsning allerede har vært? Du får vel ingen fast fordi du ikke har eggløsning nå, men det vet du jo? Anonymkode: 6c839...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor tester du videre etter gyn har sagt at eggløsning allerede har vært? Du får vel ingen fast fordi du ikke har eggløsning nå, men det vet du jo? Anonymkode: 6c839...416 Ja, det vet jeg jo. Og vet jeg er teit som fortsetter å teste, men det var jo ikke det jeg spurte om! Jeg testet i flere dager før jeg var hos gyn og fikk ikke fast smiley da heller. Men uansett hva så burde den vel bli negativ nå? Det var DET jeg spurte om. Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Del Skrevet 19. august 2022 Det her var gøy! Forstod absolutt ingen ting av hverken overskrift eller første post, men nå har jeg lært noe nytt! mann Anonymkode: 3029a...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 19. august 2022 #5 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det vet jeg jo. Og vet jeg er teit som fortsetter å teste, men det var jo ikke det jeg spurte om! Jeg testet i flere dager før jeg var hos gyn og fikk ikke fast smiley da heller. Men uansett hva så burde den vel bli negativ nå? Det var DET jeg spurte om. Anonymkode: 276c2...6d6 Sånn jeg har forstått det så vil CB digital lilla fortsette å blinke helt frem til den får fast smiley, selv om LH hormonet minker. Det er sånn den er laget. Så derfor vil den bare fortsette å blinke selv om du har hatt EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Pussig den aldri ble fast da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibej Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Ville ikke helt stolt på gyn heller viss du er usikker selv. Jeg fikk samme beskjed, men det stemte ikke med tester eller temping. Fikk el 7 dager etter jeg hadde vært hos gyn Endret 20. august 2022 av ibej Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Del Skrevet 20. august 2022 ibej skrev (3 timer siden): Ville ikke helt stolt på gyn heller viss du er usikker selv. Jeg fikk samme beskjed, men det stemte ikke med tester eller temping. Fikk el 7 dager etter jeg hadde vært hos gyn Det hun så stemmer med temping, men ikke test.. Den ble positiv i går kveld. Men takk for at du deler din erfaring. Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Del Skrevet 20. august 2022 Laura80 skrev (4 timer siden): Pussig den aldri ble fast da? Det ble den i går kveld, så skjønner ikke så mye. Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Del Skrevet 20. august 2022 Hirka89 skrev (På 19.8.2022 den 17.50): Sånn jeg har forstått det så vil CB digital lilla fortsette å blinke helt frem til den får fast smiley, selv om LH hormonet minker. Det er sånn den er laget. Så derfor vil den bare fortsette å blinke selv om du har hatt EL Ok, da skjønner jeg litt mer. Takk for svar. Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. august 2022 #11 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det ble den i går kveld, så skjønner ikke så mye. Anonymkode: 276c2...6d6 Såpss. Kan der hende gynekolog tok feil? Har opplevd gynekolog ta feil på meg for mange år tilbake. Ville kanskje stolt på testen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Del Skrevet 21. august 2022 Laura80 skrev (3 timer siden): Såpss. Kan der hende gynekolog tok feil? Har opplevd gynekolog ta feil på meg for mange år tilbake. Ville kanskje stolt på testen her? Hmm ja kanskje. Men det hun så stemmer med temping jeg gjør. Får vel bare vente og se. Anonymkode: 276c2...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå