AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 De siste tre årene har jeg hatt veldig god og mye kontakt med en kollega, og etterhvert har dette utviklet seg til varme følelser for min del, jeg merker det er gjensidig. Men vi snakker ikke om det, litt problematisk siden det er jobb og vi begge er gift. Vi har ikke vært utro- det er bare en usedvanlig god kontakt. Vi snakker time på telefon regelmessig utenom jobb, i ferier og sniker oss til møter og kaffepauser, flørter, forteller hverandre at vi setter pris på hverandre osv. Nå skal jeg bytte jobb, og kontakten blir nok borte. Men ønsker å finne ut av hva dette var for noe for å kunne gå videre. Men sliter litt med å finne en måte å spørre han på hva han har lagt i kontakten med meg. Litt for å avslutte evt et godt vennskap eller rydde av veien feil følelser. Hva spør jeg om egentlig? Anonymkode: 1b584...5ed
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Jeg hadde latt det ligge. Bare lukket det kapittelet og tenkt på det som en tid som var slik den var. Anonymkode: 5ed9f...a41 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Det er ikke noe å snakke om i det hele tatt. La det gå. Anonymkode: 7f878...cca 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): De siste tre årene har jeg hatt veldig god og mye kontakt med en kollega, og etterhvert har dette utviklet seg til varme følelser for min del, jeg merker det er gjensidig. Men vi snakker ikke om det, litt problematisk siden det er jobb og vi begge er gift. Vi har ikke vært utro- det er bare en usedvanlig god kontakt. Vi snakker time på telefon regelmessig utenom jobb, i ferier og sniker oss til møter og kaffepauser, flørter, forteller hverandre at vi setter pris på hverandre osv. Nå skal jeg bytte jobb, og kontakten blir nok borte. Men ønsker å finne ut av hva dette var for noe for å kunne gå videre. Men sliter litt med å finne en måte å spørre han på hva han har lagt i kontakten med meg. Litt for å avslutte evt et godt vennskap eller rydde av veien feil følelser. Hva spør jeg om egentlig? Anonymkode: 1b584...5ed Så når du flørter med kollegaen så er ikke det utroskap mener du? Anonymkode: 6391a...825 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): De siste tre årene har jeg hatt veldig god og mye kontakt med en kollega, og etterhvert har dette utviklet seg til varme følelser for min del, jeg merker det er gjensidig. Men vi snakker ikke om det, litt problematisk siden det er jobb og vi begge er gift. Vi har ikke vært utro- det er bare en usedvanlig god kontakt. Vi snakker time på telefon regelmessig utenom jobb, i ferier og sniker oss til møter og kaffepauser, flørter, forteller hverandre at vi setter pris på hverandre osv. Nå skal jeg bytte jobb, og kontakten blir nok borte. Men ønsker å finne ut av hva dette var for noe for å kunne gå videre. Men sliter litt med å finne en måte å spørre han på hva han har lagt i kontakten med meg. Litt for å avslutte evt et godt vennskap eller rydde av veien feil følelser. Hva spør jeg om egentlig? Anonymkode: 1b584...5ed Bruk tankene dine på Samlivsterapi med ektemannen din du. Anonymkode: 6391a...825 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Jeg lurer også litt på hva du spør oss om. Er det noe du ønsker å forfølge? Altså med hensikt at begge skal skille seg og bli sammen. Dersom dette er uaktuelt, så bør du bare la det ligge. Hvis det er noe der, så vil en eller begge av dere ta kontakt senere, når savnet gjør at dere innser noe. En time på telefon hver dag er jo heller ikke noe som er bestemt av at man må jobbe sammen og som automatisk slutter da. Anonymkode: c35ca...4da
MacadamiaNut Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Du og den kollegaen fortjener hverandre. Virkelig. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 Vet ikke hvem du tror du lurer, men grunnen til at du ønsker å "avklare hva han har lagt i kontakten med deg" er jo bare for å finne ut om det er noe dere skal ta videre. Du håper vel innerst inne at han skal si at han er like interessert som deg, og så gjør dere for alvor noe mer ut av flørtingen. Alt det du skriver om hvordan dere holder på er stygt gjort mot deres respektive ektefeller og barn. Hvordan ville du likt det om mannen din flørtet og løpe etter en kvinnelig kollega slik du gjør? Det eneste riktige er at du legger dette dødt. Ellers får du ordne opp hjemme og flytte ut. Anonymkode: efa10...87d 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Skrevet 20. august 2022 Du er utro så det holder. Mangler bare penetrering så krysser du av alle boksene. Men hvis det føles bedre for deg å tro at det ikke er utroskap så fortsett å fortell deg selv det. Det du driver med er 100% klassisk emosjonell utroskap med en jobbkollega. Mangler kun et julebord og hotell rom for å komme i mål. Når kontakten skjules, du er lojal mot en annen mann, tenk all energien som går med på den andre du kunne ha brukt i eget forhold. Du er i utroskap tåka. Hadde du kommet hjem og mannen din satt med utskrifter av kommunikasjon, filmer fra møtene deres og kopi av telefon utskrifter med separasjon papirer for deg å undertegne hadde du nok våknet opp. Men ville din mann trodd at dere ikke har vært fysiske, hadde du trodd deg selv. Du prioriterer en annen mann og din mann har det nok på følelsen at noe er off. Anonymkode: ff63d...9d4 3
Fremmed fugl Skrevet 20. august 2022 #10 Skrevet 20. august 2022 TS, Takk for du deler din uheldige historie med emosjonell utroskap. Det er nok så typisk, hvordan dere to "bare" ble utro mot deres respektive ektefeller. Dere har bommet på å håndtere vennskap på en klok måte, slik at dere nå IKKE er venner. Gratulerer med ny jobb 😀 Ta muligheten, og kutt all kontakt med denne mannen. Ikke prøv med noe halvveis, men all kontakt. Bruk hendelsen til læring, gå igjennom deres historie å finn alle de ulike nødvendige trinnene som til slutt skapte utroskapen. Tenk over disse og gjør deg selv bevist inn i fremtiden. Lykke til. PS. Er en ekstremt høy risiko aktivitet å nå prøve å leve ut denne utroskapen maksimalt. Ikke gjør det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå