Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tenke/tolke dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Vi prøver å få barn. Sist jeg hadde mensen var 26.juli - 30.juli. Før det hadde jeg mensen 28.juni- 2.juli. 
På appen MIN KALENDER, så er mensen forventet om 4 dager. Jeg har nå mensensmerter og vondt i nedre del av ryggen. Ellers i god form, og ingen andre symptomer.

Fikk mensensmerter for 1 uke siden som bare forsvant igjen samme kveld.. 

Er det en sannsynlighet for at jeg kan være gravid, pleier å få mensensmerter og eller hodepine 2-3 dager før mensen, men aldri sånn som nå- over 1 uke i forveien. 

noen tanker?

Anonymkode: 9533f...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo en viss sjanse for det. Ta en test om noen dager?

Anonymkode: f9df9...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være :) Kan jo ta en test i morgen tidlig å sjekke

Anonymkode: 05425...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! Vi prøver å få barn. Sist jeg hadde mensen var 26.juli - 30.juli. Før det hadde jeg mensen 28.juni- 2.juli. 
På appen MIN KALENDER, så er mensen forventet om 4 dager. Jeg har nå mensensmerter og vondt i nedre del av ryggen. Ellers i god form, og ingen andre symptomer.

Er det en sannsynlighet for at jeg kan være gravid, pleier å få mensensmerter og eller hodepine 2-3 dager før mensen, men aldri sånn som nå- over 1 uke i forveien. 

noen tanker?

Hadde d akkurat likt. Mensen sist 24 juli. Menssmerter, svimmel, hodepine og kvalm i bil. Testa positiv i 3 dager nå 😁👍

Anonymkode: 17368...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde d akkurat likt. Mensen sist 24 juli. Menssmerter, svimmel, hodepine og kvalm i bil. Testa positiv i 3 dager nå 😁👍

Ååå, gratulerer😄 Hva slags test brukte du? Har kjøpt en test fra rfsu tidlig test stav, tenkte å teste meg i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fransine
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

noen tanker?

Hei. Ved den ene av mine graviditeter så testet jeg positiv en uke før jeg skulle ha mensen, så det er fullt mulig at du er gravid, men du må nesten bare vente litt å se 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 23.14):

Ååå, gratulerer😄 Hva slags test brukte du? Har kjøpt en test fra rfsu tidlig test stav, tenkte å teste meg i morgen tidlig

Digital og rsfu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...