AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg har ikke så mange venner, og de få jeg har er ikke så interressert i å finne på noe. Nå er jeg blitt singel igjen, og kjenner at jeg trenger å få litt opplevelser inn i livet. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å klatre (prøvde å få x’en med, han viste liten interresse.) Bør vel ta brattkortprøve da? Har lest at man kan komme alene, men synes det virker skummelt, siden det varer over mange timer. Er så redd for å bli stående alene, mens alle andre kjenner noen. (Opplevd det før.) Noen som har erfaring med det? Er mye annet jrg og har lyst å gjøre/prøve, men det blir jo alene da.🫤 Anonymkode: f4f5c...0fa
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Meld deg på klatrekurs, det møter du andre. Kanskje en ny klatrevenn? Det skjeed med meg, nå har vi klstret sammen et tiår allerede 😊 Anonymkode: b5ce1...e97
umAxa Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke så mange venner, og de få jeg har er ikke så interressert i å finne på noe. Nå er jeg blitt singel igjen, og kjenner at jeg trenger å få litt opplevelser inn i livet. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å klatre (prøvde å få x’en med, han viste liten interresse.) Bør vel ta brattkortprøve da? Har lest at man kan komme alene, men synes det virker skummelt, siden det varer over mange timer. Er så redd for å bli stående alene, mens alle andre kjenner noen. (Opplevd det før.) Noen som har erfaring med det? Er mye annet jrg og har lyst å gjøre/prøve, men det blir jo alene da.🫤 Anonymkode: f4f5c...0fa Jeg tok brattkortet alene, og i min erfaring er det ca 60/40 av de som tar det med en partner, og de som tar den alene. Så din frykt for å være alene er egentlig ugrunnet. Mest sannsynlig vil det være 5-6 andre som er alene avhengig av popularitet og lokasjon på klatresenteret ditt. Som bonus kan du og den ukjente du tar kortet med øve dere litt før selve "prøven" etter egen avtale som kan være begynnelsen på noe fint. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så redd for å bli stående alene Hvis du går alene så har du en utmerket mulighet til å få deg en ny venn. Vær litt på og snakk og med folk på kurset. Spør om du kan gå sammen med dem. Er liten sjanse for at du er den eneste som er der alene. På slike kurs der man går sammen i par sørger gjerne arrangør for at det er partall (og ikke oddetall) antall deltagere på kurset. Anonymkode: 98bb9...efa 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Hvor bor du? I Ski har de klatreklubb hvor de sikrer for deg flere kvelder i uka og har kurs. Anonymkode: eae9b...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå