Gå til innhold

Hvis et nært familiemedlem som du var glad i fortalte at du egentlig ikke betydde så mye for de.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert?

Anonymkode: 8ae13...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd dette, og det ble ufattelig sårt og vondt. Vedkommende gjorde det kun for å slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Anonymkode: 70aa2...a49

Skrevet

Det er en fair sak. Folk knytter seg i ulik grad til familien etter de er blitt voksne. Familie betyr mye for meg og det er derfor folk jeg føler meg nært knyttet til, som ikke er like opptatt av meg. Det lever jeg godt med. Folk er bare ulike, og jeg er ikke fasiten for alle andre. 

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at den personen ikke var helt i vater. Sånt er ikke normalt å si. 

(Som forsåvidt stemmer bra for Chuck sin del, også. )

• Liker 2
Skrevet

Nja, vet ikke jeg er det en grunn for det eller ikke. Har selv holdt tilsvarende "tale" til et familiemedlem for jeg hadde fått nok, man blir lei når folk driter seg ut igjen og igjen, da gir man opp og gidder ikke til slutt.

Anonymkode: 336c9...005

Skrevet

Er jo konteksten som vil være avgjørende. Har selv avvist en søster i voksen alder, men det var etter 30 år med sinneutbrudd, sjikane og andre ufinheter fra hennes side. Vil jo være helt merkelig å si noe sånt uten en foranledning.

Anonymkode: 6875c...9d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jo konteksten som vil være avgjørende. Har selv avvist en søster i voksen alder, men det var etter 30 år med sinneutbrudd, sjikane og andre ufinheter fra hennes side. Vil jo være helt merkelig å si noe sånt uten en foranledning.

Anonymkode: 6875c...9d8

Sant, og det var det jeg opplevde.

Anonymkode: 70aa2...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...