Gå til innhold

Sort kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i gang med å velge nytt kjøkken. Det har en stund vært populært med sort kjøkken. Er dette på vei ut nå, eller velger folk det fortsatt? Blir så usikker, vil jo gjerne ha noe som ser moderne ut en stund. Hva ville du valgt?

Anonymkode: 2d247...eda

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt svart i alle fall. Blir fort fettmerker på overflater og i tillegg får jeg en følelse av at skitten kan skjule seg - syns det er litt ekkelt, faktisk. 

• Liker 1
Skrevet

På svarte blanke overflater synes støv og riper veldig fort, matte får fettflekker.

Anonymkode: a3761...d3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sort matt kjøkken. Synes ikke det blir så lett fettflekker jeg, og det er kjapt å vaske over. Jeg har foreløpig ikke gått lei. 

Anonymkode: 60f8f...a7f

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo litt an på om du skal bo der selv i flere år, eller om du planlegger å selge innen et par år. I førstnevnte tilfelle velger du det du selv liker, men i sistnevnte ville jeg styrt unna sort kjøkken. 

Anonymkode: 5496e...f71

• Liker 1
Skrevet

Hadde sort høyglans. Beste kjøkkenfargen jeg har hatt. 

Lett å vaske høyglans, og ble ikke fort fingermerker. 

Men over til det du egentlig spør om, så er jeg kanskje spesiell, men velg det du liker uvhengig av hva som er in. Er jo du som skal bo der og bruke kjøkkene, og se på det hver dag. 

Skrevet

Jeg hadde ikke valgt sort kjøkken, sorte kjøkken "sluker" lys. Så hvis du liker å bruke kjøkkenet mye så ville jeg valgt et lysere kjøkken. Det viktigste er å kjøpe det kjøkkenet du ønsker deg, det er jo du skal bruke det.

Skrevet
Krist1an skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke valgt sort kjøkken, sorte kjøkken "sluker" lys. Så hvis du liker å bruke kjøkkenet mye så ville jeg valgt et lysere kjøkken. Det viktigste er å kjøpe det kjøkkenet du ønsker deg, det er jo du skal bruke det.

Ikke enig i dette. Hadde ikke noe problem me at det var mørkt på mitt sorte kjøkken, men kan være for jeg kun hadde over skap på ene siden og vinduer over benken på paralell side.

Forventet det skulle være mørkt å arbeide så kjøpte kraftige taklys, men de var sjelden på. 

Skrevet

Vi har nytt i svart matt, synes det er nydelig. Velger du feks ikea kan evt kjøpere i fremtiden bytte farge på frontene om de ønsker. 

Anonymkode: fdb6b...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...