AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #21 Del Skrevet 19. april 2023 Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Hvorfor bare to ganger i året? Fordi man bare betaler 15kr for hver måned man sparer. Anonymkode: c0d54...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. april 2023 #22 Del Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Fordi man bare betaler 15kr for hver måned man sparer. Anonymkode: c0d54...879 Joda. Men om du kun skal spare to ganger i året (2 av 12 måneder) så kan du vel droppe Dreams helt og bare spare på en sparekonto i banken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #23 Del Skrevet 19. april 2023 Snublefot62 skrev (1 time siden): Joda. Men om du kun skal spare to ganger i året (2 av 12 måneder) så kan du vel droppe Dreams helt og bare spare på en sparekonto i banken? Som sagt, jeg liker at man kan spare til ulike mål, jeg liker appen, og har fortsatt tidligere oppsparte penger der. Så setter jeg heller inn litt mer to ganger i året, enn små beløp månedlig. Anonymkode: c0d54...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå