Frk Doodad Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hei Noen som skal på kinoens dag førstkommende lørdag. Jeg har allerede bestillt billetter til 'Himmelfall', men jeg tror jeg må få med meg minst en til film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 Noen som kan fortelle meg hva kinoens dag innebærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 Halv pris. Veit'kje om andre ting. Men eg treng jo ikkje veta alt, heller... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Kinoens dag arrangeres en gang i året, på samme dag over hele landet. Da sendes det filer i ett hele dagen, både nye og gamle filmer, og kinobilletten koster ca.halvparten av vanlig pris. I Bergen koster den 30kr = billig billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå