Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #1 Skrevet 23. november 2005 Går det an å ha bolero til kjole? Altså, er det akspetabelt og kanskje til og med fint? Eller ikke? Lange eller korte armer på boleroen? Jeg har en veldig grei sort kjole, men den er litt kald fordi det er en stroppesak.
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #2 Skrevet 23. november 2005 Ja, du kan ha bolero til kjole. Både kort og lang erm.
Gjest Aloha Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 Har selv gått med bolero til kjole og syns det ble fint. Det er veldig in nå, er det ikke? Om det passer sammen ser du kanskje best selv, spørs vel litt på farge på boleroen, stoff etc. Langermet er veldig kjekt hvis du vil unngå å fryse.
Catzy Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 Med mindre det er utrolig snodig fasong på kjolen, så funker det bra med bolero over kjole. Ville kanskje droppet det over en kjole med lavt liv. Du må bare prøve og se om fasongen blir rar, men i utgangspunktet pleier det å være fint. CAtzy
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Lavt liv? Kan en kjole ha lavt liv? Jeg skjønner at den kan ha skjæring under puppene og gå rett ned, altså høyt liv, men lavt liv? Hmm... nå skjønte jeg nada... Men uansett tror jeg at jeg jammen kan begynne å se etter bolero! Takk for svar.
Catzy Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Sjekk denne siden for bilder av kjoler med lavt liv http://www.fashion-era.com/1920s/1920s_pho...apper_dress.htm Tenk 20-tall. Og 80-tall... Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå