AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Selv om KG ikke er virkeligheten så er det jo litt sosialt. Anonymkode: aef42...822 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Til en viss grad, ja. Jeg er Viggo Venneløs. Nå for tiden sitter jeg i tillegg på hjemmekontor hele tiden, og har ikke noen kollegaer å samarbeide digitalt engang, jobber helt avskåret fra andre mennesker. Eneste jeg snakker med ila dagen er mannen og de ansatte i bhg (og det er snakk om "Hei! han har bæsjet to ganger i dag og spist druer. hadet!"..) Så jeg merker at ja, selv om KG ikke akkurat er høyden av sosial kontakt, så er det bedre enn ingenting. Anonymkode: 099a3...ae3 1 2
Gjest AprilRyan Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Egentlig ikke. Jeg savner å snakke med noen og det gjør jeg ikke her. Å skrive noen innlegg som noen kanskje leser og at man får en like her og der synes ikke jeg at tilfredsstiller mine sosiale behov. Men jeg føler meg kanskje som en del av noe nå når jeg har vært litt utenfor og ikke hatt noe særlig sosial kontakt. Føler ofte at jeg er her altfor mye, men det kan endre seg etterhvert som jeg blir mer sosial osv.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Nei, det syntes jeg ikke. Anonymkode: 33adb...4b0
Entern Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Sosialprat forumet hjelper veldig der, ja, så mange koselige og morsomme mennesker der å prate med og bli kjent med🙂 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Nei. Det er kanskje underholdene tidsfordriv, men sosialt er det ikke. Anonymkode: 3dbc0...053
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Litt..er jo en grunn for at jeg sitter her inne så mye som jeg gjør. Har blitt ganske ensom etter midten av 20 årene og alle andre begynte å få barn osv... Mistet flere venninner siden vi ikke har noe til felles lenger. Men skjønner at det er mange mennesker med dårlige holdninger her på forumet, har heldigvis vært nok sosial tidligere til å skjønne at det er mange ensomme og isolerte som befinner seg inne på diverse diskusjonsforum,og særlig her på kg. Anonymkode: 36c0a...48d 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Føler meg litt nyttig hvertfall når jeg har noe jeg faktisk kan gi råd og trøst om til noen som trenger det. Kg funker hvertfall til en viss grad som min sosiale lille boble, sånn helt upersonlig og anonymt. Syns det er kos med det lille folk skriver av skøy og bruker smileys. Dekker hvertfall det lille behovet jeg måtte ha nå for tiden Anonymkode: 1f0a5...3fe 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Nei, bruker det til å provosere. Samt lese bullshit andre skriver, internett er ikke sosialt. Anonymkode: c7894...d43
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Sosialprat forumet hjelper veldig der, ja, så mange koselige og morsomme mennesker der å prate med og bli kjent med🙂 Enig, en fin gjeng.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 Jeg er lite sosial og i perioder snakker jeg nesten ikke med andre enn mannen min. KG føles litt sosialt de gangene jeg hiver meg rundt og skriver selv, men mest av alt føler jeg meg som en kikker. Anonymkode: ae352...1b4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 Ja, telletrådene på KG og "Hei" fra dama i nærbutikken fyller mitt sosiale behov. Anonymkode: a0a5e...f50
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, telletrådene på KG og "Hei" fra dama i nærbutikken fyller mitt sosiale behov. Anonymkode: a0a5e...f50 Hvor finner man dette? 😆 Anonymkode: c7894...d43
Hoppetaujenta Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 (endret) På nett så gjør det faktisk det. Jeg er andre pratesteder på nett også og ingen plasser er det så trivelige og helårstøysete folk som der jeg ferdes...på KG. Dessuten er vi som gamle kjente, selv når folk er nye her, så ja....."en fremmed er en potensiell venn du ikke har blitt kjent med ennå". . .så vi blir kjent. Nettkjent. ...til alle mine trivelige venner her inne. Endret 19. august 2022 av Hoppetaujenta
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 Athena Catalina skrev (56 minutter siden): Enig, en fin gjeng. Ja der treffer man på mer eller mindre likesinnede med like rar humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå