AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Det er vanskelig å forklare men min samboer er veldig spesiell.. Han reagerer veldig på småting, jeg vet aldri hvordan han kommer til å reagere, han legger ofte skylden over på meg om nøklene hans ikke er der, ungen som har rotet med leker som jeg har kjøpt osv. Han kan ignorere meg og være kald i flere dager før han er blid igjen. Snakker nesten ikke til meg. Jeg er totalt utmattet av denne oppførselen. Han forstår ikke selv hvordan han er.. mest sannsynlig har han ADHD som han ikke er utredet for Noen med erfaringer? Anonymkode: 8e124...fb5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Dette er ikke bare pga ADHD. Silent treatment og de verste tingene tingene kommer gjerne pga omsorgssvikt i barndommen. Han kan ha narsissistiske trekk uten å ha diagnosen narsissist eller psykopat. Du skal likevel ikke finne deg i dette, for det er skadelig for deg. Eksen min har også udiagnosert ADHD og narsissistiske trekk. Han vokste opp i et alkoholisert hjem. Anonymkode: 6dd40...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå