AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 De siste 5 dagene har jeg begynt å slite med skjelving i kroppen. Det er så ille at alt er vanskelig å holde og trapper er vanskelig å gå i. Jeg har også økt hodepine og må ta smertestillende, noe jeg sjeldent gjør. Jeg sover nok timer hver natt, men er likevel sliten. Så fort jeg er i noe aktivitet begynner jeg å svette og blir veldig varm. Selv når det er kjøligere så er jeg glovarm. Jeg merker mer vann i hender og føtter og at jeg tisser mindre. Så jeg drikker mer i håp om at det skal hjelpe. Jeg merker også en endring i hud og hår, selv om jeg ikke gjør noe annerledes der. Jeg glemmer ord, orker ikke prate stort og det føles som tåke i hodet mitt. Jeg har ikke tid til noe legetime i dag, så må se det an over helgen. Noen som har råd til hva dette kan være? Anonymkode: 3dc17...ac0
Topsi Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke tid til noe legetime i dag, så må se det an over helgen Du tar deg tid, enkelt og greit. Gå til legen
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Når jeg sitter stille kjennes det ut som om kroppen gynger. Føler meg helt koko. Anonymkode: 3dc17...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Bestill legetime på mandag! Dette med at du tisser mindre, er noe du må få sjekket. Ring legevakt i helgen, hvis det blir verre.. Fortsett med å passe på at du får i deg nok veske. God bedring!🌼🌸 Anonymkode: f9481...e90
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg sitter stille kjennes det ut som om kroppen gynger. Føler meg helt koko. Anonymkode: 3dc17...ac0 Men du hadde ikke tid til legetime, i dag? Det høres jo ikke ut som at du kommer til å orke noe særlig annet uansett? Ring legevakta, hvis svimmelheten blir forverret. Har formen blitt noe verre, over de siste dagene - eller har det bare vært sånn som det er nå? Anonymkode: f9481...e90
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men du hadde ikke tid til legetime, i dag? Det høres jo ikke ut som at du kommer til å orke noe særlig annet uansett? Ring legevakta, hvis svimmelheten blir forverret. Har formen blitt noe verre, over de siste dagene - eller har det bare vært sånn som det er nå? Anonymkode: f9481...e90 Jeg må fungere jeg dag, så jeg gjør det jeg må og tar ofte pauser. Jeg jobber et godt stykke hjemmefra så jeg har ikke sjans i dag. Den har stort sett vært sånn som nå, jeg reagerer på at mer søvn, mer mat og mer drikke ikke gjør noen forskjell. Anonymkode: 3dc17...ac0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Hmm, høres ut som samme jeg opplevde nylig, var dårlig i litt over 2 uker før det gikk over. Hadde rar luktesans i tillegg. Var hos legen den dagen jeg var værst for sjekk av noe annet, han spurte rett ut om jeg var rusa for jeg virket så fjern og svarte så tregt🤪 Anonymkode: 2a473...52b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg må fungere jeg dag, så jeg gjør det jeg må og tar ofte pauser. Jeg jobber et godt stykke hjemmefra så jeg har ikke sjans i dag. Den har stort sett vært sånn som nå, jeg reagerer på at mer søvn, mer mat og mer drikke ikke gjør noen forskjell. Anonymkode: 3dc17...ac0 Skjønner.. Du får ringe legevakt dersom du blir verre. Har du sjekket om du har feber? Anonymkode: f9481...e90
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skjønner.. Du får ringe legevakt dersom du blir verre. Har du sjekket om du har feber? Anonymkode: f9481...e90 Nei, har ikke sjekket det. Anonymkode: 3dc17...ac0
Gjest Warrior Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Covid? Anonymkode: 7897f...3b6 Det første jeg også tenkte på. Kanskje korona? Mange får jo så forskjellige symptomer med det viruset. Eller en annen virusinfeksjon eller bakterieinfeksjon? Kun en lege som kan svare på hva det er så snakk med lege om det eller ring legevakt og fortell om symptomene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå