AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Hei fine forum ! jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte ,men vill gjøre det kort . Ser at mange her inne kommer med gode råd og jeg håper noen med erfaring har det til meg også . langt samboerskap som har vart i flere ti år (ble sammen veldig unge). Vi har hatt våre oppturer og nedturer som alle andre men klart å holde fast i hverandre . Tross dette har jeg prøvd flere ganger å få han med på familievernkontoret da jeg følte noe mangelen mellom oss i lang lang tid . Vi har hatt mange belastninger i form av alvorlig sykdom og traumer i familien rundt . Han han har ikke villet dette da han mener det går fint . Jeg fikk mistanke og hadde rett . Han har vært utro med en dame som bor rett ved oss . Området er lite og barna våres og oss har dannet et nettverk rundt akkurat hennes hus/vårt nabolag . Jeg oppdaget denne utroskapen på hans snap . Og han indrømmet det meste men hadde mange løgner . Hun skrev jeg til på snap ,og så at snap kartet hennes var oppe . Jeg vet akkurat hvor hun bor men aner ikke hvem hun er . Hun hadde også en annen historie en han.Finner henne ikke registrert noe sted og har heller ikke hennes ekte navn . jeg vet dette ikke er hennes feil og jeg er ikke en dame som ønsker å ødelegge for noen andre . Men når vi bor i samme gate og jeg må kjøre forbi huset hennes hver dag for å komme meg ut av tunet kjenner jeg et sterkt behov for å se hvem hun er . Hun har nå blokkert meg på snap da hun er redd for drama som hun selv skrev . x gubben sier han ikke vet navnet hennes tross han har vært hjemme hos henne flere ganger . Historien forandrer seg her hele tiden også … jeg kjenner jeg ikke kan leve med at hun bor så nærme og jeg og barna farter rundt på skole,aktiviteter,vennegrupper,besøk rundt henne . Uten at jeg vet hvem hun er. Så nå har jeg bestemt meg for å gå ned til det huset og ringe på alle leilighetene og se om noen vet hvem hun er i forhold til snap . Men synes samtidig det er sååååå ydmykende da folk fort kan tro jeg er spinn gal 😵…. Hva hadde dere gjort her ? Ville dere visst eller bare la det gå ?? Anonymkode: 2f294...afa 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Herregud, forlat drittsekken av en mann du bor sammen med! Anonymkode: 49980...d13 11
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 I vertfall ikke gå rundt å ringe på dørene.... Jeg hadde funnet ut hvem hun er, og deretter bestemt meg for hva jeg skulle gjøre. Men du er alt for opptatt av henne. Det er jo din mann du må ta tak i. Du må jo bestemme deg for om du tilgir han eller ikke. Tro meg, å leve i utroskap som man ikke er ferdig med, det er døden for deg også, uansett om det er hans feil. Ikke gå for noen mellomløsning hvor hun er saken. Du og din mann må avklare DERES situasjon. Det finnes bare to valg, enten kan du ikke tilgi å bli ferdig med det, og du går fra han. Eller så kan du det, og dere går videre med deres liv. Fra noen som har erfaring, IKKE velg noe midt i mellom de to tingene!! Anonymkode: ddd31...6fe 1 1 4
Kaffekrus Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I vertfall ikke gå rundt å ringe på dørene.... Jeg hadde funnet ut hvem hun er, og deretter bestemt meg for hva jeg skulle gjøre. Men du er alt for opptatt av henne. Det er jo din mann du må ta tak i. Du må jo bestemme deg for om du tilgir han eller ikke. Tro meg, å leve i utroskap som man ikke er ferdig med, det er døden for deg også, uansett om det er hans feil. Ikke gå for noen mellomløsning hvor hun er saken. Du og din mann må avklare DERES situasjon. Det finnes bare to valg, enten kan du ikke tilgi å bli ferdig med det, og du går fra han. Eller så kan du det, og dere går videre med deres liv. Fra noen som har erfaring, IKKE velg noe midt i mellom de to tingene!! Anonymkode: ddd31...6fe Men jeg skjønner at ts ikke har lyst til å ende opp med å hilse på henne, fullstendig uvitende om at det er elskerinnen. Eller tenk om elskerinnen mister varer ut av handleplosen, og ts hjelper med å plukke opp. Fullstendig uvitende. Elles er jeg enig i at han der er så uærlig og lite villig til å kjempe for forholdet at jeg aldri hadde orket. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Ts, jeg savner at du sier noe om hvordan du og din samboer skal rydde opp i dette? Det virker som du kun har fokus på denne damen og at hun bor i nærområdet deres. Skjønner at det er vanskelig, men først må jo du og din samboer ordne opp i dette. Du kan ikke starte denne prosessen med henne. Hun er noe du tar stilling når du og din mann er ferdig med saken. Anonymkode: 0f6f7...8f8 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Han viser ikke noe tegn til å sette deres forhold først, og det kunne jeg ikke levd med rett og slett. Jeg hadde bedt ham rolig og kort om å bo et annet sted og komme innom daglig for å være der for barna, men satt en veldig tydelig grense for meg selv - også fordi det er det eneste som han KANSKJE vil lære av, hvis han føler han faktisk har mistet deg. Først da begynner han kanskje å gå gjennom hvilke feil han gjorde (og det er den prosessen man lærer å bli en bedre versjon). Anonymkode: a04cb...045 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Kaffekrus skrev (Akkurat nå): Men jeg skjønner at ts ikke har lyst til å ende opp med å hilse på henne, fullstendig uvitende om at det er elskerinnen. Eller tenk om elskerinnen mister varer ut av handleplosen, og ts hjelper med å plukke opp. Fullstendig uvitende. Men kanskje ikke starte der? Er jo først og fremst mannen hun må ordne opp med. Her er det som elskerinnen er hovedpersonen, og mannen hennes bipersonen. Slik kan det ikke være. Anonymkode: 0f6f7...8f8 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts, jeg savner at du sier noe om hvordan du og din samboer skal rydde opp i dette? Det virker som du kun har fokus på denne damen og at hun bor i nærområdet deres. Skjønner at det er vanskelig, men først må jo du og din samboer ordne opp i dette. Du kan ikke starte denne prosessen med henne. Hun er noe du tar stilling når du og din mann er ferdig med saken. Anonymkode: 0f6f7...8f8 Du har nok litt rett her . Men det er nærmiljø biten som stikker dypest . I min jobb jobber jeg også rundt og hennes hus uten av jeg vill røpe noe mer . Jeg behøver ikke prate med henne men bare vite hvem hun . Han har hatt tidligere historikk med et annet stort tillitsbrudd men jeg klarte ikke forlate han da . Jeg angrer dypt på at jeg ikke gjorde det da . Anonymkode: 2f294...afa 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Kaffekrus skrev (10 minutter siden): Men jeg skjønner at ts ikke har lyst til å ende opp med å hilse på henne, fullstendig uvitende om at det er elskerinnen. Eller tenk om elskerinnen mister varer ut av handleplosen, og ts hjelper med å plukke opp. Fullstendig uvitende. Elles er jeg enig i at han der er så uærlig og lite villig til å kjempe for forholdet at jeg aldri hadde orket. Riktig . Det er akkurat det jeg mener . Ingen ting mer . Anonymkode: 2f294...afa 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han viser ikke noe tegn til å sette deres forhold først, og det kunne jeg ikke levd med rett og slett. Jeg hadde bedt ham rolig og kort om å bo et annet sted og komme innom daglig for å være der for barna, men satt en veldig tydelig grense for meg selv - også fordi det er det eneste som han KANSKJE vil lære av, hvis han føler han faktisk har mistet deg. Først da begynner han kanskje å gå gjennom hvilke feil han gjorde (og det er den prosessen man lærer å bli en bedre versjon). Anonymkode: a04cb...045 Han bor ikke hjemme nå . Anonymkode: 2f294...afa 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 Hahaha. Hun: "Redd for drama". Også henne: Ligger med en opptatt mann og attpåtil en nabo. Sånne damer er bare helt håpløse. Anonymkode: 16b06...5d3 12 5
Kaffekrus Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har nok litt rett her . Men det er nærmiljø biten som stikker dypest . I min jobb jobber jeg også rundt og hennes hus uten av jeg vill røpe noe mer . Jeg behøver ikke prate med henne men bare vite hvem hun . Han har hatt tidligere historikk med et annet stort tillitsbrudd men jeg klarte ikke forlate han da . Jeg angrer dypt på at jeg ikke gjorde det da . Anonymkode: 2f294...afa Er aldri forseint å forlate noen. Er ikke slik at det finnes en regel som sier at siden du ikke forlot han da, kan du aldri forlate han. Q 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 Nøyaktig hva er problemet med at minst en av de andre din samboer (eller ex?) har eller har hatt sex med bor i nabolaget? For vi er der, ts. Du må ta innover deg at du har oppdaget en av mennene eller kvinnene han har sex med. Du har ingen garanti for at det ikke er flere. Og siden vi alle vet at han lyver om sin seksualitet, heller ingen garanti for at de alle er kvinner. Å være så oppsatt på å vite noe om denne ene personen du helt tilfeldig fant ut av har ingen mening - det kan være 10 til. Eller 50 til. Kaffekrus skrev (14 minutter siden): Men jeg skjønner at ts ikke har lyst til å ende opp med å hilse på henne, fullstendig uvitende om at det er elskerinnen. Eller tenk om elskerinnen mister varer ut av handleplosen, og ts hjelper med å plukke opp. Fullstendig uvitende. Elles er jeg enig i at han der er så uærlig og lite villig til å kjempe for forholdet at jeg aldri hadde orket. Det risikerer jo ts uansett om hun får vite navn og utseende på denne ene damen. Å anta det ikke er flere enn denne ts fant tilfeldig ut av er naivt i slik grad at en tenker ts ønsker å finne en grunn til å fortsette med dette åpne forholdet, uten å innrømme det. Men det er et alternativ ved utroskap: fortsette forholdet, da åpent om at begge parter ligger med andre (for den utro vil fortsette med det). Anonymkode: 7e613...e8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 Kjære ts. Min samboer hadde seg også med naboen vår i fylla, og det oppdaget jeg på messenger da jeg hadde en magefølelse. Jeg konfronterte ham og han la seg helt flat, og nå seks uker senere ligger han flatt enda. Han er villig til å gjøre hva som helst for å vinne meg tilbake, og jeg kan snurre han rundt lillefingeren. Har ikke bestemt meg hva jeg gjør enda da vi har vært sammen i mange år, men i sommer har vi levd parallelle liv og jeg er ganske lunken. Jeg måtte høre hennes versjon og jeg fikk snakket med henne, og hun fortalte villig vekk siden han ikke er interessert i henne og hun er sur på han for det. Du må stille han ultimatum, enten forteller han alt eller du går. Anonymkode: 185fb...c64 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #16 Skrevet 19. august 2022 1) er det ingen av dere som kan lese? Det står «ex gubben» så hold dere for «savner avklaring» / «gå fra han» / «han setter ikke deres forhold først» 2) han vet ikke navnet? Hun bare tilfeldigvis dukket opp på snapchatten hans? lol… tror nok du også skjønner at han lyver, hvis han ikke bare «bruker123BigTits skal vi finne på noe i dag? Eller bruker123BigTits du er sååå deilig, ri meg hardere». Anonymkode: 2ff73...d57 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #17 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts, jeg savner at du sier noe om hvordan du og din samboer skal rydde opp i dette? Det virker som du kun har fokus på denne damen og at hun bor i nærområdet deres. Skjønner at det er vanskelig, men først må jo du og din samboer ordne opp i dette. Du kan ikke starte denne prosessen med henne. Hun er noe du tar stilling når du og din mann er ferdig med saken. Anonymkode: 0f6f7...8f8 Enig! Her må mannen legge ALLE kortene på bordet, og rydde opp. Anonymkode: 302f4...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #18 Skrevet 19. august 2022 Det som også er ille er at nå vet jo ikke TS om hun var penere eller styggere enn TS. Det er alltid en trygghet å vite at hun var penere. Anonymkode: 444a8...b6c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #19 Skrevet 19. august 2022 Kaffekrus skrev (3 timer siden): Men jeg skjønner at ts ikke har lyst til å ende opp med å hilse på henne, fullstendig uvitende om at det er elskerinnen. Eller tenk om elskerinnen mister varer ut av handleplosen, og ts hjelper med å plukke opp. Fullstendig uvitende. Elles er jeg enig i at han der er så uærlig og lite villig til å kjempe for forholdet at jeg aldri hadde orket. Gjort er gjort hadde ikke brydd meg så lenge jeg ikke vet hvem hun hadde vært jeg traff på butikken. Er jo ikke feil å hjelpe noen som mister noe uansett på bakken. Neste gang kan det være en draps mann som har sonet ferdig man hjelper. Går ikke an å tenke slik. Du har forlatt gubben så kom deg videre. Anonymkode: 8e977...edd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #20 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nøyaktig hva er problemet med at minst en av de andre din samboer (eller ex?) har eller har hatt sex med bor i nabolaget? For vi er der, ts. Du må ta innover deg at du har oppdaget en av mennene eller kvinnene han har sex med. Du har ingen garanti for at det ikke er flere. Og siden vi alle vet at han lyver om sin seksualitet, heller ingen garanti for at de alle er kvinner. Å være så oppsatt på å vite noe om denne ene personen du helt tilfeldig fant ut av har ingen mening - det kan være 10 til. Eller 50 til. Det risikerer jo ts uansett om hun får vite navn og utseende på denne ene damen. Å anta det ikke er flere enn denne ts fant tilfeldig ut av er naivt i slik grad at en tenker ts ønsker å finne en grunn til å fortsette med dette åpne forholdet, uten å innrømme det. Men det er et alternativ ved utroskap: fortsette forholdet, da åpent om at begge parter ligger med andre (for den utro vil fortsette med det). Anonymkode: 7e613...e8e Her fikk jeg mye å tenke på . Takk ♥️ Ts Anonymkode: 2f294...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå