Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der forelskelsen er over, men du er veldig glad i dama og har det trygt og godt. Kanskje det er barn i bildet og dere holder sammen pga barn og økonomi. Ingen krangling og samarbeidet i hverdagen går fint. Kunne du tenkt deg å ha et åpent forhold hvis dama foreslo dette? Hadde det vært "luksus" og du følte du fikk i pose og sekk, eller hadde det vært helt uaktuelt og heller avsluttet eksteskapet/forholdet? 

Anonymkode: 6c3bf...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uaktuelt. Hadde både følt at jeg ikke var god nok for henne, og at hun følte at hun ikke var god nok for meg.

Jeg har ingenting imot at det for andre er innafor med andre samivsformer, men passer ikke for meg.

Jeg hadde følt at det hadde vært noe fundamentalt galt med vårt ekteskap om dette hadde vært et seriøst forslag fra hennes side.

M47

Anonymkode: add40...8d3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er kvinne men svarer basert på min mann. For han er det ikke aktuelt med åpent forhold hvor jeg kan ligge med andre menn, kvinner hadde derimot vært greit. Ettersom jeg ikke tenner på kvinner så ser jeg da ikke noe poeng i det. 

Anonymkode: f0633...80e

Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Der forelskelsen er over, men du er veldig glad i dama og har det trygt og godt. Kanskje det er barn i bildet og dere holder sammen pga barn og økonomi. Ingen krangling og samarbeidet i hverdagen går fint. Kunne du tenkt deg å ha et åpent forhold hvis dama foreslo dette? Hadde det vært "luksus" og du følte du fikk i pose og sekk, eller hadde det vært helt uaktuelt og heller avsluttet eksteskapet/forholdet? 

Anonymkode: 6c3bf...0e2

Spørs enormt på den grunnleggende dynamikken mellom damen og mannen. Videre ville jeg undersøkt intensjonen bak å spørre om noe slikt.

En mann som kan "få i pose og sekk" skal være eeeenormt kjekk i utgangspunktet for å dra nytten av et åpent forhold. Så bare fordi det er åpent på begge ender, så betyr det ikke at dealen er like god for begge.

Et annet aspekt som hever øyenbrynet, er dersom damen skulle helt ute av det blå foreslå et åpent forhold, så er det mest sannsynlig fordi hun først har fått oppmerksomhet og har kanskje noen spesifikke menn i bakhånd. Intensjonen er ikke nødvendigvis at han skal få i pose i sekk, men hun spør indirekte lov til å utøve litt sex med de hun allerede har i tankene. 

Endret av umAxa
Skrevet

Nei, hadde ikke likt det.

Da måtte det i så fall bare vært åpent i min ende. Kona mi har faktisk luftet tanken om dette, bare i min ende, fordi min seksuelle apetitt er mye større enn hennes. Jeg har slått det ned hver gang. Trur det bare ville ført til meg stress for vårt forhold. Dessuten trur jeg det hadde vært omtrent umulig for meg å finne noe som kan måle seg med henne når det kommer til attraktivitet. Jeg er litt bortskjemt akkurat der.

Anonymkode: 680a7...162

Skrevet

Ikke aktuelt. Det hadde blitt som å foreslå: skal vi finne oss en hobby hver for oss? Jeg er åpen for det meste, men det må være noe vi opplever sammen.

Anonymkode: 8fd37...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...