AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Hei! Jeg ønsker å lufte en liten "greie" her på KG og få deres meninger: Jeg traff en flott mann for noen måneder siden, og vi trives veldig godt sammen. Vi hadde begge datet en del, og han har datet rundt omkring i hele landet. En av datene hans befant seg et par timers kjøring fra her vi bor, og tilhørte en stor vennegjeng der. Han ble selv en del av denne vennegjengen, også etter at de sluttet å date etter noen måneder. Han fortsatte å dra dit og hadde flere dater/flørter i samme gjengen fremover, helt til han traff meg. Han vekslet frem til da på å overnatte hos kompiser og nye flørter. Nå skal han dit igjen til helgen, og jeg kjenner at det blir litt "feil" for meg på en måte, pga historien hans der. For det første pga hvordan han opprinnelig havnet der, og at han skal feste og overnatte der. Det er jo kompiser han skal besøke og overnatte hos, men de er jo med i samme store festgjengen hvor han har flørtet med flere av damene (de har bl.a. datet og overnattet sammen like før han traff meg). Jeg har ingen grunn til å tro at han kan være utro, jeg stoler på han, men kjenner likevel et ubehag over hele situasjonen. Er det noen her med lignende erfaringer / synspunkter? Er det helt OK at han drar dit når han har kjæreste her, eller burde han kuttet ut denne nye vennegjengen? Overreagerer jeg når jeg kjenner ubehag pga dette? Anonymkode: 8a945...54c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Kan ikke du være med? Anonymkode: 0d04d...de6 11 4
Kenelz Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Overreagerer du? Nei Er det teit av han? Ja Fortell han rolig at du føler en ubehag over hele greia. Reagerer han negativt (blir sint for eks) så finn deg en annen som bryr seg. 8 1
Fremmed fugl Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Han har nå kjæreste, og det er vel naturlig at man tar med kjæresten sin på fest (med noen få unntak som gutte/jentekvelder, og fester som er organiasjons eller jobb arrangementer). 10 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 Nei, du overreagerer ikke. Jeg hadde aldri funnet meg i det.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Har har ikke invitert deg med?? Anonymkode: 0199d...a4b 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har har ikke invitert deg med?? Anonymkode: 0199d...a4b Jeg var opptatt med jobb, så han måtte finne noe å fylle tiden med. TS Anonymkode: 8a945...54c
Gjest glassfiberepoxy Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Hvorfor har ikke du blitt med? Han mangler litt antenner om han tenker det der er greit sånn helt uten videre. Men igjen så kan det hende at han bare er en grei fyr å trenger at du påpeker det før han faktisk blir klar over det.. Prat med mannfolk om det som gjelder dere to.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Du har ingen grunn til å stole på ham. Og du har ingen grunn til å ikke stole på ham. Dere har datet for kort til noen av delene. Men om dere er i et forhold så burde han invitert deg med, om det ikke er ren guttekveld. Og du har rett til å ta den samtalen. Om dere er i et forhold, og tatt forholdspraten. Men om dere skal være i et forhold kan du ikke bestemme at han må kutte ut venner. Er tilliten så liten så tidlig, så er han ikke den du bør satse på. Anonymkode: be0b2...802 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Hvis det er en stor vennegjeng med begge kjønn så burde han invitert deg med! Skjønner ubehaget, men kan heller ikke nekte han å reise. For hvis han er sikker på sin relasjon til deg og at det skal være dere to, så tenker nok han at dette går helt greit! Har selv hatt en sånn type vennegjeng, og om min nye type hadde nektet meg å være med dem så hadde jeg følt meg smålig kontrollert. Jeg krysset aldri noen grenser etter jeg hadde fått kjæreste, så tenker dette kan gå helt fint! Men kommer litt an på typen da og hvor flink han er til å bekrefte deres relasjon og vise forståelse for dine følelser. Snakk med han hvordan du føler det, men prøv å ikke virke dømmende. Anonymkode: 25adc...a10 1
Cuntzilla Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 Jeg synes du overreagerer. Man møter venner på forskjellige måter, jeg har også gode venner som er resultat av at noen datet noen, selv om forholdet brytes så trenger ikke alle rundt som ble kjent bryte også. 3
tussi84 Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 det er ikke lett å vite om du kan stole på han eller ikke foreløpig. Det at han har vært på noen jenter i den gjengen før, bør ikke bety at han er på de nå etter at han traff deg. Å be han kutte ut hele vennegjengen pga noe som skjedde i fortiden er urimelig. Jeg skjønner derimot at du føler usikkerhet. Jeg har forresten to venner selv i vennekretsen min som jeg hadde noe på gang med for mange år siden, men det ble ikke noe forhold ut av det. Min mann vet at jeg har hatt sex med de, men at det skjedde en stund før jeg traff han. Det er fortid som han sier.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis det er en stor vennegjeng med begge kjønn så burde han invitert deg med! Skjønner ubehaget, men kan heller ikke nekte han å reise. For hvis han er sikker på sin relasjon til deg og at det skal være dere to, så tenker nok han at dette går helt greit! Har selv hatt en sånn type vennegjeng, og om min nye type hadde nektet meg å være med dem så hadde jeg følt meg smålig kontrollert. Jeg krysset aldri noen grenser etter jeg hadde fått kjæreste, så tenker dette kan gå helt fint! Men kommer litt an på typen da og hvor flink han er til å bekrefte deres relasjon og vise forståelse for dine følelser. Snakk med han hvordan du føler det, men prøv å ikke virke dømmende. Anonymkode: 25adc...a10 Han har i en bisetning tidligere sagt at det hadde vært hyggelig om jeg ble med. Men må innrømme jeg ville synes det hadde vært veldig rart å reise til hans tidligere jaktmarker, og feste med tidligere dater/daters nettverk. Det er kun 2 år siden han møtte denne gjengen. Jeg har tidligere fortalt han at jeg ville synes det er ubehagelig om han dro dit. Da svarte han med å plutselig reise uten å si fra først. Fikk vite det på mld når han først satt der med vinen i hånda. I 1-tiden på kvelden fikk jeg et bilde av han med damene han satt på bordet ved hvor han skrev "Playgirls!" under. Anonymkode: 8a945...54c 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 Du overreagerer. Jeg syns det er helt merkelig å forvente at han skal kutte ut en vennegjeng fordi de bor på feil sted.
~white lady~ Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har i en bisetning tidligere sagt at det hadde vært hyggelig om jeg ble med. Men må innrømme jeg ville synes det hadde vært veldig rart å reise til hans tidligere jaktmarker, og feste med tidligere dater/daters nettverk. Det er kun 2 år siden han møtte denne gjengen. Jeg har tidligere fortalt han at jeg ville synes det er ubehagelig om han dro dit. Da svarte han med å plutselig reise uten å si fra først. Fikk vite det på mld når han først satt der med vinen i hånda. I 1-tiden på kvelden fikk jeg et bilde av han med damene han satt på bordet ved hvor han skrev "Playgirls!" under. Anonymkode: 8a945...54c Det der er på kanten når man er i et forhold. Skjønner godt at du reagerer. Fortell han hva du føler, og at han gjør deg usikker med oppførselen sin. Fjaser han det bort uten å ta deg seriøst, så hadde det for meg vært et rødt flagg. 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #16 Skrevet 19. august 2022 Jeg hadde ikke kuttet ut vennegjengen min om jeg fikk kjæreste. Om han krevde at jeg skulle kutte gjengen, fordi jeg har datet/ ligget med noen av gutta der tidligere hadde jeg kjapt kuttet ut den kravstore kjæresten i steden. Det jeg absolutt ville ha gjort, var og invitere ny kjæreste med og få til og bli en del av vennegjengen. Nå kommer det fram at ts jobber denne helgen, og at kjæresten derfor skulle finne på noe på egen hånd, og da er det vel naturlig og besøke vennene sine. Spørsmålet for meg blir, hadde han invitert deg ts med om du ikke skulle jobbe? Har han gitt noe tegn på at han ønsker at du skal møte vennene hans? Anonymkode: c2b6a...854 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #17 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han har i en bisetning tidligere sagt at det hadde vært hyggelig om jeg ble med. Men må innrømme jeg ville synes det hadde vært veldig rart å reise til hans tidligere jaktmarker, og feste med tidligere dater/daters nettverk. Det er kun 2 år siden han møtte denne gjengen. Jeg har tidligere fortalt han at jeg ville synes det er ubehagelig om han dro dit. Da svarte han med å plutselig reise uten å si fra først. Fikk vite det på mld når han først satt der med vinen i hånda. I 1-tiden på kvelden fikk jeg et bilde av han med damene han satt på bordet ved hvor han skrev "Playgirls!" under. Anonymkode: 8a945...54c Svarte over, før jeg så denne.. ok, så han vil at du skal bli med, men du synes det er rart? dere har vært sammen noen måneder, og du vil han skal kutte de så fort. tja, det bildet og teksten var jo litt rart, men det er jo i hvertfall ikke sånn at han juger, skjuler eller noe. Synes en del av begynnelsen av et forhold for og teste er og møte hverandres venner, så hadde absolutt blitt med. Hvem vet kanskje du går rett inn i gjengen og « playgirlsa» blir dine gode venninner. Kanskje det er full kræsj og du med det lærer noe om han også. Lurer litt på hvor gamle dere er. Anonymkode: c2b6a...854
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #18 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svarte over, før jeg så denne.. ok, så han vil at du skal bli med, men du synes det er rart? dere har vært sammen noen måneder, og du vil han skal kutte de så fort. tja, det bildet og teksten var jo litt rart, men det er jo i hvertfall ikke sånn at han juger, skjuler eller noe. Synes en del av begynnelsen av et forhold for og teste er og møte hverandres venner, så hadde absolutt blitt med. Hvem vet kanskje du går rett inn i gjengen og « playgirlsa» blir dine gode venninner. Kanskje det er full kræsj og du med det lærer noe om han også. Lurer litt på hvor gamle dere er. Anonymkode: c2b6a...854 Vi er 50 +/÷ :-) Dette handler ikke om hvorvidt jeg skal nekte han vennekretsen eller ikke, for det ville jeg aldri gjøre. Dette gjelder om det er normalt/unormalt å gjøre slik, og mitt ubehag om dette. Orker jeg det ikke, blir jeg å bryte ut av dette, han skal få beholde vennene så klart. TS Anonymkode: 8a945...54c 1 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. august 2022 #19 Skrevet 19. august 2022 Synes det er forskjell på vennegjeng man har vært en del av i mange år, og en vennegjeng man har blitt kjent med for kort tid siden gjennom dating. Siden det er det siste tilfellet som gjelder her, synes jeg det er litt umusikalsk å dra for å henge med dem. Det burde han se selv.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #20 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var opptatt med jobb, så han måtte finne noe å fylle tiden med. TS Anonymkode: 8a945...54c Dårlig unnskyldning. Anonymkode: 0d04d...de6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå