AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg hadde problemer med stress og tusen tanker i hodet. Gikk inn i et kapell, tente to lys og satt meg ned. Var nesten kvalm av nervøsitet. Slet med tanker om alt som skulle gjøres, og jeg bad om hjelp. Jeg gikk inn i en indre dialog med Kristus. Fortalte at jeg regnes ikke som rettroende blant de kristne, og offisielt er jeg ateist. Han svarte, fortsatt i min indre dialog. Alt du har gjort og gjør er fint og bra. Samfunnet trenger deg slik du er. Du har rett i å skjule din religiøsitet i samfunnet, og du trenger ikke at de kristne regner deg som rettroende. Han tok børen min med alle tankene og problemene som jeg hadde. Det var som at han løftet en fysisk bør fra meg. Den forsvant i løpet av to sekunder. Jeg spurte om han var sikker. Det var ganske mye, og jeg hadde følt det tyngende. Tilbød meg å ta tilbake, eller iallfall at vi kunne dele på den. Han sa nei. Han skulle bære alt for meg sa han."Jeg tar det. Du gjør forresten nok." Dro avgårde med hele greien. Resten av dagen hadde jeg det ganske ok. Kvalmen var borte. Tankene gikk ikke i spinn lenger. Jeg klarte det helt fint. Jeg syns dette var ganske raust. Ville bare dele med noen! Anonymkode: c5fbd...dc9 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Vil bare si at du må ikke være redd for å be mennesker om hjelp heller 😊 Alle trenger fra tid til annen litt hjelp. Høres ut som om du var ved bristepunktet, og da har du "bert hele vekten av koset alene for lenge" for å bruke dine ord. Snakk med en psykolog. Anonymkode: 70578...0d4 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil bare si at du må ikke være redd for å be mennesker om hjelp heller 😊 Alle trenger fra tid til annen litt hjelp. Høres ut som om du var ved bristepunktet, og da har du "bert hele vekten av koset alene for lenge" for å bruke dine ord. Snakk med en psykolog. Anonymkode: 70578...0d4 TS her. Jeg er uenig. Gud har skapt smørja rundt meg for at jeg skal finne veien ut selv. Det er som en styrkeprøve, og jeg tar den! Vi har et bra samarbeid på gang. Skal vinne til slutt. Jeg er oldschool. Anonymkode: c5fbd...dc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå