Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt  så må menn slutte å gromme småjenter. Og mase om bilder av kropper på små jenter på nett. Dere lager så ris til egen bak.

Jeg er mor til nå unge voksne i to generasjoner. Og ser ett stort problem iht Internett. At jenter på 8,9,10 år oppover får sex spm og mas om bilder av bryster de ikke har fått og skrittet sitt osv. Man spør ikke etter bilder av sånt fra så små barn.

Jeg testet hvor jævlig stort problem dette er. Gikk på et forum der man var anonym og kun oppga alder og kjønn. Min egen alder 0 kontakt. Testet meg nedover.  20år , 0kontakt. Begynte å få litt kontakt på 16 år. Og flere og flere ble det under der . Jente 9år, fy faan, skjermen fylte seg med chat bokser i en rasende fart. Og ble full i mange lag over hele skjermen. Så gikk jeg inn på en og en og så hva de skrev. 

Liker du å ta på deg selv, har du begynt å få deilige bryter, liker du eldre menn, har du hatt sex før osv noen meldinger inneholdt hva de ønsket å gjøre med jente 9 år. Men detaljene på det skal jeg spare KG brukerne for.  De var ille nok til at jeg som voksen kastet opp på do.  Jeg garanterer det var ingen gutt 9 år som tok kontakt. Fortsatt usikker på hva som var verst innholdet, eller den massive pågangen. 

Jeg har til og med gått siden av min 14 åring. Der gutter 17/18 år har ropt etter dattera mi hva de vil gjøre med henne.  Jeg vet om flere på hennes trinn (de er eldre nå) som ikke har begynt dating livet,  aldri våget seg på noen ungdoms kjærlighet selv om de snart er 20 år. Jeg har sett flere meldinger de har fått, fra både folk de kjenner og folk de ikke kjenner. Et par kaller seg asexuelle. De har for mange negative opplevelser fra alt for tidlig alder.  Noen passert over 20 er fortsatt singel, og har enda ikke hørt om en flørt engang. 

Så kanskje er det en god grunn til alle trådene her om at ingen damer vil ha meg, damer som velger singelliv fremfor fast forhold, tinder frustrasjon osv. Når sexpress starter før man er kjønnsmoden, og når man blir det så opplever man sex trakassering på gata på puben osv.

Jeg jobber på pub. Og kan si at 90٪ er menn . Damene går stort sett hjem før mennene blir for fulle og pågående. Og når de blir avvist, blir de enda mer ufine. Ja du kan jo tenke deg 10% damer blir utsatt av de 10% mennene,  så blir ikke det en hyggelig utekveld. Så for å bevare hyggen, drar de hjem tidlig.  

Nei dette er ikke et atter innlegg om å shame menn. Fordi på puben er det kanskje 10٪ som oppfører seg sånn dårlig. Men det er 10% for mye.  Men det er menn som stort sett oppfører seg sånn  (ja finnes noen damer også, og de er ikke populære blant gutta de heller) Når du sitter med en kompis som oppfører seg sånn foran nesa di,  og du sier ingenting.  Da har du falt ut av muligheten for datingen selv. Ingen som gidder å bli sammen med en som har kompis med så dårlig oppførsel.  

Kan feks nevne spesielt en kompis gjeng. Noen av de er noen ordentlig kjekke karer og virker veldig kule og greie på tomannshånd.  Så kommer den drita kompisgjengen, som er brautete og roper ting etter damer i fylla.  Den gjengen og alle sammen er single 20 år senere. Også kommer de enkeltvis til baren å klager over mangel på koner i  godt voksen alder.  De kule av dem roper ikke. Men man tenker de er av samme type, siden det er 3 av 10 som ikke roper. 

Så på reisen fra jente 9 år til dame 20år, så har man rukket så mange negative opplevelser fra det motsatte kjønn , at kravene blir veldig høye og man mulig har gitt opp å finne en livspartner.  De sater på jobb og karriære istedenfor. 

Så mitt budskap til dere menn som faktisk er ordentlig,  jeg vet jo de fleste er det. Dere bør ta et tak i de som er sånn. For de ødelegger mye for alle. Slike menn trenger å høre en debatt dere gutta imellom at man sender ikke syke sex forespørsler til jente 9 år. Ei heller noen i det heletatt, og man roper ikke "komplimenter " som å deg skulle jeg ha pult, du er så sexy osv etter random jenter/damer på byn eller på gata. Og ikke le av kompisen din når han gjør det.  Kun en gang i baren har jeg hørt kompiser ta kompisen sin. Jeg får jo av og til slengt ting etter meg på jobb. Det var en fyr som skriker , deg skulle jeg ha pult!!! Kompisene ble hissige på han og fortalte i like store bokstaver at sånt sier man ikke til damer.  Og det er det jeg mener dere gutta bør gjøre mye mer av.  Jeg er voksen herda og både takler og tåler det. Men det er fortsatt ikke hyggelig å bli ropt sånn etter. Hjelper ikke at de er 20 år yngre. Det smigrer 0

Og dere foreldre. Snakk med ungene deres om hva som er på nett, hva er ok, hva er ikke ok. Og fortell dem at desverre er noen sånn, men ikke alle.  Og følg med på hva de gjør på nettet når de er små. Ta litt mer kontroll i starten så du enten reduserer mengden slik start på et ungt liv, eller klarer å hindre det. 

Sånn bare for å sette ting i større perspektiv.  Selv om du har trakassert ei dame en gang,  så blir du en av 1000 som har trakassert henne siden hun var 9år. Tallet øker jo på nettet. Så kanskje ikke rart mange damer utrykker et negativt syn på menn i mange tråder her inne. Og i tillegg tror de har funnet den ene, så viser det seg at han egentlig ikke vil ha dame,  han vil ha hushjelp. Og gidder ikke bidra.

Og husk,  småjenter glemmer ikke. Selv om de er blitt store. De husker og vet hvem du er. Selv om du var ung og dum, og har slutta med det i voksen, så vil du for de alltid være han med dårlig holdning til damer. Da hjelper det lite å være sånn som 16, når de  også ser deg slik når du er blitt 40år og ikke er sånn lengre. Og de snakker om deg til venninner. 

Anonymkode: 4c4ab...050

• Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen!!! Det finnes altfor mange grisete menn og det er utmattende å leve med det blikket så seg fra så ung alder. 

Anonymkode: 916fd...2d9

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og det er menn som må si ifra! Det hjelper ikke en dritt at kvinner gjør det, da blir de bare kalt bitterfitter.

Anonymkode: 916fd...2d9

• Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Skrevet

NOEN menn bør skjerpe seg. 

Anonymkode: d0b8f...19c

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan oppriktig talt aldri komme på å ha hørt om en mann som snakket om 9 år gamle jenter i sammenheng med sex, og jeg tror stigmaet rundt å gjøre noe så motbydelig som å prøve å sjekke opp små barn er så stort at jeg heller ikke kommer til å få høre om noe sånt.

Gruppen som gjør noe sånt er antagelig såpass liten og vet at det de gjør overhodet ikke er akseptert av menn, at å gi uttrykk for dette ovenfor andre vanlige menn vil være utenkelig. Det er dermed vanskelig å se hvordan dette er et område "vanlige menn" kan gjøre så mye mer enn "vanlige kvinner" fordi dette allerede er et område menn antagelig reagerer like negativt som kvinner. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet

SÅ enig, ts! Takk for at du skriver dette!

Anonymkode: 660d0...4f6

• Liker 5
Skrevet

Ja sett alle i samme bås!

Trist å lese det du skriver men kjenner det koker litt nor du skriver MENN BØR SKJERPE SEG.

Eg er ein vanlig MANN og synt dette er kvalmende å lese om.

Slik du beskriver MENN er ikkje ein MANN.

Anonymkode: c4761...870

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Først av alt  så må menn slutte å gromme småjenter. Og mase om bilder av kropper på små jenter på nett. Dere lager så ris til egen bak.

Jeg er mor til nå unge voksne i to generasjoner. Og ser ett stort problem iht Internett. At jenter på 8,9,10 år oppover får sex spm og mas om bilder av bryster de ikke har fått og skrittet sitt osv. Man spør ikke etter bilder av sånt fra så små barn.

Jeg testet hvor jævlig stort problem dette er. Gikk på et forum der man var anonym og kun oppga alder og kjønn. Min egen alder 0 kontakt. Testet meg nedover.  20år , 0kontakt. Begynte å få litt kontakt på 16 år. Og flere og flere ble det under der . Jente 9år, fy faan, skjermen fylte seg med chat bokser i en rasende fart. Og ble full i mange lag over hele skjermen. Så gikk jeg inn på en og en og så hva de skrev. 

Liker du å ta på deg selv, har du begynt å få deilige bryter, liker du eldre menn, har du hatt sex før osv noen meldinger inneholdt hva de ønsket å gjøre med jente 9 år. Men detaljene på det skal jeg spare KG brukerne for.  De var ille nok til at jeg som voksen kastet opp på do.  Jeg garanterer det var ingen gutt 9 år som tok kontakt. Fortsatt usikker på hva som var verst innholdet, eller den massive pågangen. 

Jeg har til og med gått siden av min 14 åring. Der gutter 17/18 år har ropt etter dattera mi hva de vil gjøre med henne.  Jeg vet om flere på hennes trinn (de er eldre nå) som ikke har begynt dating livet,  aldri våget seg på noen ungdoms kjærlighet selv om de snart er 20 år. Jeg har sett flere meldinger de har fått, fra både folk de kjenner og folk de ikke kjenner. Et par kaller seg asexuelle. De har for mange negative opplevelser fra alt for tidlig alder.  Noen passert over 20 er fortsatt singel, og har enda ikke hørt om en flørt engang. 

Så kanskje er det en god grunn til alle trådene her om at ingen damer vil ha meg, damer som velger singelliv fremfor fast forhold, tinder frustrasjon osv. Når sexpress starter før man er kjønnsmoden, og når man blir det så opplever man sex trakassering på gata på puben osv.

Jeg jobber på pub. Og kan si at 90٪ er menn . Damene går stort sett hjem før mennene blir for fulle og pågående. Og når de blir avvist, blir de enda mer ufine. Ja du kan jo tenke deg 10% damer blir utsatt av de 10% mennene,  så blir ikke det en hyggelig utekveld. Så for å bevare hyggen, drar de hjem tidlig.  

Nei dette er ikke et atter innlegg om å shame menn. Fordi på puben er det kanskje 10٪ som oppfører seg sånn dårlig. Men det er 10% for mye.  Men det er menn som stort sett oppfører seg sånn  (ja finnes noen damer også, og de er ikke populære blant gutta de heller) Når du sitter med en kompis som oppfører seg sånn foran nesa di,  og du sier ingenting.  Da har du falt ut av muligheten for datingen selv. Ingen som gidder å bli sammen med en som har kompis med så dårlig oppførsel.  

Kan feks nevne spesielt en kompis gjeng. Noen av de er noen ordentlig kjekke karer og virker veldig kule og greie på tomannshånd.  Så kommer den drita kompisgjengen, som er brautete og roper ting etter damer i fylla.  Den gjengen og alle sammen er single 20 år senere. Også kommer de enkeltvis til baren å klager over mangel på koner i  godt voksen alder.  De kule av dem roper ikke. Men man tenker de er av samme type, siden det er 3 av 10 som ikke roper. 

Så på reisen fra jente 9 år til dame 20år, så har man rukket så mange negative opplevelser fra det motsatte kjønn , at kravene blir veldig høye og man mulig har gitt opp å finne en livspartner.  De sater på jobb og karriære istedenfor. 

Så mitt budskap til dere menn som faktisk er ordentlig,  jeg vet jo de fleste er det. Dere bør ta et tak i de som er sånn. For de ødelegger mye for alle. Slike menn trenger å høre en debatt dere gutta imellom at man sender ikke syke sex forespørsler til jente 9 år. Ei heller noen i det heletatt, og man roper ikke "komplimenter " som å deg skulle jeg ha pult, du er så sexy osv etter random jenter/damer på byn eller på gata. Og ikke le av kompisen din når han gjør det.  Kun en gang i baren har jeg hørt kompiser ta kompisen sin. Jeg får jo av og til slengt ting etter meg på jobb. Det var en fyr som skriker , deg skulle jeg ha pult!!! Kompisene ble hissige på han og fortalte i like store bokstaver at sånt sier man ikke til damer.  Og det er det jeg mener dere gutta bør gjøre mye mer av.  Jeg er voksen herda og både takler og tåler det. Men det er fortsatt ikke hyggelig å bli ropt sånn etter. Hjelper ikke at de er 20 år yngre. Det smigrer 0

Og dere foreldre. Snakk med ungene deres om hva som er på nett, hva er ok, hva er ikke ok. Og fortell dem at desverre er noen sånn, men ikke alle.  Og følg med på hva de gjør på nettet når de er små. Ta litt mer kontroll i starten så du enten reduserer mengden slik start på et ungt liv, eller klarer å hindre det. 

Sånn bare for å sette ting i større perspektiv.  Selv om du har trakassert ei dame en gang,  så blir du en av 1000 som har trakassert henne siden hun var 9år. Tallet øker jo på nettet. Så kanskje ikke rart mange damer utrykker et negativt syn på menn i mange tråder her inne. Og i tillegg tror de har funnet den ene, så viser det seg at han egentlig ikke vil ha dame,  han vil ha hushjelp. Og gidder ikke bidra.

Og husk,  småjenter glemmer ikke. Selv om de er blitt store. De husker og vet hvem du er. Selv om du var ung og dum, og har slutta med det i voksen, så vil du for de alltid være han med dårlig holdning til damer. Da hjelper det lite å være sånn som 16, når de  også ser deg slik når du er blitt 40år og ikke er sånn lengre. Og de snakker om deg til venninner. 

Det der er noe av det kvalmeste jeg har lest! Som mann kan jeg garantere deg at om eller når?? Jeg møter en som det der er det en god sjanse for at jeg seriøst brekker en finger eller to på de/han. 
Det er er faen meg grunnen til at jeg ikke har kompiser, jeg tar ikke sjansen på å bruke mnd/år på noen for å finne ut at de er sånn her, er den største grunnen til at jeg savner å være i jobb 9/5

Er så viktig det du skriver om at småjenter ikke glemmer, for det gjør ikke gutter i den alderen der heller. 

Anonymkode: ecd6b...941

• Liker 5
  • Hjerte 2
Gjest glassfiberepoxy
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Trist å lese det du skriver men kjenner det koker litt nor du skriver MENN BØR SKJERPE SEG.

Er du dum eller hva faen er greia her? Du er ikke helt vanlig om det du syntes var værst med det innlegges her var at du følte deg furt etterpå jævla idiot. 

Endret av glassfiberepoxy
Skrevet

Overskriften er litt krenkende for meg som mann, men samtidig veldig mild i forhold til temaet som blir tatt opp.

Det høres ut som om hun snakker om sokker på badegulvet, men så er det pedofile overgripere.

• Liker 4
Skrevet

Dette er skremmende vanlig oppførsel fra menn. 

Anonymkode: 6409a...88d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest glassfiberepoxy
Skrevet
Isambard skrev (9 minutter siden):

Overskriften er litt krenkende for meg som mann, men samtidig veldig mild i forhold til temaet som blir tatt opp.

Det høres ut som om hun snakker om sokker på badegulvet, men så er det pedofile overgripere.

Ja det er jeg faktisk helt enig i og det første jeg tenkte på var dolokket så den overskriften burde blitt endra, var litt mye til og med før første kaffekoppen var tom

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er det heller ikke, er 30+ og har ikke sett det selv en eneste gang. Og aldri hørt noen si noe sånn heller! På norsk i alle fall å nå ble jeg litt paranoid.

Skrevet

Takk, det var et godt skrevet innlegg synes jeg, lett å forstå og jeg føler sterk empati for deg og dine i familien. Jeg ble rørt, trist, forbannet og glad. Rørt for at du tar opp kampen og beskytter dine barn, for jeg vet også at dette tærer på kreftene selv for en sterk voksen forelder.. Og trist for at dette skjer så alt for ofte, at barn blir utnyttet seksuelt pga sleske og utspekulerte pedofile. Og det som gjør meg forbannet er, at de er vanskelig å få has på sine straffbare handlinger. Men mest for at du driter i om de skader noen, med traumer for resten av et barns liv.. Og samtidig blir jeg glad for at det finnes foreldre som er våkne, og tar opp kampen for å beskytte sine barn. Det som er så skremmende.. er at det finnes så mange barn, som ikke tør å si ifra til sine foreldre når de blir utsatt for dette. Så ditt budskap TS.. er jo nettopp dette med å være våken som forelder, men også for at andre bør gjøre sine plikter for å bekjempe pedofili i felleskap.

Og du har så rett TS, slike tilfeller kan skape traumer for resten av deres liv. Jeg kan også si dette med 100% sikkerhet, for jeg har selv blitt utsatt for overgrep som 6 åring. Jeg ble lurt inn i skogen av en mann med en pose karameller, han truet meg med juling hvis jeg sa ifra til mine foreldre. Han skremte meg til taushet.. og jeg turte heller ikke å gjøre noe annet, når han kom med en ny pose karameller. Dette skjedde for ca 45 år siden, fremdeles ser jeg bildene inni hodet mitt. Og jeg tenkte de bildene skulle forsvinne, etter at jeg banket han nesten livløs som 18 åring. Jeg ble voldelig, men heldigvis ble det med den ene gangen. Men han fikk også et arr i ansiktet, som han måtte se på i speilet resten av sitt liv. Han er død nå, mine foreldre også, jeg turte aldri å si ifra...

Jeg synes alle burde være våkne for å hjelpe hverandre.. for dette kan skje hvem som helst, og når som helst.

• Liker 2
  • Hjerte 9
Skrevet
glassfiberepoxy skrev (15 minutter siden):

Er du dum eller hva faen er greia her? Du er ikke helt vanlig om det du syntes var værst med det innlegges her var at du følte deg furt etterpå jævla idiot. 

Triggere much? Nå må du løsne litt på strikken. Snakk om å misforstå alt det han skriver. 

Anonymkode: 16719...099

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
herzeleid skrev (48 minutter siden):

Jeg kan oppriktig talt aldri komme på å ha hørt om en mann som snakket om 9 år gamle jenter i sammenheng med sex, og jeg tror stigmaet rundt å gjøre noe så motbydelig som å prøve å sjekke opp små barn er så stort at jeg heller ikke kommer til å få høre om noe sånt.

Gruppen som gjør noe sånt er antagelig såpass liten og vet at det de gjør overhodet ikke er akseptert av menn, at å gi uttrykk for dette ovenfor andre vanlige menn vil være utenkelig. Det er dermed vanskelig å se hvordan dette er et område "vanlige menn" kan gjøre så mye mer enn "vanlige kvinner" fordi dette allerede er et område menn antagelig reagerer like negativt som kvinner. 

Menn som trakaseree 9 åringer på nett. De sier selvfølgelig ikke det til venne gjengen sin. Det r drrfordet er viktig innenfor mannlige grupper å ta det opp. Og snakke om hvor sjikt det er. Det kan godt være at en av dine venner gjør det. De er oppegående og vanlige folk som gjør det. Ikke bare skoletapere. De kan være lærere, vi hadde feks en lærer som gjorde alt han kunne for å komme seg inn i jentedagen. I 1993 fikk vi beskjed om at vi måtte tåle at lærere sjekket om vi dusjet. Så endte med at alke nektet til gan ga seg. Han jobbet på skolen frem til pensjon, selv om han fikk dom ang misbruk etter vår tid.  

Så de som holder på sånn er like gjerne direktører osv som alt annet de kan være. Jeg har sett noen av dem, og ofte er det sånne man ikke tenker er sånn. Så jo om du er i en ordentlig vennegjeng er faktisk tema enda viktigere 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ts ber menn om å bli flinkere til å reagere på andre menn sin oppførsel, sette grenser for kamerater og ikke le med når de går over grensen. Hun sier ikke at alle menn er pedofile.

Anonymkode: 16b63...443

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg skriver menn fordi jeg også ser ordentlig menn ikke reagerer mot sine kompiser som oppfører seg sånn. Selv om de ikke er sånn selv, blir de med i form av å le av situasjoner som får dama til å føle seg enda værre. Det er ikke gøy når vennen din trakaserer kvinner. Som sagt på mine 40 år har jeg opplevd at to ganger menn har sagt fra til kompisen sin iht å gi faan i å drive seg ut. Og menn generelt bør snakke mer om hva som er greitog ikke greit seg imellom. Istedenfor å kun diskutere hvem med finest tips. Helt ok diskusjon det også. Noen dere må ta med hvor grensene går  også .

Dessuten at om du komner på det dagen derpå at du eller dine venner har gått for langt. Ta en kompis prat o det 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke på noen måte. Nå vet jeg ikke hvilke sider TS frekventerte, eller på hvilke du henger, men tenker det er på høy tid dere trekker fra gardinene og kommer dere ut og omgås vanlig mennesker.

TS beskriver svært avvikende oppførsel, langt ut over alle grenser for som er akseptabelt for alle, også menn! 

Som mann som har levd noen år, og i tillegg vært i mange forskjellige miljøer - det være seg både konforme og de utenfor boksen, så har jeg ALDRI hørt om lignende - og jeg kjenner mange menn. Her er det på plass å utøve noe kildekritikk, for å kalle det det. 

Når det er sagt, så vil det ikke være vanskelig å oppsøke forum/sjekkeplasser» på nett hvor 100% av medlemmene passer denne beskrivelsen, så at det finnes syke mennesker - det er jo klart - men å gjøre denne prosentandelen av opprop av avvikere til representanter for menn på generelt grunnlag? Absurd! Dette er ikke menn du beskriver - men ødelagte, farlige individer.

Som clickbait funket overskriften forøvrig🤷🏻‍♂️

• Liker 1
Gjest glassfiberepoxy
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Triggere much? Nå må du løsne litt på strikken. Snakk om å misforstå alt det han skriver. 

Hvis din forståelse er at det han skrev passet som svar er du en idiot. Men for al del, prøv å forklar da så kan du finne ut hvordan du tar feil på den måten selv 😉

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts ber menn om å bli flinkere til å reagere på andre menn sin oppførsel, sette grenser for kamerater og ikke le med når de går over grensen. Hun sier ikke at alle menn er pedofile.

Anonymkode: 16b63...443

No shit, passe åpenbart og passe dum om man misforstår det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skriver menn fordi jeg også ser ordentlig menn ikke reagerer mot sine kompiser som oppfører seg sånn. Selv om de ikke er sånn selv, blir de med i form av å le av situasjoner som får dama til å føle seg enda værre. Det er ikke gøy når vennen din trakaserer kvinner. Som sagt på mine 40 år har jeg opplevd at to ganger menn har sagt fra til kompisen sin iht å gi faan i å drive seg ut. Og menn generelt bør snakke mer om hva som er greitog ikke greit seg imellom. Istedenfor å kun diskutere hvem med finest tips. Helt ok diskusjon det også. Noen dere må ta med hvor grensene går  også .

Dessuten at om du komner på det dagen derpå at du eller dine venner har gått for langt. Ta en kompis prat o det 

Du li provosert av mitt innlegg. Kan du da forestille deg hvor forbanna jeg er på at jenter og medsøstre fra 9 års alder må oppleve sånt , og ikke kunne gå i fred for slik oppførsel på nett eller offentlig.  Tror ikke jeg har jobbet ett sted, der grensen ikke blir testet på dette første dagen. For all del foretrekker å jobbe med menn fremfor damer. Så jeg tar dem første dagen, fordi det er viktig at jeg setter grensen og standarden med en gang. Me. Syntes i bunn og grunn det er unødvendig å måtte gjøre. Man risikerer også den ene son tester deg på seksuell trakassering første dagen legger deg for hat resten av livet.  Fordi han ikke tåler å bli satt på plass. Også hører man jo hvisking og tisking rundt deg. Men overhører det, for jeg vet det går over nr jeg presterer som en av de beste.  Har forøvrig hørt mye gutteprat. Og det er helt ok, men ikke når det går over i å hause hverandre til å presse hverandre over grensene. Da trigger dere ham ene eller to, tre frem og bidrar til dårlig hverdag for kvinner på jobb, skole osv

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...