Gå til innhold

Folk som bruker lang tid på å svare, hadde du gitt opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si personen bruker ca 30 min eller mer på å svare mellom hver enste txt du sender, gir du opp da eller fortsetter du å txte perosnen og for hvor lenge hadde du prøvd før du evt gir opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs? Er det mamma å pappa du txter med? ofte jeg ikke svarer på fler timer om så, kanskje dagen derpå.

Anonymkode: 64bee...fc3

• Liker 1
Skrevet

det kan være en av disse to:

A) tegn på at vedkommende liker deg men ikke vil at ting skal få for fort fram. Spiller derfor litt kul og hard to get for å roe ned tempo så du eller vedkommende ikke skal miste intetessen. 

B) vedkommende er ikke såå keen og gidder derfor ikke å prioritere å svare fort. (Vil ikke gi deg falske forhåpninger) 

Men hvis vedkommende aldri svarer kjapt tilbake og aldri spør om å feks finne på noe er hun/han mest sannsynligvis ikke så keen:/ 

Anonymkode: 63fc6...240

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det spørs? Er det mamma å pappa du txter med? ofte jeg ikke svarer på fler timer om så, kanskje dagen derpå.

Anonymkode: 64bee...fc3

Singelliv og dating, håper ikke det er foreldrene hun dater. 

30 min er ikke lenge, men det er dårlig å alltid bruke en halvtime, timer eller dager på å svare. Man trenger ikke å være tilgjengelig 24/7, men vis at du er interessert. 

Damer er kanskje ikke vant til å vente, men dere skulle bare visst hvordan det er for menn. 

Skrevet

Dersom de bruker mer enn 1 minutt på å svare på text nr 1 og text nr 2, er det et ganske klart tegn på at de ikke ønsker en samtale. En beskjed er greit, men ikke en samtale.  Avslutt og ta samtalen senere. 

Anonymkode: 19ced...9cb

Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Singelliv og dating, håper ikke det er foreldrene hun dater. 

30 min er ikke lenge, men det er dårlig å alltid bruke en halvtime, timer eller dager på å svare. Man trenger ikke å være tilgjengelig 24/7, men vis at du er interessert. 

Damer er kanskje ikke vant til å vente, men dere skulle bare visst hvordan det er for menn. 

Har ingen interesse av å date SÅ utålmodige menn som krever at jeg chittchatter på nett hele dagen, så det er greit for meg. Har ikke tid. 

Anonymkode: 75460...941

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ingen interesse av å date SÅ utålmodige menn som krever at jeg chittchatter på nett hele dagen, så det er greit for meg. Har ikke tid. 

Bør lese hele innlegget før du svarer. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, norw said:

Antall personer som gjør dette, er neppe stort; det store spørsmålet er:

Anonymkode: a49c5...646

Skrevet
norw skrev (22 minutter siden):

Jeg gjorde jo det, hva er poenget ditt? At det er synd på deg fordi du ikke klarer å vente? Sånne ting går meg på nervene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg gjorde jo det, hva er poenget ditt? At det er synd på deg fordi du ikke klarer å vente? Sånne ting går meg på nervene. 

Ingen snakker om folk som tar pause her og der, dette er snakk om en person som bruker 30 min eller 2 timer hver eneste txt mld du sender dem, da er de ikke opptatte men ignorer med meningen eller ikke orker å svare .

Skrevet

Kommer helt an på to ting: 

- Hvor viktige meldingene er. Er det bare "tomprat", gidder jeg ikke alltid å svare raskt. 

- Hvilken situasjon mottaker befinner seg i. Eksempel: Ikke all kan svare mens de er på jobb. Et annet eksempel er om mottaker kjører bil. Det er nemlig ikke alltid man kan svare raskt. 

Anonymkode: 83bc8...b87

Skrevet

Folk som er så lite interessert i å kommunisere med meg at de må vente 30-1 time for hver melding mister jeg fort interessen for. En vanlig samtale som tar 10-15 min vil i slike tilfeller ta 1 uke. Nei jaggu om jeg gidder. Å drive med slike spill for å unngå å være needy har misforstått. En tekst samtale skal og flyte godt og spesielt liker jeg de få jeg har tekstet med der en aldri går tom for ting å snakke om. 

Anonymkode: d0f8a...621

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Poenget er at jeg skriver at man ikke (!) trenger å være tilgjengelig 24/7.

Skrevet
Hege q skrev (7 timer siden):

Ingen snakker om folk som tar pause her og der, dette er snakk om en person som bruker 30 min eller 2 timer hver eneste txt mld du sender dem, da er de ikke opptatte men ignorer med meningen eller ikke orker å svare .

Hvordan vet du at vedkommende ikke er opptatt?

Jeg bruker lett 30 min. mellom hvert svar, gjerne lengre tid om jeg er opptatt med noe.

Men du må jo merke på måten vedkommende skriver på også om hen er interessert i videre kommunikasjon? 
Å gnage på meldinger som bare blir tørrprat og gjentakelser, fordi man vil ha kontakt 24/7 er ikke særlig fruktbart.

• Nyttig 1
Skrevet

En halvtime er jo ikke mye, folk er jo gjerne opptatt med andre ting og kan ikke sitte med nesa i mobilen hvert sekund i løpet av dagen. Så lenge man viser interesse gjennom meldingene, så er det underordnet om det tar 5 eller 30 min for min del. Det er når det blir en dag eller tre at det tydelig vises at interessen ikke er der, men 30 min kvalifiserer for min del ikke til "uinteressert" alene. 

Anonymkode: c16a0...9b0

• Liker 2
Skrevet

30 minutter er ikke lenge, han du dater bruker ofte 2 timer 🤷‍♀️

Anonymkode: 0d695...54a

Skrevet (endret)

ikke svarer, det betyr ingen interesse. .... så slutt og leter etter annet person. lykke til!
Å ha selvtillit er viktig! :)

Endret av Høy
Skrevet

Wtf. 30 min er ingenting. Han jeg dater nå er supergira på meg men han bruker ofte flere timer på å svare meg. Hvorfor? Jo fordi han har vel et liv. Jobber, lager mat, gjør ærender, går på do. 

På kveldene hender det chatten flyter godt, men han er bedre på å ringe enn å skrive. 

Har ikke noe problem med dette i det hele tatt.

Anonymkode: 4df64...a8c

Skrevet

Hadde sett mer på innholdet i meldingene. 
Om alt annet lover godt, bortsett fra treghet i tekst respons, da hadde jeg vært bekymret

Anonymkode: 99b99...676

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hadde sett mer på innholdet i meldingene. 
Om alt annet lover godt, bortsett fra treghet i tekst respons, da hadde jeg * IKKE vært bekymret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...