Gå til innhold

Noen her som har hvert hos en sexolog før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tramitiske opplevelser hos genekolog og operasjoner der nede i etterkant har gjort at jeg har fått vaginisme og vulvodyni.... Har nå begynt hos fysip for det og må smøre bedøvelse salve oppi vagina. Men nå skal jeg til en sexolog også.   Noen hvert der før? Er spendt... 🤗

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter traumatiske opplevelser hos gynekolog og operasjoner der nede i etterkant har gjort at jeg har fått vaginisme og vulvodyni.... Har nå begynt hos fysio for det, og må smøre bedøvelse salve oppi vagina. Men nå skal jeg til en sexolog også.   Noen hvert der før? Er spent... 🤗

Skrevet

Nei! Men lurer på det samme, om andre har erfaringer? Går det an å lære seg å få orgasme av sexolog? ( er over 30 og får det ikke til selv, begynner å bli desperat :( )

Anonymkode: db15a...f8a

Skrevet

Husk at sexolog ikke er en tittel. Den er ikke beskyttet. Alle kan kalle seg det. Dette er en bransje med mye rart i. 

Anonymkode: 669e0...68f

Skrevet

Se etter en sexolog som har NACS i tittel, disse er godkjente av den nordiske foreininga for klinisk sexologi (Nordic Association for Clinical Sexology). Om du vil ha en med bra grunnutdanning, se etter Spesialist i klinisk sexologi NACS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...