Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #1 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg er på jakt etter en jobb der jeg kan tjene pengene svart. Hvis jeg hadde vært håndtverker, så hadde dette sikkert vært greit. Men det er jeg altså ikke. Har dere noen ideer om hva jeg kan finne på? Dette skal være i tillegg til min vanlige jobb på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #2 Del Skrevet 23. november 2005 Du spør oss om hjelp til å gjøre noe ulovlig? Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #3 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg trenger penger........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 23. november 2005 #4 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg trenger penger........ ← Det får du fint ved å oppgi inntekten også....trenger du penger kan du "gå med avisen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 24. november 2005 #5 Del Skrevet 24. november 2005 Tråden er ryddet for gode forslag og stenges. Det er ikke tillatt å poste noe som strider mot norsk lov. Reglene Du oppfordrer her til innspill om hvordan bryte norsk lov. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg