AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Kom an jenter! Det er flere av oss!! vi som ligger med gutter, uten håp om mer, men blir forelsket. Ja det skjer! Vi har brent oss.. vi ble gla i personen.. Han ville ikke mer! neivell. Vi gav faen, og vi skal videre. Hvor skal vi? Hva vil vi neste gang?? Anonymkode: 20b4d...548
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Jeg forelsker meg i fuckboys i blant men jeg ligger ikke med dem. Prøv å liker menn som er bedre. Livet mitt er så hektisk akkurat nå at jeg har faktisk ikke tid eller ork til å bli såra! Anonymkode: c8d9f...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 La være å ligge med guttene så er problemet løst. Anonymkode: 8f66b...2a1 1
MacadamiaNut Skrevet 20. august 2022 #5 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 0.54): Kom an jenter! Det er flere av oss!! vi som ligger med gutter, uten håp om mer, men blir forelsket. Ja det skjer! Vi har brent oss.. vi ble gla i personen.. Han ville ikke mer! neivell. Vi gav faen, og vi skal videre. Hvor skal vi? Hva vil vi neste gang?? Anonymkode: 20b4d...548 Hva vil vil? Ha oss et ligg vel! 😜 Men dumper dem fort sånn at DE ikke blir intr i meg😎 Er det en følelse av at ting kan bli seriøst, stiller jeg krav ganske tidlig. Men meg om det💁🏻♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå