Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. november 2005 #41 Del Skrevet 25. november 2005 "Jeg er ikke vegetarianer fordi jeg er så glad i dyr. Jeg er vegetarianer fordi jeg hater planter" Den syns jeg er så fin ← Hehe, bruker den som signatur i mailen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. november 2005 #42 Del Skrevet 25. november 2005 Men jeg ønsker ikke å "reformere" noen. Vil ikke tvinge min filosofi på noen, om du skjønner. ← Derfor reformere i gåseøyner Du bare serverer den deiligste vegetarmat, og han er strålende fornøyd. Du får ham ikke til å bli 100% veggis, men at han spiser mindre kjøtt enn ellers kan jo både redde dyr og minske ressursbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #43 Del Skrevet 25. november 2005 Men jeg liker at han lager mat til meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 28. november 2005 #44 Del Skrevet 28. november 2005 Men jeg liker at han lager mat til meg også. ← Hvem sier at en karnivor ikke kan lage vegetarmat? Både min ikke-vegetariske samboer, min semi-vegetariske ekssamboer, og ikke-vegetariske kollektiv-medboer har laget mange gode vegetarmåltider til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. november 2005 #45 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Men jeg liker at han lager mat til meg også. ← Jeg har en kjøttetende samboer som lager vegansk mat til meg, Men her inne www.vegetar.com - kan du treffe mange vegetarianere. Endret 28. november 2005 av Catwoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå