Gå til innhold

Noen som har prøvd Provitalize (mot plager i overgangsalder og vektøkning)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg er inne på insta eller Facebook nå så får jeg hele tiden opp reklame for Provitalize, som angivelig skal hjelpe mot vektøkning ifm oovergangsalderen, mer energi, mindre trøtthet, sunnere tarmhelse og mot hetetokter. Det skal visstnok også hjelpe på kroppslige plager før overgangsalderen starter.

Ble litt nysgjerrig, for jeg har en litt gjenstridig vekt på magen, lite energi osv selv om ikke overgangsalderen har kommet enda. Inneholder probiotika og en del helsekostprodukter. Har trua på probiotika da jeg har fått opplevd kroppslige og energimessige underverker av en slik «kur» for mange år siden, men husker ikke lenger hva og hvor mye.

var inne og leste reviews på utenlandske sider. Veldig mange har visstnok positive erfaringer, mens noen også sier de ikke har merket noe som helst. Men var et stort flertall som hadde hatt gode effekter (så iaf ut til å være verifiserte brukere). Samtidig er jeg ganske skeptisk og tenker det kan være humbug også, så klart. Hadde derfor vært gøy om noen hadde testet og kunne gi tilbakemelding! 🤓

Anonymkode: 5b88d...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ingen..? Stoler ikke helt på de utenlandske reviewene.. men kanskje jeg bare får give it a shot selv!

Skrevet

Er det hormonell behandling eller helsekost piller?

Anonymkode: ef298...139

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det hormonell behandling eller helsekost piller?

Anonymkode: ef298...139

Er visst helsekost; «thermogenic» probiotika (ulike bakteriestammer) og urter. Jeg teller på knappene om jeg skal bestille.. har funka så bra m probiotikatilskudd og heksekost før for meg +diett der jeg unngikk visse typer mat en periode.. men er 14 år siden og jeg husker ikke lenger navn.. men jeg fikk voldsomt overskudd, hvilket er litt sjeldent til meg å være og kroppen føltes mye friskere og lettere..

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er visst helsekost; «thermogenic» probiotika (ulike bakteriestammer) og urter. Jeg teller på knappene om jeg skal bestille.. har funka så bra m probiotikatilskudd og heksekost før for meg +diett der jeg unngikk visse typer mat en periode.. men er 14 år siden og jeg husker ikke lenger navn.. men jeg fikk voldsomt overskudd, hvilket er litt sjeldent til meg å være og kroppen føltes mye friskere og lettere..

Haha *helsekost!!

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig dyrt for litt probiotika med gurkemeie og moringa; du får sikkert kjøpt disse 3 hver for seg til samme pris totalt og med tilnærmet samme effekt.

Om du vil ha direkte hjelp mot tingene du nevner er det trolig en bedre rute å gå for bio-identisk progesteron, som er et naturlig anti-ageing produkt som hjelper mot økende østrogennivåer, stress, støtter forbrenningen og skjoldbruskkjertelen samt gir deg fin hud. I tillegg er det ofte mange av oss som har litt lite b-vitaminer, det hjelper enormt på energinivået.

Anonymkode: 9d56c...da6

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...