AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Heisann dere! Jeg lurer på om noen her inne har opplevd å bli deprimert av letrozol. Og da gjerne i sammenheng med forsøk på å bli gravid. Jeg følte meg helt fin når jeg gikk på det første uken, kun noen små bivirkninger. Uken når jeg skulle være av var også helt topp. Men På dag 8 (uten) og dagene etter har jeg vært utrolig nedstemt, og kjent på angst. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette, og bruker ikke å bli så nedstemt, så jeg mistenker jo at det er pga letrozol. Men kan det virkelig være det når det er så lenge etterpå? Håper det, for hvis ikke føler jeg meg litt gal😅 Anonymkode: 98ad4...47a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Heh, jeg ble veldig veldig lettrørt av det. Eller ikke av letrozol i seg selv men sikkert hormonsvingningene. Begynte å gråte fordi naboen hadde fått seg trampoline og det ville jeg også ha. Gråt også fordi jeg ble rørt over at ene orkideen blomstret så vakkert😆 Av bivirkninger var urinveisinfeksjon verre 😛 (Ble baby av det da). Får du eggløsning uten letrozol? Kanskje du ikke er så vant til slike svingninger i hormonnivåer. Eggløsning er sikkert rett rundt hjørnet og da er det jo en peak. Jeg vet ikke altså, bare det jeg tenker. Anonymkode: 1ffad...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå