anonym2404a Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Hei kjæresten min gjør masse dumme ting mot meg og jeg forstår ikke hvorfor. alt startet i starten av forholdet. Han snakket med eksen sin på telefonen hver dag (hun ringte hele tiden), men etter en stund da han la merke til at jeg ikke likte dette, sa han til meg at han skulle stoppe med det og blokkere nummeret hennes. kort tid etter så fjerner han blokkeringen uten å fortelle til meg, men fant det ut ganske fort, da ble nummeret hennes blokkert igjen. sånn fortsatte det, han blokkerte, fjernet blokkeringen uten å si ifra til meg, jeg fant det ut, og hab blokkerte henne på nytt. sånn holdt han på, frem og tilbake rundt 6 ganger, før han endelig blokkerte henne for godt. like etter var det en annen jente han heller ville snakke med. (går ikke inn i detalj men det samme skjedde med blokkeringen, fram og tilbake) Etter det hadde vi en liten pause fra forholdet, men så lovet han å oppføre seg, så vi fant tilbake til hverandre. etter en stund, var det en ny jente han begynte å snakke med. hun spurte om hun kunne kanskje ta henne med ut en gang også spurte hun om han var sammen med meg (hun hadde sett oss sammen mange ganger)og ham sa at vi bare er venner. så avtalte de tid og sted for å møtes, og når jeg fant ut av det så slo jeg opp med en gang. men begynte fort å savne han så han klarte å lure seg tilbake..så vi er sammen nå men trives ikke men klarer ikke å slå opp for da begynner jeg å savne han igjen selv om han er så forferdelig mot meg. en uke etter vi ble sammen så kalte han meg kjerring når jeg ikke ville ha sex. og han har snap chat, med kun jenter på lista si, og sender bilder av kroppen hans (han trener masse) til de jentene, mens han blir sur og sjalu om det er én eneste gutt på min liste(jeg sender ikke slike bilder, vi har bare normale samtaler som to venner...) og ber til og med om å få se chatten... han liker og kommenterer også bilder av jenter som er halvnakne på Instagram. over streken? Han hadde omtrent banka meg om jeg gjorde det samme. Dette er det første forholdet mitt og føler meg helt håpløs og ubrukelig 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Hvorfor er du sammen med han? ta ansvar for ditt egent liv å slå opp da!? Anonymkode: 2342f...79d 12 2
Lorieen Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Run for the hills! Dump idioten og finn deg en som setter pris på deg. Denne grisen gjør ikke det! 6 1
anonym2404a Skrevet 18. august 2022 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er du sammen med han? ta ansvar for ditt egent liv å slå opp da!? Anonymkode: 2342f...79d har allerede slått opp to ganger men er dum nok til å ta han tilbake hver gang. jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det når jeg vet at jeg egentlig har det bedre uten ham. hvis jeg slår opp igjen så er det sannsynlig at jeg bare tar han tilbake enda en gang....
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Han her en en som kan ødelegge livet ditt.... Kvitt deg med han, vær så snill🙏 Du reagerer på oppførselen hans allerede nå, og dette kommer hvertfall ikke til å bli bedre... Du fortjener bedre! Anonymkode: 38de1...198 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Dette blir ikke bedre, bare verre! Han har trått over en grense og du har godtatt det ved å stadig ta han tilbake. Han har et sett med regler for seg oh et for deg. Det er ikke ok og du skal ikke godta det. Det eneste du kan gjøre her er å avslutte forholdet. Du savner ikke han når det er slutt, du savner den du vil han skal være. Den personen finnes bare i ditt hodet og eksisterer ikke på ekte! Finn deg heller en som respekterer deg og som vil være bare med deg! Det finnes masser av snille menn eller gutter der ute! ❤️ Anonymkode: b4980...930 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Jeg har ALDRI skjønt hvorfor folk finner seg i å bli behandlet sånn!! Anonymkode: 3eece...a4d 2
anonym2404a Skrevet 18. august 2022 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette blir ikke bedre, bare verre! Han har trått over en grense og du har godtatt det ved å stadig ta han tilbake. Han har et sett med regler for seg oh et for deg. Det er ikke ok og du skal ikke godta det. Det eneste du kan gjøre her er å avslutte forholdet. Du savner ikke han når det er slutt, du savner den du vil han skal være. Den personen finnes bare i ditt hodet og eksisterer ikke på ekte! Finn deg heller en som respekterer deg og som vil være bare med deg! Det finnes masser av snille menn eller gutter der ute! ❤️ Anonymkode: b4980...930 begge gangene jeg slo opp så ble han automatisk en helt annen person. Han ble mye mer forsiktig med hva han sa plutselig behandlet meg som jeg var det dyreste han hadde, og bare kjærlig og snill.tror det er den personen jeg har i hodet mitt. det er den personen jeg vil være sammen med men han er jo egentlig ikke sånn. når jeg tar han tilbake så er han som før.. når jeg sli opp så gråt han så mye at han kasta opp (ifølge han), han sier at han angrer på det han har gjort, så jeg får dårlig samvittighet. det gjør det veldig vanskelig
Maleficenta Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 anonym2404a skrev (14 minutter siden): Hei kjæresten min gjør masse dumme ting mot meg og jeg forstår ikke hvorfor. alt startet i starten av forholdet. Han snakket med eksen sin på telefonen hver dag (hun ringte hele tiden), men etter en stund da han la merke til at jeg ikke likte dette, sa han til meg at han skulle stoppe med det og blokkere nummeret hennes. kort tid etter så fjerner han blokkeringen uten å fortelle til meg, men fant det ut ganske fort, da ble nummeret hennes blokkert igjen. sånn fortsatte det, han blokkerte, fjernet blokkeringen uten å si ifra til meg, jeg fant det ut, og hab blokkerte henne på nytt. sånn holdt han på, frem og tilbake rundt 6 ganger, før han endelig blokkerte henne for godt. like etter var det en annen jente han heller ville snakke med. (går ikke inn i detalj men det samme skjedde med blokkeringen, fram og tilbake) Etter det hadde vi en liten pause fra forholdet, men så lovet han å oppføre seg, så vi fant tilbake til hverandre. etter en stund, var det en ny jente han begynte å snakke med. hun spurte om hun kunne kanskje ta henne med ut en gang også spurte hun om han var sammen med meg (hun hadde sett oss sammen mange ganger)og ham sa at vi bare er venner. så avtalte de tid og sted for å møtes, og når jeg fant ut av det så slo jeg opp med en gang. men begynte fort å savne han så han klarte å lure seg tilbake..så vi er sammen nå men trives ikke men klarer ikke å slå opp for da begynner jeg å savne han igjen selv om han er så forferdelig mot meg. en uke etter vi ble sammen så kalte han meg kjerring når jeg ikke ville ha sex. og han har snap chat, med kun jenter på lista si, og sender bilder av kroppen hans (han trener masse) til de jentene, mens han blir sur og sjalu om det er én eneste gutt på min liste(jeg sender ikke slike bilder, vi har bare normale samtaler som to venner...) og ber til og med om å få se chatten... han liker og kommenterer også bilder av jenter som er halvnakne på Instagram. over streken? Han hadde omtrent banka meg om jeg gjorde det samme. Dette er det første forholdet mitt og føler meg helt håpløs og ubrukelig du må komme deg vekk fra han her ts. Han er ikke bra fir deg. Å være sammen med han er ren selvskading ts. Redd deg selv 4
Maleficenta Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 anonym2404a skrev (9 minutter siden): har allerede slått opp to ganger men er dum nok til å ta han tilbake hver gang. jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det når jeg vet at jeg egentlig har det bedre uten ham. hvis jeg slår opp igjen så er det sannsynlig at jeg bare tar han tilbake enda en gang.... dump han og begynn å date andre med en gang. Da glemmer du han sikkert fortere 1
anonym2404a Skrevet 18. august 2022 Forfatter #11 Skrevet 18. august 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): dump han og begynn å date andre med en gang. Da glemmer du han sikkert fortere kunne gjort det, men kjenner absolutt ingen. Han er den eneste jeg har.
Maleficenta Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 anonym2404a skrev (1 minutt siden): kunne gjort det, men kjenner absolutt ingen. Han er den eneste jeg har. tinder. 2
anonym2404a Skrevet 18. august 2022 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2022 Maleficenta skrev (Akkurat nå): tinder. jeg er bare 18, føler ikke det er noe for meg
NewStart87 Skrevet 18. august 2022 #14 Skrevet 18. august 2022 Og denne kronidioten vil du være sammen med? 2
Maleficenta Skrevet 18. august 2022 #15 Skrevet 18. august 2022 anonym2404a skrev (Akkurat nå): jeg er bare 18, føler ikke det er noe for meg drit i det. prøv. om ikke anbet for å få tankene over på noe annet enn han. og du er bare 18 år. Du er for ung til å kaste bort tiden din på en fyr som ødelegger psyken din. Vi alle har hatt kjærlighetssorg. Det gpr over. Dump han og jobb deg igjennom savnet. Det vil blekne. Jeg lover. 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #16 Skrevet 18. august 2022 Han er utro, lyver, manipulerer deg, sier stygge ting til deg, får deg til å føle deg som et null, nekter deg å ha kontakt med motsatt kjønn, sender selv nakenbilder til motsatt kjønn, liker og kommenterer bilder til motsatt kjønn-offentlig, tenk hva han gjør på private meldinger når han holder på sånn offentlig. Han her kommer til å ødelegge selvtilliten din. Du kommer til å bli mer å mer usikker jo lenger du er sammen med han. Min løsning: slå opp med han og blokker han overalt. Finn andre ting å gjøre på. Det kommer til å være jævlig, men når du kommer ut i andre enden kommer du til å ha det så mye bedre! Å se tilbake å tenke på hvor jævlig han var mot deg og at du fortjener tusen ganger bedre enn den idioten der! Lykke til! Håper du kommer deg unna idioten❤️ Anonymkode: bb370...cf7 5 1
anonym2404a Skrevet 18. august 2022 Forfatter #17 Skrevet 18. august 2022 jeg vil jo egentlig ikke det. det er vanskelig for meg å forklare det
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #18 Skrevet 18. august 2022 Han bare utnytter deg fordi du er snill og trofast, du vil ikke få noe igjen for dette utenom å bli dypt såret... Nå har du erfart flere ganger at han går tilbake til samme mønstre hver gang du har tatt han tilbake, og dette kommer til å fortsette. Dump han og blokker han! Det blir nok tungt en liten stund, men jeg lover at det vil bli bedre med tiden ❤️ Anonymkode: 1f42f...23b 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 Løp for livet!!! Ikke kast bort er sekund mer på han der. Anonymkode: b5ded...2c1 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Skrevet 18. august 2022 mener det helt seriøst… du kan ødelegge så mye for deg selv ved å være sammen med er sånt menneske… du er altfor bra for han og du kan finne deg en mann som respekterer deg og behandler deg bra 🥰🥰 Anonymkode: b5ded...2c1 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå