AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 hei er ei på 22 har vært sammen med en kar siden jeg var 19, vært sammen i flere år i skjul selvfølgelig venninnen min fant det ut og har spredt det il resten av vennegjengen og familien min. det som er ulempen med han ifølge de at han har opphav fra midtøsten, men vet ikke hvor har liksom aldri spurt han om det han ser eldre ut , de sier han kan være 35 eller noe, har aldri spurt hvor gammel han er heller. fant ut selv at han er 26 eller 27 men nå er det ganske mye press fra mamma og bestevenninnen min om å slå opp. burde jeg det? Anonymkode: de431...8f3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Hvis du ikke vet h or gammel han er så JA! Anonymkode: 0d20a...696 2
Svartfugl Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hei er ei på 22 har vært sammen med en kar siden jeg var 19, vært sammen i flere år i skjul selvfølgelig venninnen min fant det ut og har spredt det il resten av vennegjengen og familien min. det som er ulempen med han ifølge de at han har opphav fra midtøsten, men vet ikke hvor har liksom aldri spurt han om det han ser eldre ut , de sier han kan være 35 eller noe, har aldri spurt hvor gammel han er heller. fant ut selv at han er 26 eller 27 men nå er det ganske mye press fra mamma og bestevenninnen min om å slå opp. burde jeg det? Anonymkode: de431...8f3 Hvorfor liker de ham ikke? Er de bare rasister, eller gjør han ting de reagerer på? Du burde slå opp hvis dere ikke har det bra sammen eller han behandler deg dårlig, men uansett er det du som bestemmer dette, ikke din venninne.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Svartfugl skrev (1 minutt siden): Hvorfor liker de ham ikke? Er de bare rasister, eller gjør han ting de reagerer på? Du burde slå opp hvis dere ikke har det bra sammen eller han behandler deg dårlig, men uansett er det du som bestemmer dette, ikke din venninne. nei, han er verdens snilleste! det er mest hvordan han ser ut. Anonymkode: de431...8f3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Det fine med at folk er rasister er at meningene deres ikke teller og kan ignoreres. Anonymkode: f8c59...abb
Svartfugl Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): nei, han er verdens snilleste! det er mest hvordan han ser ut. Anonymkode: de431...8f3 Utseendet? Hva da? Hvorfor orker du slike venner? Og hvorfor var du selv usikker på alderen hans?
Gjest Kerrs Pink Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Vært sammen i flere år, og du vet ikke alderen hans, eller hvor han kommer fra?? Som mor selv, forstår jeg din mors reaksjon! For dét er merkelig. Men, det du heller kan gjøre, er å be om at dere kan komme på middag, slik at de kan bli bedre kjent og spørre om disse tingene. Hvis de eller typen din ikke vil, må du spørre hvorfor. Grunnen skal være himla god for å ikke gjennomføre en middag.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 Alle roper "rasister!" her, men hadde dere gjort det om det var snakk om en norsk mann? Hvorfor dette hemmelighetsopplegget? Hvem er det som er sammen med noen i flere år uten å oppgi alder eller hvor de kommer fra? Og hvem er det som er sammen med noen i flere år uten å vite såpass? Anonymkode: f4080...a8a 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Eh. Sammen i flere år, men du vet ikke nøyaktig alder eller hvor han er fra? Ja, jeg som mor hadde nok reagert selv. Anonymkode: 675dc...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 Burde du slå opp fordi de ikke liker han og du ikke vet hvor gammel han er? Det er det rareste spørsmålet jeg har sett her inne på en stund. Anonymkode: cd912...602
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 Dette er bare rart, er sammen men en «utlending» selv, men vet nøyaktig hvor gammel han er, hvor han vokste opp og mye om familien hans. I dette tilfellet forstår jeg familien din. (Innerst inne håper jeg dette er en trolletråd) Anonymkode: 23890...369 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 Jeg er utlending og hadde reagert selv om datteren min hadde vært vært sammen en kar i flere år, men ikke visst hvor gammel han egentlig er. 🙄 Av erfaring kan jeg si at dersom flere av dine nærmeste ikke liker personen du er sammen med så er det nok noe muffins med mindre du vet at de er (små) rasister. Anonymkode: e2f3a...898 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 Bytt ut Midtøsten med med Mandal og se om det hadde vært så grei historie dere som roper så tidlig om rasisme. Anonymkode: 26a4a...e97 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): hei er ei på 22 har vært sammen med en kar siden jeg var 19, vært sammen i flere år i skjul selvfølgelig venninnen min fant det ut og har spredt det il resten av vennegjengen og familien min. det som er ulempen med han ifølge de at han har opphav fra midtøsten, men vet ikke hvor har liksom aldri spurt han om det han ser eldre ut , de sier han kan være 35 eller noe, har aldri spurt hvor gammel han er heller. fant ut selv at han er 26 eller 27 men nå er det ganske mye press fra mamma og bestevenninnen min om å slå opp. burde jeg det? Anonymkode: de431...8f3 Du vet ikke hvor han er fra eller hvor gammel han er? Hva snakker dere egentlig om når dere er sammen? Kanskje han lyver på alderen og er 35 foe alt du vet. Blir du brukt bare? Anonymkode: f784f...88d 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 Dette høres helt merkelig ut, forstår godt at familie og venner reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå