AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Kan ikke togene få egne vogner for de som liker å hoste? Mange høres ikke og ser ikke akkurat ut som om de prøver å anstrenge seg for å stagge utysket. Det er fri dresur herfra til Gjøvik. Så kan de som liker dette kose seg sammen og vi andre få slippe. Vinn vinn. Røykere og ikke-røykere var jo adskilt sånn på 80-tallet uten at noen ropte apartheid av den grunn. Da kan vi dette i 2022 også. Anonymkode: 084a7...989 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Ingen som liker å hoste Anonymkode: d5ae7...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Hva i all verden er en "hoster"? Er det en som kan bli en "nyser" dagen etter, for ikke å snakke om en "koroner" ...? Anonymkode: fc768...349
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Lol. Hva er problemet? Kjøp deg støydempende ørerelefoner 😀 Om du er redd for sykdom, så er du vel vaksinert? Problem solved Anonymkode: fe794...e36
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Lol. Hva er problemet? Kjøp deg støydempende ørerelefoner 😀 Om du er redd for sykdom, så er du vel vaksinert? Problem solved Anonymkode: fe794...e36 Når folk som har tatt vaksinen, blir enda mer, eller like syke som de som ikke har tatt den, sier det seg selv hvor stor beskyttelse den faktisk gir, og hadde jeg som uvaksinert reist med tog som TS, hadde jeg vært like bekymret - å bruke offentlige transportmidler er ikke det ideelle med tanke på smittefare, noe de som snakker om å flytte ut fra storbyene, lett glemmer. Nei, skal man bo utenfor byen, må man ha egen bil; ellers risikerer man å havne i situasjoner der halve togvognen hoster, og ikke har noe imot å dra på jobb selv om de burde holdt seg hjemme. Anonymkode: fc768...349 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 Er nok heller du selv som får skaffe deg en bil, eller gå i sånn oppblåsbar plast boble så du slipper å pines. Anonymkode: 5ecb4...f27
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 Er 100 grunner til å hoste. Det er ikke rimelig at man skal undertrykke det for å ta kollektivtrafikk. Anonymkode: 2eefe...a85
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #8 Skrevet 19. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er 100 grunner til å hoste. Det er ikke rimelig at man skal undertrykke det for å ta kollektivtrafikk. Anonymkode: 2eefe...a85 Det er forskjell på å hoste én gang fordi man blir litt tørr i halsen, og å hoste to ganger i minuttet. Der jeg går, er det vanlig skikk og bruk at man går utendørs når man begynner å hoste, uten å komme inn igjen dersom man fortsetter med dette. Hoste-gjengen hadde en finger med i spillet når det gjaldt å spre korona raskest mulig, og det er ikke få som har dødd eller har senvirkninger som følge av dette. Anonymkode: fc768...349 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #9 Skrevet 19. august 2022 Og en vogn til de som ikke dusjer på morgenen. En for de som bruker for mye parfyme. Og en for de som skravler for høyt. Og kraftige bøter og bli satt av om du sitter i feil vogn!!! Anonymkode: 88f59...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #10 Skrevet 19. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og en vogn til de som ikke dusjer på morgenen. En for de som bruker for mye parfyme. Og en for de som skravler for høyt. Og kraftige bøter og bli satt av om du sitter i feil vogn!!! Anonymkode: 88f59...4e0 Så vidt jeg vet, er ingen av disse tingene smittsomme; det er derimot bakterier og virus. Anonymkode: fc768...349 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #11 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er forskjell på å hoste én gang fordi man blir litt tørr i halsen, og å hoste to ganger i minuttet. Der jeg går, er det vanlig skikk og bruk at man går utendørs når man begynner å hoste, uten å komme inn igjen dersom man fortsetter med dette. Hoste-gjengen hadde en finger med i spillet når det gjaldt å spre korona raskest mulig, og det er ikke få som har dødd eller har senvirkninger som følge av dette. Anonymkode: fc768...349 Dette er et "you problem" de som hostet på grunn av noe annet enn korona spredte det jo heller ikke! Alle som hoster har jo ikke korona heller. Skal de sitte i en egen vogn som spedalske dersom du trenger å hoste? Nå må du ta deg sammen 😄 Anonymkode: 2eefe...a85
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #12 Skrevet 19. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er et "you problem" de som hostet på grunn av noe annet enn korona spredte det jo heller ikke! Alle som hoster har jo ikke korona heller. Skal de sitte i en egen vogn som spedalske dersom du trenger å hoste? Nå må du ta deg sammen 😄 Anonymkode: 2eefe...a85 Hvis jeg møter noen som hoster, holder jeg pusten og ... Egne sykevogner hadde for øvrig spart samfunnet for store utgifter i influensasesongen, og mang en eldre person kunne utmerket leve i noen år til om det ikke hadde vært for heltene som bagatelliserer sykdom. Anonymkode: fc768...349 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #13 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg møter noen som hoster, holder jeg pusten og ... Egne sykevogner hadde for øvrig spart samfunnet for store utgifter i influensasesongen, og mang en eldre person kunne utmerket leve i noen år til om det ikke hadde vært for heltene som bagatelliserer sykdom. Anonymkode: fc768...349 Morsomt, kanskje jeg smitter deg med astmaen min?😂 Anonymkode: 318ee...117
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #14 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol. Hva er problemet? Kjøp deg støydempende ørerelefoner 😀 Om du er redd for sykdom, så er du vel vaksinert? Problem solved Anonymkode: fe794...e36 Vaksine mot forkjølelse? Anonymkode: 42bd6...b02
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #15 Skrevet 19. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vaksine mot forkjølelse? Anonymkode: 42bd6...b02 Professor Drøvel forsøkte i sin tid dette, men så forsvant professoren med hemmeligheten sin, og brødrene Gaus, Roms Og Brummund måtte dra ut for å finne ham. Anonymkode: fc768...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå