Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på reise og derfor tilbrakt en del tid på et par forskjellige norske flyplasser. Har merket meg at det er en parfyme som «jevnt går igjen» hos mange menn, men jeg klarer ikke å spørre noen hva de bruker. 
Den lukter litt mannlig-søtlig, og er en skikkelig trigger…

Vet det er umulig å si og skudd i blinde, men hva er «den vanligste» herreparfymen om dagen? 
Er jo trender der også, og det var både unge menn og voksne menn som luktet likt. 

Anonymkode: c83ee...bfe

Videoannonse
Annonse
Gjest Less'is'more
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har vært på reise og derfor tilbrakt en del tid på et par forskjellige norske flyplasser. Har merket meg at det er en parfyme som «jevnt går igjen» hos mange menn, men jeg klarer ikke å spørre noen hva de bruker. 

Vet det er umulig å si og skudd i blinde, men hva er «den vanligste» herreparfymen om dagen? 
Er jo trender der også, og det var både unge menn og voksne menn som luktet likt. 

Kan det muligens være denne? Selvfølgelig ikke et lett spørsmål siden du ikke kan lukte gjennom et bildet. Verdt å lukte på tester på et parfymeri😉

Screenshot_20220818-215415_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Takk! Sjekker opp og sier i fra om det kan være denne.

vet det er vanskelig, men samtidig så er det perioder hvor ting trender sånn som 

2A1107AF-C424-4F33-9AEC-2509E8E9BF72.webp

Gjest Less'is'more
Skrevet

Det hadde vært gøy om du sier i fra om det var rett forslag😎😘

Skrevet

LOL! 
Det var den. Tusen takk!

Gjest Less'is'more
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

LOL! 
Det var den. Tusen takk!

Omg!! Så gøy😘 -bare hyggelig å være klarsynt🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 21.38):

Trigger, som i..?

Skrevet
jabx skrev (7 timer siden):

Trigger, som i..?

Jeg antar at TS synes at denne parfymelukta er god😉, siden hun valgte å spørre  på KG om noen kjente til hvilken parfyme "alle" herrene brukte for tiden. Den trigga vel neppe PTSD liksom. Det skjønte du nok😘

Anonymkode: 7fc07...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...