AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Har vært på reise og derfor tilbrakt en del tid på et par forskjellige norske flyplasser. Har merket meg at det er en parfyme som «jevnt går igjen» hos mange menn, men jeg klarer ikke å spørre noen hva de bruker. Den lukter litt mannlig-søtlig, og er en skikkelig trigger… Vet det er umulig å si og skudd i blinde, men hva er «den vanligste» herreparfymen om dagen? Er jo trender der også, og det var både unge menn og voksne menn som luktet likt. Anonymkode: c83ee...bfe
Gjest Less'is'more Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har vært på reise og derfor tilbrakt en del tid på et par forskjellige norske flyplasser. Har merket meg at det er en parfyme som «jevnt går igjen» hos mange menn, men jeg klarer ikke å spørre noen hva de bruker. Den lukter litt mannlig-søtlig, og er en skikkelig trigger… Vet det er umulig å si og skudd i blinde, men hva er «den vanligste» herreparfymen om dagen? Er jo trender der også, og det var både unge menn og voksne menn som luktet likt. Anonymkode: c83ee...bfe Kan det muligens være denne? Selvfølgelig ikke et lett spørsmål siden du ikke kan lukte gjennom et bildet. Verdt å lukte på tester på et parfymeri😉
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3 Skrevet 19. august 2022 Takk! Sjekker opp og sier i fra om det kan være denne. vet det er vanskelig, men samtidig så er det perioder hvor ting trender sånn som 2A1107AF-C424-4F33-9AEC-2509E8E9BF72.webpAnonymkode: c83ee...bfe
Gjest Less'is'more Skrevet 19. august 2022 #4 Skrevet 19. august 2022 Det hadde vært gøy om du sier i fra om det var rett forslag😎😘
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #5 Skrevet 19. august 2022 LOL! Det var den. Tusen takk! Anonymkode: c83ee...bfe
Gjest Less'is'more Skrevet 19. august 2022 #6 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): LOL! Det var den. Tusen takk! Anonymkode: c83ee...bfe Omg!! Så gøy😘 -bare hyggelig å være klarsynt🤣🤣
jabx Skrevet 19. august 2022 #7 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 21.38): Har vært på reise og derfor tilbrakt en del tid på et par forskjellige norske flyplasser. Har merket meg at det er en parfyme som «jevnt går igjen» hos mange menn, men jeg klarer ikke å spørre noen hva de bruker. Den lukter litt mannlig-søtlig, og er en skikkelig trigger… Vet det er umulig å si og skudd i blinde, men hva er «den vanligste» herreparfymen om dagen? Er jo trender der også, og det var både unge menn og voksne menn som luktet likt. Anonymkode: c83ee...bfe Trigger, som i..?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Skrevet 20. august 2022 jabx skrev (7 timer siden): Trigger, som i..? Jeg antar at TS synes at denne parfymelukta er god😉, siden hun valgte å spørre på KG om noen kjente til hvilken parfyme "alle" herrene brukte for tiden. Den trigga vel neppe PTSD liksom. Det skjønte du nok😘 Anonymkode: 7fc07...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå