AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Del Skrevet 18. august 2022 Bør Bank ID være et krav for å registrere seg her på KG? Hva om vi fjerner anonym funksjonen og har det som krav at alle må registrere seg med Bank ID for å få et mer respektabelt forum med null trolling? Anonymkode: b826c...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 18. august 2022 #2 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bør Bank ID være et krav for å registrere seg her på KG? Hva om vi fjerner anonym funksjonen og har det som krav at alle må registrere seg med Bank ID for å få et mer respektabelt forum med null trolling? Anonymkode: b826c...668 Herregud, nei... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Del Skrevet 18. august 2022 Nope Anonymkode: 1b5d4...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Del Skrevet 18. august 2022 Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal skrive under nick hele tiden? Hva gir det deg? Anonymkode: 1b5d4...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. august 2022 #5 Del Skrevet 18. august 2022 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Del Skrevet 18. august 2022 Nei! Anonymkode: 61708...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gugglo Skrevet 18. august 2022 #7 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bør Bank ID være et krav for å registrere seg her på KG? Hva om vi fjerner anonym funksjonen og har det som krav at alle må registrere seg med Bank ID for å få et mer respektabelt forum med null trolling? Anonymkode: b826c...668 Du er morsom du. Du skriver dette som anonym altså. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #8 Del Skrevet 18. august 2022 🥱 Anonymkode: 93cac...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Del Skrevet 18. august 2022 Da burde du jo gå foran med godt eksempel og skrive med fult navn og bilde… Anonymkode: 709e5...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #10 Del Skrevet 18. august 2022 Du vil altså at et mediakonsern skal ha adgang til dine personopplysninger? Anonymkode: 983af...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glassfiberepoxy Skrevet 18. august 2022 #11 Del Skrevet 18. august 2022 BankID og så anonymt brukernavn hadde vært helt innafor, men problemet er vel om det blir datainnbrudd/hacking og ekte navn osv blir lekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #12 Del Skrevet 18. august 2022 Just now, glassfiberepoxy said: BankID og så anonymt brukernavn hadde vært helt innafor, men problemet er vel om det blir datainnbrudd/hacking og ekte navn osv blir lekket? Dette kan du si om alle nettsider som krever Bank ID. Anonymkode: b826c...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #13 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg tror det ville drept hele forumet, dessverre. Jeg synes heller at vi skulle få en "Trollknapp", sånn at vi kunne markert de innleggene vi mener er trolleinnlegg. Akkurat hvordan det skulle fungert vet jeg ikke, men jeg synes man burde undersøke det litt! Anonymkode: b1b31...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 18. august 2022 #14 Del Skrevet 18. august 2022 Du kan lage ditt eget forum som krever BankID og se hvor mange som kommer der for å diskutere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #15 Del Skrevet 18. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror det ville drept hele forumet, dessverre. Jeg synes heller at vi skulle få en "Trollknapp", sånn at vi kunne markert de innleggene vi mener er trolleinnlegg. Akkurat hvordan det skulle fungert vet jeg ikke, men jeg synes man burde undersøke det litt! Anonymkode: b1b31...637 Da må det være en slags prikkbelastning hvis noen trykker gjentatte ganger på trollknappen uten grunn også. Ellers blir det bare en måte å sile ut brukere man ikke liker. Se bare på facebook, tror noen at de med mange likes er de som skriver noe fornuftig? Nei, det går kun på popularitet. Anonymkode: 2a584...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #16 Del Skrevet 18. august 2022 Bank id for å logge inn på kg høres helt fjernt ut, så det er et nei fra meg. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror det ville drept hele forumet, dessverre. Jeg synes heller at vi skulle få en "Trollknapp", sånn at vi kunne markert de innleggene vi mener er trolleinnlegg. Akkurat hvordan det skulle fungert vet jeg ikke, men jeg synes man burde undersøke det litt! Anonymkode: b1b31...637 Trollknapp ville nok heller ikke fungert for da ville folk misbrukt den og. Anonymkode: b8d68...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #17 Del Skrevet 18. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gir det deg? Anonymkode: 1b5d4...022 Bedre folkeskikk og debatteknikk hos de man debatterer med? Anonymkode: ccb0c...eaa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #18 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror det ville drept hele forumet, dessverre. Jeg synes heller at vi skulle få en "Trollknapp", sånn at vi kunne markert de innleggene vi mener er trolleinnlegg. Akkurat hvordan det skulle fungert vet jeg ikke, men jeg synes man burde undersøke det litt! Anonymkode: b1b31...637 Det var veldig smart!! Noe raskere enn bare rapportering Anonymkode: 1b5d4...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #19 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bank id for å logge inn på kg høres helt fjernt ut, så det er et nei fra meg. Trollknapp ville nok heller ikke fungert for da ville folk misbrukt den og. Anonymkode: b8d68...386 Ja, det er ikke til å unngå, men flertallet av resultatet tror jeg kunne fungert Anonymkode: 1b5d4...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Del Skrevet 18. august 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bør Bank ID være et krav for å registrere seg her på KG? Anonymkode: b826c...668 Da hadde ikke jeg fått deltatt lenger. Jeg har bodd utenlands i en årrekke, og har ikke bank id. Anonymkode: ccb0c...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå