AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Noen her som har gladhistorier å dele om løgnaktige, useriøse, egoistiske utleiere og leieboere som har fått smake Karma så det suser etter? Vet om ei utleier som nå er på vei til å oppdage at mannen hennes er utro. Skjønner at han er det, for hun er en kjerring som lyver om alt og har vært utro mange ganger selv. Hun kan ikke skrive skikkelig norsk engang etter 20 år i Norge, men å leke highschool queen det gjør gamla. Ifølge leieboerforeningen er både hun og eksmannen hennes på svarteliste. Slike skulle ikke fått lov til å leie ut til sårbare mennesker. Om noen syns jeg virker krass, så er det fordi jeg vet om så mange stygge ting denne gamla har gjort mot sine leieboere. Anonymkode: 57d51...972 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Det er bare å tipse purken/myndighetene om skattesnusk. Hvis det er snakk om en "luring" angående å snylte leietakere, så er det 99% sikkert at denne luringen også prøver å lure Staten. Anonymkode: 5794a...a01 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen her som har gladhistorier å dele om løgnaktige, useriøse, egoistiske utleiere og leieboere som har fått smake Karma så det suser etter? Vet om ei utleier som nå er på vei til å oppdage at mannen hennes er utro. Skjønner at han er det, for hun er en kjerring som lyver om alt og har vært utro mange ganger selv. Hun kan ikke skrive skikkelig norsk engang etter 20 år i Norge, men å leke highschool queen det gjør gamla. Ifølge leieboerforeningen er både hun og eksmannen hennes på svarteliste. Slike skulle ikke fått lov til å leie ut til sårbare mennesker. Om noen syns jeg virker krass, så er det fordi jeg vet om så mange stygge ting denne gamla har gjort mot sine leieboere. Anonymkode: 57d51...972 Hva har utroskap med utleie å gjøre? Anonymkode: 24878...e00 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva har utroskap med utleie å gjøre? Anonymkode: 24878...e00 Hun knuller menn i utleieleiligheten mens hun venter på at oppsigelsestiden skal gå ut og leieboer allerede har flyttet derfra? Anonymkode: 57d51...972
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun knuller menn i utleieleiligheten mens hun venter på at oppsigelsestiden skal gå ut og leieboer allerede har flyttet derfra? Anonymkode: 57d51...972 Hvor hun er utro om det er i sin egen seng, utleieleilighet, hotell eller hvor som helst har da ingenting med selve leieforholdet å gjøre. Eller er det bygdesladder som du brenner inne med som du vil spre videre? Anonymkode: 24878...e00 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor hun er utro om det er i sin egen seng, utleieleilighet, hotell eller hvor som helst har da ingenting med selve leieforholdet å gjøre. Eller er det bygdesladder som du brenner inne med som du vil spre videre? Anonymkode: 24878...e00 føler du deg truffet eller? Kronisk utro folk er vanligvis ikke bra mennesker, så her håper jeg også at karma tar denne huseieren. Høres ut som om ts har god innsikt så tviler på at det er bygdesladder.. ps, er ikke ts. Anonymkode: 6c729...552
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): føler du deg truffet eller? Kronisk utro folk er vanligvis ikke bra mennesker, så her håper jeg også at karma tar denne huseieren. Høres ut som om ts har god innsikt så tviler på at det er bygdesladder.. ps, er ikke ts. Anonymkode: 6c729...552 Føler meg truffet fordi jeg påpeker at sladder om utroskap ikke har noe med leieforhold å gjøre? 😂😂😂 TS spør om dårlige leieboere og utleiere, og drar et eksempel på utroskap. Det har ingenting med om noen er bra utleiere eller leieboere. Hadde eksemplet vært noe som gikk på selve leieforholdet, så hadde tråden hatt noe for seg og vært i rett underforum. Men her blandes det snørr og barter. Da kunne hun ha opprettet tråden i rett underforum hvor hun vrenger ut av seg sin irritasjon over det menneske, som hun tydeligvis har et horn i siden til, og droppet at de var utleiere. Anonymkode: 24878...e00 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå