AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Har slitt med oppkast fra uke 7, er nå 12 uker. Ca en gang i uken blir jeg ekstremt dårlig og kaster opp flere ganger i timen, og nå har jeg også diaré hvor det kjennes ut som vann som kommer ut (beklager beskrivelsen). Kjennes ut som omgangssyke hver gang nesten men jeg regner med det er graviditeten? Er det vanlig med diaré når man kaster opp? Har ikke feber, og føler meg ikke syk - bare rar i magen og veldig kvalm. Kvalmen kommer tilbake ca 5 minutt etter jeg kaster opp. Anonymkode: a6ea9...ef2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Jeg kastet opp ganske mye i mine graviditeter, og opplevde ikke diare samtidig (bortsett fra da jeg hadde omgangssyke. Derimot tisset jeg ofte på meg når jeg kastet opp i andre og tredje svangerskap, spesielt i det siste. Kan der være at du lekker litt urin, og ikke diare? For meg var det aldri tvil om at det var tiss, (og i store mengder), men kanskje du bare tisser bittelitt? Anonymkode: 4920d...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå