Alipu Skrevet 19. august 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den har sikkert ikke riktig fasong. De detter ut av meg også. Kjøp denne i stedet: https://www.sinful.no/sinful-jewel-silikon-butt-plug-medium?option=76&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=shopping&contain=1&gclid=CjwKCAjw6fyXBhBgEiwAhhiZsixxrXijB8-lHriQRk8wV89DHq1yFLVfh6ZJtz6bb9AW94VLWnMr3RoCdfsQAvD_BwE Anonymkode: 002f8...742 Det er sånn jeg har. Det er den som detter ut. Tror jeg kjøpte minste str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #22 Del Skrevet 19. august 2022 Alipu skrev (3 timer siden): Det er sånn jeg har. Det er den som detter ut. Tror jeg kjøpte minste str. Litt rart at den faller ut, den er jo veldig slank rundt stilken. Får du til å gå opp et nr i størrelse? Anonymkode: 1296f...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alipu Skrevet 19. august 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Litt rart at den faller ut, den er jo veldig slank rundt stilken. Får du til å gå opp et nr i størrelse? Anonymkode: 1296f...21a Ja, det skal jeg nok få til. Skal gi det et forsøk hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue81 Skrevet 20. august 2022 #24 Del Skrevet 20. august 2022 Alipu skrev (På 19.8.2022 den 14.34): Det er sånn jeg har. Det er den som detter ut. Tror jeg kjøpte minste str. Den minste av de der faller ut på meg og mannen også. Kan anbefale de fra sinful som heter noe med anchor. De kan du også kjøpe i et sett med tre stk. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #25 Del Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 21.12): Har født eller noen andre ting som kan gjøre at du er litt "slapp"? Anonymkode: d1a68...5ac Føder man ut rumpen? Anonymkode: fc341...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alipu Skrevet 21. august 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 21. august 2022 Blue81 skrev (11 timer siden): Den minste av de der faller ut på meg og mannen også. Kan anbefale de fra sinful som heter noe med anchor. De kan du også kjøpe i et sett med tre stk. 😊 Åja, da er nok problemet at den er for liten. Takk for tips, skal sjekke ut☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #27 Del Skrevet 21. august 2022 Blue81 skrev (12 timer siden): Den minste av de der faller ut på meg og mannen også. Kan anbefale de fra sinful som heter noe med anchor. De kan du også kjøpe i et sett med tre stk. 😊 Jeg har det settet. Den største er egentlig ikke veldig stor, og jeg kan fint ha den inne under et langt samleie. Den minste skjønner jeg ikke poenget med. Anonymkode: 04ed3...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå