Gå til innhold

topp med "hore"knyting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)

Foran eller bak og på hvem? Ung eller gamel?

Endret av Gamle Alex
Gjest Gamle Alex
Skrevet

kan være stillig det hvis man har kropp til det. Ikke pent hvis puppen svømmer ut av toppen :)

Skrevet

Se for dere en sort tubekorsetttopp, uten stropper av noe slag, i blank satengetterligning, med knyting foran.......... Og bukse og dressjakke til i akkurat samme......

Skrevet

Er hele antrekket i sateng? Jeg synes det kan gi litt silkepysjamasfølelse hvis hele antrekket er så blankt.

Når det gjelder korsett, så kan det være fint til det rette antrekket. Men med en såpass iøynefallende topp bør man være forsiktig med smykker.

Skrevet

Tro meg, det ser IKKE ut som pysj...... :sjarmor: De har det på Cubus akkurat nå..........

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis det er det jeg tror det er så er det fint på noen.

Skrevet

-klart at man bør ha timeglassfasong.......

Men ellers?

Gjest Gamle Alex
Skrevet
kan være stillig det hvis man har kropp til det. Ikke pent hvis puppen svømmer ut av toppen :)

Skrevet

Akkurat! Kanskje ikke helt optimalt for digre pupper. Da blir hore-assosiasjonene for sterke.

Skrevet

Jeg ville ikke brukt et slikt plagg i større selskaper som feks julebord på jobben, en kveld på byen, venners venner lag. Ordet "horeknyting" sier vel det meste om hvilke assosiasjoner jeg får. Uansett hvor veldreid du er.

MEN jeg er konservativ - jeg ville heller ikke brukt trange skjørt, skjørt som slutter over kneet, lakkstøvler osv. Jeg synes det sender signaler som jeg ikke er interessert i å sende annet enn i svært private sammenhenger. Jeg innser at jeg kanskje er litt prippen...

Skrevet
Akkurat! Kanskje ikke helt optimalt for digre pupper. Da blir hore-assosiasjonene for sterke.

:ler: Skjønner ;)

Skrevet (endret)
Jeg ville ikke brukt et slikt plagg i større selskaper som feks julebord på jobben, en kveld på byen, venners venner lag. Ordet "horeknyting" sier vel det meste om hvilke assosiasjoner jeg får. Uansett hvor veldreid du er.

MEN jeg er konservativ - jeg ville heller ikke brukt trange skjørt, skjørt som slutter over kneet, lakkstøvler osv. Jeg synes det sender signaler som jeg ikke er interessert i å sende annet enn i svært private sammenhenger. Jeg innser at jeg kanskje er litt prippen...

Da er du erkekonservativ i mine øyne......... ;)

Jeg ville heller brukt det i et venners vennerlag fremfor i et lite og svært privat lag, for jeg syns DET nærmest blir en swingersinvitasjon ;)

Endret av Evelina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...