Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #3 Skrevet 23. november 2005 (endret) Foran eller bak og på hvem? Ung eller gamel? Endret 23. november 2005 av Gamle Alex
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #6 Skrevet 23. november 2005 kan være stillig det hvis man har kropp til det. Ikke pent hvis puppen svømmer ut av toppen
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #7 Skrevet 23. november 2005 Bilde? Link? ← *lete etter nål i høystakk*
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Se for dere en sort tubekorsetttopp, uten stropper av noe slag, i blank satengetterligning, med knyting foran.......... Og bukse og dressjakke til i akkurat samme......
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2005 #9 Skrevet 23. november 2005 Ok. Tror jeg vet hva du mener.
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #11 Skrevet 23. november 2005 Er hele antrekket i sateng? Jeg synes det kan gi litt silkepysjamasfølelse hvis hele antrekket er så blankt. Når det gjelder korsett, så kan det være fint til det rette antrekket. Men med en såpass iøynefallende topp bør man være forsiktig med smykker.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #12 Skrevet 23. november 2005 Tro meg, det ser IKKE ut som pysj...... De har det på Cubus akkurat nå..........
Gjest Bellatrix Skrevet 23. november 2005 #13 Skrevet 23. november 2005 Hvis det er det jeg tror det er så er det fint på noen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #15 Skrevet 23. november 2005 -klart at man bør ha timeglassfasong....... Men ellers?
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #16 Skrevet 23. november 2005 kan være stillig det hvis man har kropp til det. Ikke pent hvis puppen svømmer ut av toppen ←
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #17 Skrevet 23. november 2005 kan være stillig det hvis man har kropp til det. Ikke pent hvis puppen svømmer ut av toppen ← Akkurat! Kanskje ikke helt optimalt for digre pupper. Da blir hore-assosiasjonene for sterke.
Belit Skrevet 23. november 2005 #18 Skrevet 23. november 2005 Jeg ville ikke brukt et slikt plagg i større selskaper som feks julebord på jobben, en kveld på byen, venners venner lag. Ordet "horeknyting" sier vel det meste om hvilke assosiasjoner jeg får. Uansett hvor veldreid du er. MEN jeg er konservativ - jeg ville heller ikke brukt trange skjørt, skjørt som slutter over kneet, lakkstøvler osv. Jeg synes det sender signaler som jeg ikke er interessert i å sende annet enn i svært private sammenhenger. Jeg innser at jeg kanskje er litt prippen...
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #19 Skrevet 23. november 2005 Akkurat! Kanskje ikke helt optimalt for digre pupper. Da blir hore-assosiasjonene for sterke. ← Skjønner
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #20 Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg ville ikke brukt et slikt plagg i større selskaper som feks julebord på jobben, en kveld på byen, venners venner lag. Ordet "horeknyting" sier vel det meste om hvilke assosiasjoner jeg får. Uansett hvor veldreid du er. MEN jeg er konservativ - jeg ville heller ikke brukt trange skjørt, skjørt som slutter over kneet, lakkstøvler osv. Jeg synes det sender signaler som jeg ikke er interessert i å sende annet enn i svært private sammenhenger. Jeg innser at jeg kanskje er litt prippen... ← Da er du erkekonservativ i mine øyne......... Jeg ville heller brukt det i et venners vennerlag fremfor i et lite og svært privat lag, for jeg syns DET nærmest blir en swingersinvitasjon Endret 23. november 2005 av Evelina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå