AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Det er en utrolig vond følelse. Gråter bare av å skrive tittelen. Er ellers en oppegående voksen dame med mann og barn og jobb. Vet ikke hvordan jeg kan gå det bedre med meg selv. Anonymkode: 12251...f73
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Har du forsøkt psykolog? Høres ut som om det kan være en god hjelp for deg. Anonymkode: 92282...3ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Jeg har også sånne dager. Det er veldig kjipt! Bare venter på at noen skal gjennomskue meg og finne ut at det er bullshit alt sammen, jeg kan ingenting. Anonymkode: 24f5e...844 1
Gjest Some guy Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en utrolig vond følelse. Gråter bare av å skrive tittelen. Er ellers en oppegående voksen dame med mann og barn og jobb. Vet ikke hvordan jeg kan gå det bedre med meg selv. Anonymkode: 12251...f73 Man føler seg ikke uten videre ikke bra nok. Dette har nok noe å gjøre med nære familie, venner eller til og med sosiale media. Denne følelsen kommer nok pga et eller annet. Kanskje du allerede vet det. Prate om det og aktivt jobbe med saken. Kanskje google «how to feel good about myself» eller lignende. veldig vagt svar, men det er det jeg har nå.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Some guy skrev (55 minutter siden): Man føler seg ikke uten videre ikke bra nok. Dette har nok noe å gjøre med nære familie, venner eller til og med sosiale media. Denne følelsen kommer nok pga et eller annet. Kanskje du allerede vet det. Prate om det og aktivt jobbe med saken. Kanskje google «how to feel good about myself» eller lignende. veldig vagt svar, men det er det jeg har nå. Har det fint med familien, men har nok en grunnleggende dårlig selvtillit og sammenligner meg ofte med andre. ts Anonymkode: 12251...f73
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 CMHuser skrev (1 time siden): Prat med mannen din om det ❤️ Har gjort det, hjelper veldig. Men følelsen sniker seg innpå igjen etter en stund. ts Anonymkode: 12251...f73
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du forsøkt psykolog? Høres ut som om det kan være en god hjelp for deg. Anonymkode: 92282...3ae Kunne nok hatt nytte av det. Men føler det er et drastisk tiltak å ta. Redd for å oppta plassen til noen som virkelig trenger det. ts Anonymkode: 12251...f73
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 Jeg har det akkurat på samme måte som deg ts, og det gjør så vondt. Har du hatt det sånn alltid, eller har det kommet i det siste? Jeg har prøvd forskjellig terapi opp gjennom årene, og det har definitivt hjulpet å snakke med noen. Jeg synes ikke du skal la være å oppsøke hjelp fordi noen har det verre. Hvis du får det bedre med deg selv, så er der jo fint for både deg og ungene og alle rundt deg. Et lite tips til noe du kan gjøre på egen hånd: Skriv ned hver kveld tre ting du har gjort som er bra, tre klapp på skuldra til deg selv liksom. Kan være småting, men prøv virkelig å kom på tre ting, om det så bare er at du laget en god matpakke til barna eller at du fikk trent den dagen. Anonymkode: 37c9e...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det akkurat på samme måte som deg ts, og det gjør så vondt. Har du hatt det sånn alltid, eller har det kommet i det siste? Jeg har prøvd forskjellig terapi opp gjennom årene, og det har definitivt hjulpet å snakke med noen. Jeg synes ikke du skal la være å oppsøke hjelp fordi noen har det verre. Hvis du får det bedre med deg selv, så er der jo fint for både deg og ungene og alle rundt deg. Et lite tips til noe du kan gjøre på egen hånd: Skriv ned hver kveld tre ting du har gjort som er bra, tre klapp på skuldra til deg selv liksom. Kan være småting, men prøv virkelig å kom på tre ting, om det så bare er at du laget en god matpakke til barna eller at du fikk trent den dagen. Anonymkode: 37c9e...f9b Denne følelsen har kommet snikende de siste årene. Føler det er litt tabu rundt dette. Skal jeg gå til psykolog og «klage» når jeg tilsynelatende utad har det bra. Jeg har hele tiden vært sterk, ingenting skal bite på meg liksom. Det er ikke meg å søke hjelp. Jeg er den som vanligvis hjelper andre, blant annet gjennom jobben min. ts Anonymkode: 12251...f73 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne følelsen har kommet snikende de siste årene. Føler det er litt tabu rundt dette. Skal jeg gå til psykolog og «klage» når jeg tilsynelatende utad har det bra. Jeg har hele tiden vært sterk, ingenting skal bite på meg liksom. Det er ikke meg å søke hjelp. Jeg er den som vanligvis hjelper andre, blant annet gjennom jobben min. ts Anonymkode: 12251...f73 Jeg har også en jobb hvor jeg gir mye av meg selv og skal være den som hjelper andre. Men alle trenger å ha en «offstage» også. Kanskje kan det være nyttig å snakke med en psykolog, eller andre som kan hjelpe deg å finne ut av hva som gjør at du har det sånn? Anonymkode: 37c9e...f9b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå