Rosol Skrevet 18. august 2022 #1 Del Skrevet 18. august 2022 Han legger ut morsomme videoer av ungene som er ute på ski eller sykler. Søte barn og han virker som en flink pappa som tar med ungene mye ut og tilbringer mye tid med dem! Men blir barna litt for mye eksponert på nettet og brukt for likes og følegere her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 18. august 2022 #2 Del Skrevet 18. august 2022 Liker han også veldig godt, men har samme tanker som deg.. Men blir veldig inspirert til å ta med barna på tur alene og finne på ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larvikdama Skrevet 18. april 2023 #3 Del Skrevet 18. april 2023 Rosol skrev (På 18.8.2022 den 19.39): Han legger ut morsomme videoer av ungene som er ute på ski eller sykler. Søte barn og han virker som en flink pappa som tar med ungene mye ut og tilbringer mye tid med dem! Men blir barna litt for mye eksponert på nettet og brukt for likes og følegere her? Enig! Og lurer på hvorfor han ikke deler barna på nett noe mer? Noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 Larvikdama skrev (20 timer siden): Enig! Og lurer på hvorfor han ikke deler barna på nett noe mer? Noen som vet Deler han ikke mer nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 19. april 2023 #5 Del Skrevet 19. april 2023 For meg ser det ut som han har sluttet og dele barna. Med bikkje og jakt. Kjempe bra! Da får jeg vel følge han igjen 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larvikdama Skrevet 20. april 2023 #6 Del Skrevet 20. april 2023 iansak skrev (På 19.4.2023 den 8.16): For meg ser det ut som han har sluttet og dele barna. Med bikkje og jakt. Kjempe bra! Da får jeg vel følge han igjen 😃 Hørte han var singel, hadde vist opp seg dritt ovenfor barna og var utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå