AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Har snoket på min manns mobil og funnet ut at min svigerinne, sender veldig mye snaps til min mann. Hun er gift med mannens bror, og vi er godt voksne, alle sammen. Av hva jeg kan se er det uskyldige snapper av barna. Men jeg reagerer på mengden. Reagerer også på at mannen ikke har fortalt om dette til meg. Broren jobber offshore, og selv om vi ikke bor så langt fra hverandre, så har det vært svært lite kontakt mellom brødrene gjennom årenes løp. Svigerinnen min er også nokså spesiell, hun er mye hjemme/ delvis ufør. Hun var tidligere ganske konfliktskapende og har ikke ønsket noe særlig kontakt, sant og si har det vært veldig gjensidig. Følte en stund at hun satt svigermor litt opp mot meg… Men det kan jeg ikke bevise, ord mot ord, og svigermor ønsker jo god kontakt med begge sine svigerinner, så det funket ikke heller. Jeg har null kontakt med svigerinne og svigerbror etter at svigers døde. Har selvsagt snakket med mannen om dette flere ganger, at svoger og svigerinne er veldig spesielle, og jeg har også vært litt bekymret for deres barn. Altså min manns nevøer, da de er ganske utagerende og det virker som om de har lite struktur i hverdagen. Kan derfor ikke få meg til å tro at det er noe som helst «mellom min mann og svigerinne»heller, da jeg ikke opplever svigerinnen min som helt «oppegående»… kvir meg sånn til å ta denne samtalen med mannen.. Kan det være at han tenker konfliktnivået tilsier at jeg ikke trenger å vite? Herregud, føler meg så dum. Anonymkode: 178ef...977
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snoket på min manns mobil og funnet ut at min svigerinne, sender veldig mye snaps til min mann. Hun er gift med mannens bror, og vi er godt voksne, alle sammen. Av hva jeg kan se er det uskyldige snapper av barna. Men jeg reagerer på mengden. Reagerer også på at mannen ikke har fortalt om dette til meg. Broren jobber offshore, og selv om vi ikke bor så langt fra hverandre, så har det vært svært lite kontakt mellom brødrene gjennom årenes løp. Svigerinnen min er også nokså spesiell, hun er mye hjemme/ delvis ufør. Hun var tidligere ganske konfliktskapende og har ikke ønsket noe særlig kontakt, sant og si har det vært veldig gjensidig. Følte en stund at hun satt svigermor litt opp mot meg… Men det kan jeg ikke bevise, ord mot ord, og svigermor ønsker jo god kontakt med begge sine svigerinner, så det funket ikke heller. Jeg har null kontakt med svigerinne og svigerbror etter at svigers døde. Har selvsagt snakket med mannen om dette flere ganger, at svoger og svigerinne er veldig spesielle, og jeg har også vært litt bekymret for deres barn. Altså min manns nevøer, da de er ganske utagerende og det virker som om de har lite struktur i hverdagen. Kan derfor ikke få meg til å tro at det er noe som helst «mellom min mann og svigerinne»heller, da jeg ikke opplever svigerinnen min som helt «oppegående»… kvir meg sånn til å ta denne samtalen med mannen.. Kan det være at han tenker konfliktnivået tilsier at jeg ikke trenger å vite? Herregud, føler meg så dum. Anonymkode: 178ef...977 Skjønner ikke problemet i det hele tatt. Har han meldeplikt til deg om hvem han får Snap av? Med den reaksjonen der, så skjønner jeg at han ikke sier noe 😅 Anonymkode: d4631...952 13 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Det er bare snapper av barna? Jeg ser ikke problemet, må jeg medgi. Du snakker såpass mye skit om henne at jeg tenker du er minst like konfliktskapende som henne. Hun er mye hjemme og delvis ufør, er dette noe du trenger stikke nesegrevet ditt borti? Hennes oppdragerstil er heller ikke din business. Pass dine egne saker, lag deg en kopp te og sett på god film heller. Anonymkode: 3349d...2bf 12 3
KaffekoppQueen Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Jeg sender snapper til svogeren min. Aldri tenkt over at der er noe issue…🤷🏻♀️ 8
Maestro Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Hun sender nok de samme snappene til flere, ikke bare mannen din. Jeg og går hjemme og snapper endel. Bor alene også. Så er nok en form for kommunikasjon at jeg "forteller" hva jeg driver på med. 😂 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Litt rart å ikke sende snap til deg også da. Dere er damer og tanter til hverandres barn.. Anonymkode: 40f82...142 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Jøss, alt man skal lage problemer om
Doktor Dyregod Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 Litt overtramp og gå inn på hans telefon? 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #9 Skrevet 18. august 2022 Tror jeg snapper ganske mye med min svigerbror også 🤔 Ligger ingenting i det, kommer bare godt overens 😊 Anonymkode: f5454...d50 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #10 Skrevet 18. august 2022 Svarer han ? Er det smilefjes på de? Anonymkode: 85e2c...36e
Hippogriff Skrevet 18. august 2022 #11 Skrevet 18. august 2022 Så hyggelig at hun holder kontakten med mannen sin familie og holder dem oppdatert på hva barna holder på med! Sånn gjør vi det i vår familie også. Men…hva i all verden har du inne på mannens telefon å gjøre…? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt rart å ikke sende snap til deg også da. Dere er damer og tanter til hverandres barn.. Anonymkode: 40f82...142 Ut fra HI skjønner jeg godt at svigerinnen ikke tør risikere drama ved å kontakte ts for ofte. TS: Dette er ikke en samtale du behøver kvi deg for, for dette er ikke en samtale du bør ta. Har du på ramme alvor tenkt å si at 1) «jeg snoker på telefonen din», og 2) «du må kutte i kontakten med familien din» For ja, brorens kone og onkelbarnas mor er per definisjon hans familie. Jeg håper for guds skyld denne tråden bare er noe oppdiktet tull! 6
Gjest Luksusbia Skrevet 18. august 2022 #12 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har snoket på min manns mobil og funnet ut at min svigerinne, sender veldig mye snaps til min mann. Hun er gift med mannens bror, og vi er godt voksne, alle sammen. Av hva jeg kan se er det uskyldige snapper av barna. Men jeg reagerer på mengden. Reagerer også på at mannen ikke har fortalt om dette til meg. Broren jobber offshore, og selv om vi ikke bor så langt fra hverandre, så har det vært svært lite kontakt mellom brødrene gjennom årenes løp. Svigerinnen min er også nokså spesiell, hun er mye hjemme/ delvis ufør. Hun var tidligere ganske konfliktskapende og har ikke ønsket noe særlig kontakt, sant og si har det vært veldig gjensidig. Følte en stund at hun satt svigermor litt opp mot meg… Men det kan jeg ikke bevise, ord mot ord, og svigermor ønsker jo god kontakt med begge sine svigerinner, så det funket ikke heller. Jeg har null kontakt med svigerinne og svigerbror etter at svigers døde. Har selvsagt snakket med mannen om dette flere ganger, at svoger og svigerinne er veldig spesielle, og jeg har også vært litt bekymret for deres barn. Altså min manns nevøer, da de er ganske utagerende og det virker som om de har lite struktur i hverdagen. Kan derfor ikke få meg til å tro at det er noe som helst «mellom min mann og svigerinne»heller, da jeg ikke opplever svigerinnen min som helt «oppegående»… kvir meg sånn til å ta denne samtalen med mannen.. Kan det være at han tenker konfliktnivået tilsier at jeg ikke trenger å vite? Herregud, føler meg så dum. Anonymkode: 178ef...977 Du er dum. Mannen din har rett på privatliv, og det er forbudt å snoke på andres mobiler. På samme måte som det er forbudt å åpne andres brev. Some er ikke virkelighet. Slutt å oppføre deg så passiv aggrrsiv. Og slutt å snakke negativt om familien til din mann. Håper ikke dere har barn
Mezzosoprena Skrevet 18. august 2022 #13 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har snoket på min manns mobil og funnet ut at min svigerinne, sender veldig mye snaps til min mann. Hun er gift med mannens bror, og vi er godt voksne, alle sammen. Av hva jeg kan se er det uskyldige snapper av barna. Men jeg reagerer på mengden. Reagerer også på at mannen ikke har fortalt om dette til meg. Broren jobber offshore, og selv om vi ikke bor så langt fra hverandre, så har det vært svært lite kontakt mellom brødrene gjennom årenes løp. Svigerinnen min er også nokså spesiell, hun er mye hjemme/ delvis ufør. Hun var tidligere ganske konfliktskapende og har ikke ønsket noe særlig kontakt, sant og si har det vært veldig gjensidig. Følte en stund at hun satt svigermor litt opp mot meg… Men det kan jeg ikke bevise, ord mot ord, og svigermor ønsker jo god kontakt med begge sine svigerinner, så det funket ikke heller. Jeg har null kontakt med svigerinne og svigerbror etter at svigers døde. Har selvsagt snakket med mannen om dette flere ganger, at svoger og svigerinne er veldig spesielle, og jeg har også vært litt bekymret for deres barn. Altså min manns nevøer, da de er ganske utagerende og det virker som om de har lite struktur i hverdagen. Kan derfor ikke få meg til å tro at det er noe som helst «mellom min mann og svigerinne»heller, da jeg ikke opplever svigerinnen min som helt «oppegående»… kvir meg sånn til å ta denne samtalen med mannen.. Kan det være at han tenker konfliktnivået tilsier at jeg ikke trenger å vite? Herregud, føler meg så dum. Anonymkode: 178ef...977 All den tid det bare er bilder av barna og helt hverdagslige greier, så er du temmelig dum (dine ord) som forsøker å lage et problem ut av dette. Det er et større problem at du har snoket på telefonen hans... 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #14 Skrevet 18. august 2022 Jeg sender masse snaper til svogeren min med bilder av niesene og nevøene hans, og han gjør det samme tilbake. Nå har ikke vi noe drama mellom oss da, så jeg sender samme bildene til hans kone, min mann og besteforeldre. Anonymkode: c334e...a17 1
McMary Skrevet 18. august 2022 #15 Skrevet 18. august 2022 Hvordan kan du se hva hun sender? Konseptet med snap er at bildet blir borte etter det er sett. Dessuten blir samtaler borte etter maks 24 timer, så hvis du har sett at det er ofte har du snoket mange ganger. Har du noen grunn til det? Hva har mannen din gjort som gjør deg så usikker at du går til et slikt skritt? Ellers ser jeg ikke noe rart i at en svigerinne som er mye alene sender mange snapper til familie av barna. 4
Vhgj Skrevet 18. august 2022 #16 Skrevet 18. august 2022 McMary skrev (4 minutter siden): Hvordan kan du se hva hun sender? Konseptet med snap er at bildet blir borte etter det er sett. Dessuten blir samtaler borte etter maks 24 timer, Har du vært på Snapchat de 3-4 siste årene? 1
McMary Skrevet 18. august 2022 #17 Skrevet 18. august 2022 Vhgj skrev (2 minutter siden): Har du vært på Snapchat de 3-4 siste årene? Ja, senest i dag, hva tenker du på? Like greit å skrive med en gang hvor du mener jeg tar feil i stedet for å skrive en sånn kommentar. 2
Mio-lio Skrevet 18. august 2022 #18 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt rart å ikke sende snap til deg også da. Dere er damer og tanter til hverandres barn.. Anonymkode: 40f82...142 Ut i fra innlegge her virker det ikke som at de to har noe godt forhold. Så at svigerinne bare sender til mannen synes jeg ikke er noe rart i det hele tatt. Enig med resten av folket her. Her er det du TS som prøver å lage ett problem. Virker som for meg at din mann og svigerinne har ett godt forhold (familie messig) å at han ikke har sakt noe til deg rett å slett fordi du kanskje er litt drama, å at du ikke liker hun. 4
Vhgj Skrevet 18. august 2022 #19 Skrevet 18. august 2022 (endret) McMary skrev (2 minutter siden): Ja, senest i dag, hva tenker du på? Like greit å skrive med en gang hvor du mener jeg tar feil i stedet for å skrive en sånn kommentar. Da burde du oppdatere deg. Du kan lagre samtaler/bilder så lenge du vil. Sitat Depending on how long you want to keep your messages, you can either save messages in individual Chats indefinitely (a feature that has been around since 2015), or you can keep them for up to 24 hours. Endret 18. august 2022 av Vhgj 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #20 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt rart å ikke sende snap til deg også da. Dere er damer og tanter til hverandres barn.. Anonymkode: 40f82...142 Nei det er ikke rart når ts tydeligvis har gitt uttrykk for å ikke like svigerinnen sin. Anonymkode: f13c8...c87 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå