Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kontrollene om jeg ikke ønsker at typen skal ha jente venner. Famile jente venner er greit, og om han har skjent personen da han var en baby, ikke ellers. Hva er dine regler rundt det? Of synes du jeg er for streng eller er det forståelig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan han være venner med den han vil, akkurat som jeg kan. 

Anonymkode: 0ab37...52f

• Liker 31
  • Hjerte 2
Skrevet

Man har et seriøst problem med sjalusi om man skal bestemme hvem noen skal være venn med 

Anonymkode: a21ee...84a

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

La han ha venner uavhengig av kjønn.. Er en grunn for at det er deg han er sammen med og ingen andre😌

blir for kontrollerene å nekte han syntes jeg.

Anonymkode: dd728...38c

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig er det ok.

• Liker 1
Skrevet

Lurer foresten på hva du ønsker å oppnå ved å nekte ham kvinnelige venner? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lurer foresten på hva du ønsker å oppnå ved å nekte ham kvinnelige venner? 

Fordi jeg har lest og hørt at gutter kun er venn med jenter de finner attraktive.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke en kjæreste selv, men det hender jo jeg finner på ting med kjærestene til venninnene mine uten at de nødvendigvis er med. Feks ene venninna mi har en samboer som digger ringenes herre, det gjør ikke hun. Så vi (han og meg) har hatt ringenes herre marathon et par ganger, for jeg også elsker jo ringenes herre. Vi har også vert på kino sammen og sett "nerdefilmer" som venninnen min kaller det. Hun har ikke noe imot det, hun er glad for at hun slipper å være med. Og typen hennes og jeg har ingenting annet enn vennskap mellom oss!  (og en felles interesse) 

Anonymkode: 74431...16c

• Liker 3
Skrevet
Hege q skrev (9 minutter siden):

Er det kontrollene om jeg ikke ønsker at typen skal ha jente venner. Famile jente venner er greit, og om han har skjent personen da han var en baby, ikke ellers. Hva er dine regler rundt det? Of synes du jeg er for streng eller er det forståelig ?

Hvor gammel er du? 

• Liker 1
Skrevet

Lar bli venn med motsatte kjønn? 🤦‍♀️

Anonymkode: f0487...e92

• Liker 10
Skrevet
Hege q skrev (9 minutter siden):

Fordi jeg har lest og hørt at gutter kun er venn med jenter de finner attraktive.

Lurer fortsatt på hva du ønsker å oppnå? Han kan fortsatt finne andre attraktive. Og med så lite tillit i et forhold, så får hverken du eller han det bra. 

• Liker 4
Skrevet

Min får ikke lov til å være venn med andre jenter.

Anonymkode: a3008...dfd

Skrevet

Ja, det er kontrollerende. Det er emosjonell manipulasjon. "Gjør som jeg sier hvis ikke er det slutt". Prima eksempel på  hvor narsissistisk en tenåringsjente kan være. 

Skrevet

Har null problem med det. Man kommer til en viss alder hvor man kan bli venner uavhengig av kjønn. Jeg har kompiser, og han har jentevenninner. Jeg er til og med venn med hans venninners kjærester/partner.  Det er heller ikke noe sjalusi/drama når vi alle møtes.

La alltid tvilen komme han til gode, selv hvor utsatt du har vært for hemmelighold og utroskap. Det er ikke hans feil at enkelte mannfolk er rasshøl.

Anonymkode: a7ded...c91

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke opp til meg å "la" en evt kjæreste ha venner uavhengig av kjønn og jeg ville heller ikke vært i et forhold med en jeg stolte så lite på

• Liker 6
Skrevet

Første ord i overskriften sier jo alt, vennskap er ikke noe man "lar" partneren ha, det bestemmer han helt selv.

Anonymkode: 44bfa...012

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fortalte kona om en kvinnelig kollega jeg har vært på café med etter jobb et par ganger. Ja hun er ganske så pen, men vi har ganske gøyal kommunikasjon sammen. That`s it.. Tror heller ikke hennes hensikter er noe annerledes enn mine selv om hun er singel.

Det gikk fullstendig i ball for kona, trodde huset skulle ramle ned. Hva f.. jeg kunne selvsagt ha droppet å fortelle noe som helst. Er jeg virkelig så teit? Denne reaksjonen burde jeg med sikkerhet kunne forvente liksom. Gjennomsnittlig tolerant kone som bare det egentlig. Men dette gikk ikke så bra. Det ble snoking på tlf og totalvekt av møter...m.m.

Anonymkode: e598d...210

• Hjerte 2
Skrevet
Hege q skrev (17 minutter siden):

Da har du lest noe som ikke stemmer.

PS. Det finnes et flott triks når man har kjæreste, og det er å ikke se på andre enn kjæresten som seksuelt attraktive.

• Liker 1
Skrevet
Hege q skrev (26 minutter siden):

Hva om du bare stoler på kjæresten din?

Be ham om å være forsiktig. Gi beskjed til deg og trekke seg vekk fra venninner om det blir vanskelig. Dere klarer vel å ha en dialog om følelser?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei når jeg har kjæreste så har han bare meg og ingen andre. Går jeg på jobb eller ut av huset uten han så låser jeg han selvsagt inn i buret, han kan jo ikke gå fritt, det ville vært uansvarlig av meg-

Anonymkode: 85d4d...95f

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...