Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet og ellers i leiligheten ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne finne en fin spveromsfarge. Er det noen som er flinke med farger interiør som kan gi litt tips? 

Anonymkode: 1cc2e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyd med mørk blå på soverommet. Vi har en farge som heter Byge. Vi har hvite lister og tak og parkett på gulv. 

Anonymkode: 1f807...7f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er veldig fornøyd med mørk blå på soverommet. Vi har en farge som heter Byge. Vi har hvite lister og tak og parkett på gulv. 

Anonymkode: 1f807...7f3

Jeg har byge på det ene soverommet men er litt usikker på Byge  fargen på mitt soverom. Er det noen andre som har noen farge forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne. Flyttet inn i et hus som har hvite vegger og hvite lister. Overalt…i alle rom 😝 er så hvitt og kaldt så må iallfall male veggene på noen av rommene

Anonymkode: c58b9...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags farge har du på gulvet? Det betyr mye for hvilke farger du kan velge. Her har vi f.eks en gulaktig fæl farge på gulvet, og det kræsjer med endel farger. En annen ting- har du mye sollys eller er rommet litt mørkt? 

Hvilke farger man liker er så individuelt. Få fargeprøver, sånne fargekort. 10-12 stk og heng dem opp. Se hvem du tiltrekkes av og mal 3-4 du liker best på veggen så du ser dem ved siden av hverandre. 

Anonymkode: ecdb7...29a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har farget Macchiato på soverommet. Syns den er behagelig og beroligende, og passer veldig fint til hvite lister og vinduskarmer mm. 

Anonymkode: 86bf8...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har galakse på tre vegger og hvitt og svart-stripete tapet på den fjerde (der senga står). 

I stua har jeg grønn te. Kjøkkenet har jeg ikke fått malt ennå så det er kjedelig grått. 

Anonymkode: 17451...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Det er hvitt slik som det opprinnelig ble bygget bortsett fra gangen, bortsett fra gangen som er farget med en grusom sement farge som tidligere eier har valgt.Hadde jeg malt soverom, ville jeg ha valgt en rolig blåfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Timian (Fargerike sin, ikke Jotun) på vårt rom, og Treasure på gjesterommet. Fine grønnfarger til soverommet begge to. Timian litt dypere og grønnere i fargen, mens Treasure er luftig og lett. På et av barnas rom har vi malt kveldshimmel, en veldig fin blåfarge.

Anonymkode: 04b68...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hva fargen heter, men det er en lys blå farge på soverommet mitt. På min datters rom er veggene hvite.

Anonymkode: 88610...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 19.02):

Jeg vil gjerne finne en fin spveromsfarge. Er det noen som er flinke med farger interiør som kan gi litt tips? 

Hvis du ikke skal bytte gulv, så ta med deg fatgeprøver hjem, og finn en fin farge til gulvet.da får du fin harmoni. Bestem deg for mørk eller lys farge evnt mellomvare iht hvor mørkt du ønsker å ha det 

Anonymkode: cca31...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåis på soverommet. Ellers i huset: St. Pauls blue, Washed linen, treasure og Valmuefrø.

Anonymkode: c7c70...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forrige eier som malte, så har ikke navn på fargene eller fargekoder. Men soverommet vårt er i en beige-farge, og resten av leiligheten minus badet (gang, stue, barnerom og kjøkken) er i samme grå-farge.

Anonymkode: b33b2...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dusky blue fra Jotun, elsker den. I stua har vi hvit lyng og minty breeze fra jotun (to rom)

Anonymkode: 3c955...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sand og Modern Beige i leiligheten. Veldig standard, men fint og nøytralt

Anonymkode: 15faf...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustaviansk blå på soverommet, syns den er veldig fin og hverken for mørk eller lys. Men skaff fargeprøver, det er veldig forskjellig ut fra lyset i rommet. 

Anonymkode: bfacc...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...