AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Vi er i 40 årene og har vært kjærester et halvt år. Legger planer for fremtiden og er seriøse. Han har Tinder ennå men kan ikke se at han har vært aktiv på en stund. Min er slettet, sjekket gjennom venninne. Bør jeg be han slette Tinder? Anonymkode: 10d18...10e
Cornix Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Dukket han opp i "kortstokken" så er han aktiv. Man kan skru av funksjonen for "nylig aktiv". Du kan jo spørre ham - om han ikke ønsker det, så er ikke forholdet like seriøst fra hans side. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Han er aktiv.. Anonymkode: 3aeba...e30
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Cornix skrev (1 minutt siden): Dukket han opp i "kortstokken" så er han aktiv. Man kan skru av funksjonen for "nylig aktiv". Du kan jo spørre ham - om han ikke ønsker det, så er ikke forholdet like seriøst fra hans side. Når jeg hadde Tinder og ikke hadde vært aktiv på flere måneder (skjulte kortet) opplevde jeg likevel at nye personer hadde likt meg. Betyr dette at kortet kan vises likevel? Anonymkode: 10d18...10e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Si du ikke er interessert i å ha et forhold med en som er aktiv på tinder, enkelt og grei informasjon det. Anonymkode: 3db77...7fc 1 2
Cornix Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg hadde Tinder og ikke hadde vært aktiv på flere måneder (skjulte kortet) opplevde jeg likevel at nye personer hadde likt meg. Betyr dette at kortet kan vises likevel? Anonymkode: 10d18...10e Da må det ha skjedd en glipp i systemet. Om ikke Tinder "lyver" da. Det står man blir fjernet fra kortstokken om man setter den på pause, men at folk man har matchet med tidligere fortsatt er tilgjengelig. Etter noen mnd. avkoblet vil ikke Tinder vise inaktive brukere.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Ts her; sendte han en melding og spurte om det var tilfelle at han var på Tinder ennå. Han var ærlig og sa det stemte men at han ikke hadde brukt appen på lenge. Så sendte han ny melding om at han hadde gått inn og slettet den nå. Og at han var enig i at man ikke skulle være der når man er sammen med noen. Glad jeg hvertfall slapp å be han gjøre det. Anonymkode: 10d18...10e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå