AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Dater en fyr, liker han veldig. Dessverre så må jeg flytte (en stor jobb mulighet, kan ikke gå glipp av). Er såpass stor avstand at noe videre dating ikke er noe poeng i (tipper han er enig). Ganske typisk - utrolig skjeldent jeg får følelser. Vet jeg må avslutte og kjenner allerede litt kjærlighetssorg bare på tanken, haha… 🙁har ikke fortalt han det enda. Spørsmålet er egentlig - hvordan komme over en når du vet at grunnen til at det avsluttes er din «feil» ? Vil komme over han fort, så kun vennskap er uaktuelt. Vet det vil ta en god stund før jeg kommer over han. Anonymkode: 8e822...6b8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Er jo såklart ett lite håp for meg og han (langdistanse), men tvilsomt, og usikker om jeg vil det. Så spørsmålet i HI gjenstår TS Anonymkode: 8e822...6b8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Du føler deg nok litt ekstra forelsket fordi du vet at det ikke kommer til å bli noe mer. Det går over. Anonymkode: 761d8...2bd 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du føler deg nok litt ekstra forelsket fordi du vet at det ikke kommer til å bli noe mer. Det går over. Anonymkode: 761d8...2bd Takk, jeg håper du har rett. Begynte å tvile litt på beslutningen min men får bare stå i det ts Anonymkode: 8e822...6b8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 Jeg tenker omvendt. Om det er “meant to be” så blir det til noe på tross av avstanden. Anonymkode: c27e6...726 3
Jaytee Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 Kjærlighet er sterke greier, så hvis dere begge går inn for å få det til å funke, så må man ikke gjøre noe som helst 1
Sunshade83 Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Avstandsforhold kan fungere fint det så lenge dere gjør innsats i å holde kommunikasjonen oppe og besøke hverandre når dere kan. Ikke avvis han bare pga avstand. Fortell han hvordan ståa er og la han heller tenke over det litt. Diskuter det etter at det har fått synke inn. Kan fungere om han er fleksibel på å flytte senere etter noen år eller omvendt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå