AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Skrevet 18. august 2022 Og er det veldig mye dyrere enn en ukjent privat psykolog? Tenker Peder Kjøs og Hedvig Montgomery fks Anonymkode: 807d4...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #2 Skrevet 18. august 2022 Samme som andre private psykologer men de er mindre tilgjengelige. Anonymkode: 7f486...51d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #3 Skrevet 18. august 2022 Står på siden til Montomery at "alle kan ta kontakt", men at hun og firmaet hennes har begrenset med kapasitet. Prisen per time er 1500 kroner og virker å være den samme uavhengign av om du får Montomery eller noen mindre kjente psykologer. https://montgomery.no/psykologene/ Anonymkode: 55dbe...8f1
Djungelvrål Skrevet 18. august 2022 #4 Skrevet 18. august 2022 Skal du gå til en kjendispsykolog bare fordi de behandler kjendiser? Så pretensiøst.😅 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #5 Skrevet 18. august 2022 En del av disse kjendispsykologene er ikke bedre bare fordi de er kjent, bare så det er klart. Anonymkode: b8e35...714 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #6 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): En del av disse kjendispsykologene er ikke bedre bare fordi de er kjent, bare så det er klart. Anonymkode: b8e35...714 !!!!! Ja virkelig! En må også huske på at mange av disse folka (psykologene) som havner på tv, i avisen osv havner der fordi de liker oppmerksomhet og mange som liker oppmerksomhet er ofte psykopater og narssister. Anonymkode: bc06a...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #7 Skrevet 18. august 2022 Første spørsmål til deg må da bli; er du mest interessert i behandling eller å treffe kjendiser? Anonymkode: 7c47d...680
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #8 Skrevet 18. august 2022 Merkelig at folk treffer konklusjonen om at TS vil treffe kjendiser/gå til samme psykolog som kjendiser. Det er mer psykologene selv som er kjendiser, og selv om jeg ikke hadde ønsket det selv - så forstår jeg at folk kan tenke seg det. Ta Peder Kjøs feks. Jeg er en fast lytter av både «Hos Peder» og «God bedring», så har hørt ham i rollen som psykolog relativt mye. Både med pasienter og som fagperson ellers. Lest mange artikler, sett intervjuer (hørtes det litt stalker-aktig ut? 😂 er ikke det altså, kunne sagt det om mange personer). Selv har jeg veldig sansen for fyren, og synes han virker som en god person å prate med. Andre psykologer er du «heldig» om kanskje har en liten filmsnutt på YouTube så du får sett bittelitt av hvem personen er. De fleste har du ikke peiling på..fullstendig skudd i blinde om du først skal betale privat og velge en psykolog i vrimmelen. Ikke så rart at noen da gjerne ville ønske en du kjenner til, kontra en fullstendig ukjent? Trenger ikke ha noe med kjendisstatus i seg selv å gjøre (og absolutt ikke hvilke andre pasienter vedkommende har!). Anonymkode: c6c6a...f2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå